Gumpert Apollo, który od kilku lat z powodzeniem miesza szyki egzotykom ze szlachetnym rodowodem i dobrym wychowaniem, także w tym roku nie zamierza siedzieć grzecznie i spokojnie. Oprócz rasowej wersji wyścigowej, oznaczonej literą R, zadebiutował przed kilkoma dniami również w rozjuszonym, drogowym wariancie Enraged.
Phantom, który od 2003 roku wypełnia garaże najbogatszych tego świata, wchodzi w nowy etap. Zmiany najlepiej definiuje maksyma wyznawana przez Sir Henry'ego Royce'a - "brać to, co najlepsze i sprawiać, iż będzie jeszcze lepsze". Z tym dźwięcznym przykazaniem na uwadze powstał zmodernizowany pod każdym względem Phantom Series II.
Hiszpańskie GTA Motor, któremu od kilku lat śni się produkcja supercoupe z najwyższej półki, dopięło w końcu swego. Model o nazwie Spano, którego pierwszy prototyp pokazano prawie trzy wiosny temu, zadebiutował w ostatnich dniach w Genewie w wersji ostatecznej, gotowej do sprzedaży na całym świecie.
Przyszłość marki Infiniti, która dotychczas skupiała się prawie wyłącznie na luksusowych limuzynach, maluje się bardzo elektryzująco. Poza serią IPL i limitowanym do 200 sztuk FX w wydaniu Sebastiania Vettela marka może już wkrótce spróbować swoich sił jeszcze wyżej. Zwiastunem mogących nadejść zmian jest koncept Emerg-E.
Styliści i inżynierowie Hyundai'a pracują już intensywnie nad zupełnie nową generacją modeli koncernu, która oddzieli się grubą krechą od tych oferowanych obecnie. Możliwy kierunek ich rozwoju prezentuje sportowy koncept I-Oniq, który występuje w roli gwiazdy stoiska marki na trwającej właśnie wystawie w Genewie.
Wszystko wskazuje na to, że jesteśmy kilka kroków od początku ery super-SUV'ów, której nie udało się kilka lat temu otworzyć Spykerowi. Tym razem zadania podejmuje się koncern Volkswagen, pod którego skrzydłami powstanie niejeden model tego typu. Zapowiedź pierwszego z nich można już podziwiać. To EXP 9 F ze stajni Bentley'a.
Studenci turyńskiego Istituto Europeo di Design od kilku lat z różnym powodzeniem bombardują swoimi pomysłami salon samochodowy w Genewie. W poprzednich edycjach pokazali na nim swoje wizje modeli Abartha i Maserati, a w tym roku sięgają po zapomnianą Cisitalię, w przypadku której oczywistym wyborem jest ożywienie modelu 202.
Lamborghini, które w Genewie po raz kolejny pokazało światu skąd biorą się najbardziej szlone super samochody, w przyszłym roku będzie obchodziło swoje 50 urodziny. Poprzednie rocznice upamiętniono jedynie specjalnymi edycjami Countacha, Diablo i Murcielago. Czy teraz zobaczymy coś więcej, niż tylko Aventadora w nowym kolorze?
Studio ItalDesign prowadzone przez Giorgetto Giugiaro, spod którego ręki ponad 35 lat temu wyszły kształty słynnego DeLoreana DMC-12, przygotowało kolejne już w swojej historii skrzydlate coupe. Tym razem z własnym znaczkiem na masce, choć z technologią Volkswagena. Nazwano je Brivido, po włosku "dreszcz".
Carrozzeria Touring Superleggera dokładnie w 60 urodziny słynnego "Latającego Spodka" spod znaku Alfy Romeo przygotowała jego współczesną wersję. Nowa, sportowa berlinetta powstała na bazie 8C cieszy oko, obiecuje znakomite osiągi i czeka na pierwsze osoby chcące uświetnić jej obecnością swoją kolekcję.