Przed kilkoma tygodniami amerykańskie Switzer Performance Innovations ukończyło prace nad 1000-konnym Porsche 911 przemianowanym na Sledgehammer. Firma szybko doszła do wniosku, że auto nie przyda się chcącym użytkować je na codzień i przygotowała wariant o 1/4 słabszy.
Na kończącej się dziś wystawie w Detroit Henrik Fisker obok koncepcyjnego kabrioletu Karma S zaprezentował szerokiej publiczności gotową do produkcji, hybrydową limuzynę Karma. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów w listopadzie tego roku.
Brytyjskie JJAD to firma założona przez niejakiego Jima Dowle'a. O ile nazwisko konstruktora może mówić niewiele, o tyle fakt, że pracował między innymi przy budowie McLarena F1 i Mercedesa SLR wystarczy za gwarancję wysokiej jakości jego solowego przedsięwzięcia - coupe o roboczej nazwie Project 001.
Carlsson zainteresował się Mercedesem klasy SL po gruntownym face-lifftingu już trzy miesiące temu, czego efektem był model CK63 S. Teraz tuner interesuje się roadsterem jeszcze bardziej, czego efektem jest imponujący CK63 RS.
W ubiegłym roku Czesi zamiast odnowionej wizualnie Octavii RS, oficjalnie najszybszej, seryjnie produkowanej Skody, zaprezentowali na paryskim salonie koncept RS+ w starej "budzie" z nowymi elementami. Teraz żywot modelu, ale w nieco innej formie, przedłużają Brytyjczycy.
Latem ubiegłego roku amerykańskie Shelby Super Cars produkujące oficjalnie najszybszy samochód dopuszczony do ruchu drogowego zaskoczyło wszystkich deklaracją o chęci zbudowania wariantu napędzanego... prądem. Słowa przelano w czyn i pojazd ma pojawić się już w drugim kwartale tego roku.
Inżynierowie Porsche po odświeżeniu niemal całej linii drogowych modeli serii 911 doszli do wniosku, że najwyższy czas przenieść we współczesność również wariant wyścigowy. Mowa o ubiegłorocznym zwycięzcy 24-godzinnego maratonu na Nuerburgringu oraz licznych wyścigów serii FIA GT2 i ALMS - 911 GT3 RSR.
Brytyjskie Six-River Racing wychodząc na przeciw klienteli lubującej się w torowych przejażdżkach na tym, co samemu się złożyło przygotowało aż trzy modele. Każdy z nich obdarzono bojowym imieniem, a przyszłym właścicielom przepowiedziano co najmniej 100 godzin z kluczem w ręku.
Nowy rok to okazja do odświeżenia oferty i pozbycia się z magazynów zbiorów z nalepką 2008. W myśl tej zasady amerykański Callaway specjalizujący się w Corvette przygotował kolejny już, zupełnie nowy zestaw modyfikacji ze sprężarką w roli głównej.
General Motors przygotowało pakiet drobnych modyfikacji pozwalający wycisnąć z Corvette szóstej generacji coś ekstra. Fabryczny zestaw pod tytułem Competition Sport adresowany jest przede wszystkim do kierowców wybierających się na tor.