Wszyscy, którzy zdecydowali się cztery lata temu na zakup Mercedesa SL 65 AMG i zerkają teraz z zazdrością na posiadaczy jego najnowszej generacji mogą ulżyć sobie w cierpieniu bez pozbywania się starego auta i tracenia większej gotówki na nowe. Wszystko dzięki Inden-Design.
Dni Murcielago wydają się być już policzone i żadnym grzechem nie będzie głośne rozmyślanie o jego następcy, który zapewne już się kreśli za szczelnie zamkniętymi drzwiami centrali Lamborghini w Sant'Agata. W jakim kierunku pójdzie jego wygląd?
Największy faworyt tegorocznego 24-godzinnego wyścigu Le Mans, zupełnie nowe Audi R15 TDI, jest już gotowy do pierwszego startu. Pojazd zobaczymy w akcji już za tydzień podczas 12-godzinnego klasyku w USA, wyścigu na Sebring.
Moc przerobowa Aston Martina sięgnęła chyba zenitu. W Genewie otrzymaliśmy otwartego DBS, seryjnego V12 Vantage, koncepcyjną Lagondę, a tuż za rogiem czają się produkcyjny Rapide i odsłaniany małymi krokami One-77. Przygotowano również V8 Vantage do wyścigów klasy GT2 i GT4, a kilka dni temu ujawniono model LMP1.
Lamborghini na wiosnę przygotowało aż dwie nowe wariacje modelu Murcielago. Po genewskiej premierze LP670-4 Super Veloce Włosi ujawniają oficjalnie odkryty model LP650-4, na temat którego najważniejsze dane wyciekły już miesiąc temu.
420 koni mechanicznych w twoim BMW M3 to znacznie mniej, niż potrzebujesz? Żaden problem! W niemieckim G-Power uporają się z tym problemem na kilka sposobów, a nawet przeprowadzą transplantację silnika z M5 i M6!
Tuning po amerykańsku to dość prosta sprawa: dołożyć turbinę, a najlepiej dwie i... zobaczyć, jak wytrzyma to cała reszta samochodu i silnika. Metoda ta od lat sprawdza się w Hennessey Performance, a zakład coraz śmielej sięga również po europejskie produkcje.
Niedawno mieliśmy okazję poznać opinię niemieckiego Edo Competition w temacie modelu Continental GT Speed ze stajni Bentley'a. Teraz w identycznej dyskusji głos zabiera Mansory. W niektórych kwestiach obaj tunerzy są dość zgodni.
Na początku lat '60 minionego stulecia amerykańskie CIA dysponowało niemożliwym w zasadzie to zestrzelenia przez wroga samolotem SR-71 Blackbird. Legendarna machina osiągała pułapy i prędkości niedostępne dla niczego innego, a dziś w jej ślady idzie... samochód!
W tym roku mija dokładnie 100 lat od kiedy Ettore Bugatti otworzył firmowaną własnym nazwiskiem fabrykę w Molsheim. Pierwszą okazją do świętowania jest salon samochodowym w Genewie, gdzie należąca do Volkswagena marka prezentuje specjalny, rocznicowy model Veyrona - Bleu Centenaire.