Na trwającej właśnie wystawie w Detroit styliści szwedzkiego Volvo prezentują wizję modelu S60 zapowiadającą jego nowe wcielenie. Seryjna forma zapewne nie będzie o niej zbytnio odbiegać, ale co by się stało gdyby dać designerom więcej swobody?
Spece niemieckiego Brabusa powracają po świątecznej przerwie do czynnej działalności. Nowa pozycja w ofercie zakładu to zaległa praca domowa - pakiet dla Mercedesa klasy M po facelifftingu, który miał swoją premierę jeszcze w kwietniu minionego roku.
W ostatnich miesiącach minionego roku Jaguar wyznaczył prototypowym XF-R nowe granice prędkości maksymalnej własnych modeli. Wyczyn, który można traktować jedynie w kategoriach popisu był jedynie rozgrzewką przez zupełnie nowym autem koncernu.
Przed tygodniem Japończycy ujawnili oczekiwaną z napięciem, podrasowaną wersję swojego przebojowego coupe - Nissana GT-R SpecV. Wbrew sporym oczekiwaniom auto poddano jedynie niewielkiej ewolucji w stronę osiągów. Drastycznych zmian nie ma również na papierze.
Niemieckie B&B przygotowało kompletny pakiet modyfikacji dla kompaktowego kabrioletu Volkswagena, Eosa. Na warsztacie tunera wylądował od razu najmocniejszy wariant z turbodoładowanym V6, którego moc zwiększono dwukrotnie!
WTF - wyrażana tym skrótem wybuchowa mieszanka uczuć jeżących włosy na głowie, wyzwalających niezdrowy wytrzeszcz oczu i uśmiech od ucha do ucha towarzyszy spotkaniom z absurdalnie dziwnymi, niewiarygodnymi czy śmiesznymi przypadkami wszelkiego rodzaju. Jednym z nich z pewnością jest prezentowany poniżej pojazd.
Na rozpoczętej w niedzielę wystawie w Detroit pokazano po raz pierwszy grand turismo Karma gotowe do produkcji seryjnej nakreślone ręką Henrika Fiskera. Gwiazdą stoiska amerykańskiej firmy był jednak inny model - koncepcyjna Karma S.
Kryzys gospodarczy doprowadził do nienaturalnego zgonu projektu zupełnie nowej Hondy NSX, co nie oznacza jednak, że historia modelu pozostanie póki co zamknięta. Jej poprzednie wcielenia są wiecznie żywe, o czym przekonamy się na Tokyo Auto Salon.
Wszyscy, a przynajmniej zdecydowana większość, pamiętamy wspaniałego XJ220 o profilu cygara. Auto dzierżyło w swym czasie tytuł najszybszego seryjnego samochodu świata i było najszybszym Jaguarem jaki kiedykolwiek powstał. Było, ponieważ pokonał je właśnie... najnowszy XF-R!
Brytyjskie Farbio produkujące od 2007 roku zgrabne coupe GTS dołączyło do producentów oferujących swoim klientom pojazd przeznaczony dni torowe. Na z roku na rok popularniejszych imprezach za kanałem La Manche już wkrótce pojawi się GTS S400.