Przed niespełna dwoma tygodniami w ofercie salonu Prestige Cars w Abu Dhabi pojawił się tajemniczy Bugatti Veyron zmodyfikowany w ramach porozumienia z arabskimi szejkami przez niemieckie Mansory. Supercoupe mogliśmy wówczas oceniać jedynie po nowym wyglądzie nadwozia i wnętrza, a teraz wiemy również co zmieniło się pod spodem.
Niemiecki Lotec znany jest przede wszystkim chcącym zmienić wygląd swojego Mercedesa SL czy SLK na modłę linii SLR'a. A mogło być zupełnie inaczej - firma ma przecież na koncie tak fascynujące maszyny, jak C1000 i Sirius. Ta druga ma przejść w przyszłym roku obiecującą odnowę.
Chętnych na rekord prędkości maksymalnej auta dopuszczonego do ruchu drogowego nie brakuje. Mamy choćby Koenigsegga CCXR, być może pojawi się Veyron GT, a przyszły rok przywita Keating TKR i odnowione SSC Ultimate Aero. A co powiecie na... 20-letniego Pontiac'ka?
Wyścigowy pojazd na bazie Nissana GT-R powstał jeszcze w końcówce 2007 roku. Auto było jednak przeznaczone tylko na japońskie zawody, a technicznie miało o wiele więcej wspólnego z 350 Z niż GT-R'em. Właściwy czas dla wyścigowego GT-R'a z prawdziwego zdarzenia nadchodzi właśnie teraz.
Lamborghini Miura przeżywa w ostatnim czasie prawdziwą drugą młodość, a nawet ponowne narodziny. Niestety wszystko to nie ma nic wspólnego z konceptem o tej samej nazwie pokazanym przed kilkoma laty, który wielu chciałoby widzieć w produkcji. Cała sprawa kręci się wokół samych początków modelu...
W pierwszym miesiącu przyszłego roku, po minionych już szaleństwach tunerów w USA na targach SEMA i w Europie na wystawie w Essen, przyjdzie czas na Japończyków. Na Tokyo Auto Salon zobaczymy między innymi Nissana GT-R w wydaniu firmy Zele.
Amerykańskie Revenge Designs znane dotychczas z tuningu pojazdów koncernu General Motors przygotowuje na styczniową wystawę w Detroit własne supercoupe. Będzie to pierwsze autorskie auto w historii firmy, projekt ma łączyć w sobie w jak najlepsze dwa pojęcia: prędkość i styl.
Kolekcja samochodów Sułtana Brunei to jedna z największych zagadek współczesnej motoryzacji. Wielkie hangary władcy niewielkiego państwa skrywają auta, które oficjalnie nigdy nie wyszły poza fazę prototypu oraz jedyne w swoim rodzaju modele budowane na specjalne zamówienie. Od czasu do czasu niektóre z nich wychodzą na światło dzienne...
Mijający rok w rodzinie aut Maserati przyniósł między innymi wygładzenie zmarszczek flagowej limuzynie koncernu, modelowi o tradycyjnej nazwie Quattroporte. W przyszłym miesiącu fala nowości dotknie jego najmocniejszą odmianę - Sport GT S.
Włoska manufaktura F&M Auto znana dotychczas z pokazanego w 2006 roku retro coupe Antas V8 jest na ostatniej prostej wiodącej do wypuszczenia na rynek drugiego modelu. Będzie nim... kolejne retro coupe stojące jednak co najmniej poziom wyżej niż Antas - Vulca S.