Aktualności
13.04.2010

Switzer GT-R P800 W razie wątpliwości

Po rzekach słów zachwytu, których nie szczędzono Nissanowi GT-R chyba nikt, oprócz Porsche, nie powinien mieć większych wątpliwości co do potencjału drzemiącego w japońskiej maszynce. Teoretycznie - zapraszamy na małą wizytę w Switzer Performance Innovation.

Amerykański tuner miał dotychczas na sumieniu przede wszystkim wszelkie wariacje Porsche 911, z których w chwilach największego uniesienia wyciskał aż 1000 KM! GT-R przytrafił się nieco ponad pół roku temu, czego efektem było podniesienie mocy do okolic 850 KM. Teraz firma prezentuje podobne podejście.

Switzer GT-R P800

Za bazę w nowym przypadku posłużył fabryczny GT-R w srebrnym lakierze oraz firmowy zestaw P800 od SPI, dzięki któremu coupe produkuje około 810 KM i prawie 950 Nm.

Switzer GT-R P800

Zupełnie nowe elementy, podnoszące kwalifikacje torowe GT-R'a to między innymi odchudzone zawieszenie i układ hamulcowy, tytanowo-ceramiczny układ wydechowy, wielkie skrzydło na klapie bagażnika, nowy dyfuzor oraz lekkie, kubełkowe fotele. W efekcie ubyło jakieś 91 kilogramów.

Switzer GT-R P800

Pierwszy taki GT-R powstał na specjalne zamówienie pewnego klienta z Nowej Anglii. Jak podoba mu się efekt końcowy jeszcze nie wiadomo, ale chyba nie trudno się domyśleć. Tuner jak zwykle pozostaje otwarty na kolejne temu podobne propozycje.

Skomentuj na forumUdostępnij