Aktualności
24.09.2011

Lotus Evora GTE Road Car Na cały świat

Torowe występy Evory wzmocniły zainteresowanie drogową wersją modelu, a sam producent doszedł do wniosku, iż obecna oferta nie jest wystarczająco zbliżona do tego, co dzieje się podczas wyścigów. Tak powstała cywilna Evora GTE. Latem model debiutował pod przykrywką konceptu, a teraz dumnie uzupełnia katalog produktów marki i czeka na chętnych.

Drogowa Evora GTE to najmocniejszy model oferowany zwykłym zjadaczom chleba w historii Lotusa. Dzięki doświadczeniom zebranym w sportach motorowych coupe może pochwalić się karbonowym pakietem aerodynamicznym, zmodyfikowanym zawieszeniem oraz silnikiem. W porównaniu do bazowej Evory samochód stracił aż 105 kilogramów.

Lotus Evora GTE Road Car

Serce GTE, 3,5-litrowe V6, ma produkować co najmniej 444 konie mechaniczne, ale na bardziej szczegółowe dane musimy jeszcze poczekać. Model będzie oferowany na całym świecie, choć początkowo przewidziany był tylko na Chiny jako edycja specjalna. Plany Lotusa zmieniły się szybko w obliczu rosnącej lawinowo ilości zamówień - w ciągu kilku dni pęczniejącą listę chętnych wypełniło aż 114 nazwisk.

Skomentuj na forumUdostępnij