Aktualności

Pogea 4C - Podglądanie wszechświata

Alfa Romeo 4C nie trafiła jeszcze do salonów sprzedaży, ale jej produkcja w zakładach Maserati trwa już od przeszło miesiąca. Na kuszącą, wartą ćwierć miliona złotych Włoszkę pożądliwe spoglądają nie tylko klienci prywatni, ale także tunerzy. Jako pierwszy z szeregu wybija się zakład Pogea Racing z Bułgarii.

Firma, która działa od 1997 roku przygotowała dla 4C między innymi: pakiet nadwoziowy złożony z elementów z włókien węglowych, nowe felgi o średnicy 19 i 20 cali, nowe elementy zawieszenia od KW Automotive (wersje adaptacyjna DCC i wyczynowa Clubsport), nową tapicerkę i wykończenie wnętrza detalami z aluminium i karbonu.

Pogea 4C

Standardowa 4C, budowana na lekkim kadłubie z włókien węglowych, zasilana jest 4-cylindrową, turbodoładowaną jednostką o pojemności 1,75 litrów, która produkuje 240 KM oraz 350 Nm. Nowy układ doładowania, wydech, układ dolotowy oraz zoptymalizowany obieg paliwa i chłodzenia przez Pogea Racing podniosą parametry auta do 415 KM i 450 Nm. O masie auta tuner na razie nie wspomina. Seryjna 4C waży tylko 895 kilogramów.

Pogea 4C

Pierwsze egzemplarze Alfy Romeo 4C mają trafić do właścicieli w Europie pod koniec września, a roczna produkcja modelu ma sięgać maksymalnie 3,5 tysiąca egzemplarzy. Na rynku USA auto ma pojawić się przed końcem roku. Dzieło Pogea Racing istnieje na razie tylko na komputerowych wizualizacjach.

Źródło/zdjęcia: Pogea Racing Pogea 4C na forumSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forumUdostępnij