Tuning dowolnej wersji Porsche 911 to przyjemność, której każdego roku oddaje się coraz więcej tunerów. Najwięksi i najstarsi z nich mogą pochwalić się stałym repertuarem, który aktualizowany jest obowiązkowo po każdej premierze ze Stuttgartu. W tym podobnych okolicznościach powstało najnowsze coupe GTstreet RS z warsztatu TechArt.
Cupra, sportowa marka wydzielona w ramach oferty Seata, świętuje w tym roku swoje pierwsze urodziny. To okazja to postawienia kolejnego kroku i przygotowania pierwszego samochodu własnym nakładem. Jest nim koncept o nazwie Formentor, duży SUV o napędzie hybrydowym, kóry zwiastuje pojawienie się nowego modelu seryjnego.
Na początku stycznia Lamborghini pokazało gruntownie zmodernizowanego Huracana, który pozbył się oznaczenia alfanumerycznego i przyjął nazwę Evo. Włoska bestia debiutowała z zamkniętym nadwoziem i zapowiadało się na to, że jak zwykle na Spydera poczekamy trochę dłużej. Konstruktorzy z Sant'Agata Bolognese wyprowadzili nas właśnie z błędu.
Volvo, które w ciągu ostatnich lat wyrobiło sobie mocną pozycję wśród producentów crossoverów, odświeża katalog swoich produktów. Do wejścia na rynek szykuje się zmodernizowane XC90, największy SUV szwedzkiej marki, od którego zaczęła się rewolucja prowadząca do operacyjnego i finansowego odmłodzenia w skali całej firmy.
Wbrew pozorom, które mogły nawarstwić się w wyniku wydarzeń ostatnich lat, silniki wysokoprężne w koncernie Volkswagena mają się świetnie i napędzanych nimi modeli nie ubywa. Jednostki, które według wielu jako pierwsze skazane są na wymarcie, coraz częściej trafiają też do aut o sportowym charakterze. Przykład: nowa ewolucja SQ5 TDI od Audi.
W szerokiej strefie między starym i nowym porządkiem świata, pierwszym pod rządami samochodów spalinowych, drugim zagrabianym przez auta elektryczne, od lat brylują hybrydy. Pierwsze z nich skupiały się na oszczędzaniu paliwa, środowiska naturalnego i portfela właścicieli. Dzisiaj chcą być również szybkie i emocjonujące: oto 508 od Peugeot Sport.
Na oficjalnych testach przed właściwym startem nowego sezonu mistrzostw świata Formuły 1 pojawił się dzisiaj, po kilku dniach spóźnienia, najnowszy bolid zespołu Williamsa, maszyna nosząca oznaczenie FW42. Samochodem w tym roku startować będzie między innymi Robert Kubica, który ostatni raz walczył w Formule 1 w roku 2010.
Najnowszy Focus, który zadebiutował dziesięć miesięcy temu, wkracza oficjalnie na wojenną ścieżkę. Globalny model Forda, dostępny aktualnie w czwartej generacji, zaczyna pogoń za osiągami i ponadprzeciętną mocą od kilku różnych ewolucji o oznaczeniu ST. Pod usportowionymi kompaktami podpisuje się oddział Ford Performance.
Dziś rano na pierwsze, przedsezonowe testy wyjechały nowe bolidy Formuły 1. Większość z maszyn poznaliśmy w większym lub mniejszym stopniu już w ubiegłym tygodniu, ale część mogliśmy zobaczyć na żywo po raz pierwszy dopiero teraz. W towarzystwie, które do tej pory nie pokazywało zbyt wiele znalazł się zespół Alfa Romeo Racing.
W ubiegłym roku minęło dziesięć lat od kiedy po raz ostatni w Formule 1 dominowało Ferrari, zgarniając mistrzowskie tytuły wśród kierowców i konstruktorów. W erze zdominowanej przez markę Mercedes-AMG włoski zespół musiał zadowalać się niższymi pozycjami, choć nie brakowało przebłysków geniuszu. Do sezonu 2019 drużyna z Maranello przystąpi z bolidem SF90.