Porsche powiększa swój repertuar o model, który przenika przez kilka różnych segmentów i odpowiada na najnowsze trendy, które same w sobie wzbudzają niejedno pytanie i wątpliwości. Mowa o Cayenne Coupe, stylowej wersji nadwoziowej z ostrzej opadającą linią dachu i wyraźnym ubytkiem przestrzeni bagażowej. Plus kilka nowości technicznych.
Przed końcem tego roku Mercedes-Benz zostanie pierwszą i jak na razie jedyną marką z fabrycznymi zespołami w mistrzostwach świata Formuły 1 oraz mistrzostwach świata elektrycznej Formuły E. W tych pierwszych niemiecki zespół rządzi niepodzielnie od kilku już lat. Czy pojawienie się go w Formule E przyniesie podobne rezultaty?
Continental GT zadomowił się na rynku na tyle komfortowo, że jest gotowy na porzucenie kilku cylindrów i wyjście między ludzi w lżejszej i zwinniejszej formie. Choć nie ukrywa, że z pewną nieśmiałością. Zupełnie nowy Bentley Continental GT V8 trzeciej generacji - bo o nim właśnie mowa - dostępny będzie na razie tylko na terenie USA.
Dokładnie po roku od prezentacji konceptu McLaren Automotive ogłasza zbliżający się koniec prac nad torowym super coupe Senna GTR i termin oddania pierwszych egzemplarzy w ręce szczęśliwych właścicieli. Szybszego samochodu w stajni angielskiej marki obecnie nie znajdziemy. Chyba, ze jakimś cudem uda nam się dorwać bolid Formuły 1.
W repertuarze AMG przybywa hybryd i w najbliższej przyszłości ma być ich coraz więcej. Tak dużo, że docelowo każdy model marki Mercedes-AMG miałby być oferowany w wersji zasilanej w różnym stopniu silnikiem elektrycznym. Najnowszą tego typu propozycją jest SUV o oznaczeniu GLE 53, który idzie w ślady modeli serii E i CLS.
Od Grand Prix Australii na ponad 5,3-kilometrowym, ulicznym torze w Melbourne dziś rano rozpoczął się siedemdziesiąty sezon mistrzostw świata kierowców Formuły 1. Do sezonu już po raz piąty z rzędu w roli obrońców tytułu mistrzów świata konstruktorów przystąpił zespół Mercedes-Benza. Tytułu mistrza świata kierowców bronić będzie Lewis Hamilton.
Długodystansowe, wyścigowe mistrzostwa świata na dobre przebudziły się z zimowego snu i po dokładnie siedmiu latach przerwy wróciły na tor Sebring w USA w ramach szóstej z ośmiu rund super sezonu. Przetasowana w ciągu ostatnich miesięcy stawka kierowców i samochodów czterech klas ruszyła wczoraj wieczorem do walki z zamiarem pokonania tysiąca mil.
Od kilku lat trwają starania o przywrócenie do życia marki Hispano-Suiza, która przed drugą wojną światową zasłynęła luksusowymi i nowoczesnymi automobilami, po której do produkcji samochodów już nie wróciła. Starania są tak intensywne, że o markę walczą obecnie dwie różne firmy. Jedna z nich ucieleśnia swoje zapędy konceptem awangardowego coupe Carmen.
Prawie dziesięć lat temu na wystawie w Genewie pojawiła się zapomniana, ale zasłużona marka Hispano Suiza, pod którą pokazano coupe bazujące na Audi R8. Projekt wywołał kontrowersje nie tylko z powodu spornej kwestii praw do marki i wyglądało na to, że nie pożyje zbyt długo. A tu niespodzianka: całe przedsięwzięcie wraca z coupe o nazwie Maguari HS1 GTC.
Rok temu oglądaliśmy koncept wielkiej, autonomicznej limuzyny o napędzie elektrycznym marki Lagonda. W tym roku firma w dalszym ciągu śni na jawie, tym razem z jeszcze większym rozmachem. Jej najnowszą produkcją jest inspirowany super jachtami koncept All-Terrain, zapowiedź pierwszego modelu, który ma trafić do produkcji seryjnej.