Chevrolet coraz bardziej poważnie podchodzi do klientów, którym zależy przede wszystkim na sianiu spustoszenia na torach wyścigowych. Do tak wybrednych osobników adresowany był ekstremalny Viper ACR, a teraz wyciąga ku nim swoje opony Camaro ZL1. Nie taki zwykły ZL1, ale ZL1 z opracowanym od podstaw pakietem 1LE, który robi wielką różnicę.
W pierwszej dekadzie XXI wieku najmocniejszą drużyną Formuły 1 było Ferrari. Jego łupem padło kilkanaście tytułów mistrzowskich konstruktorów i kierowców. Od roku 2009 taka sytuacja nie powtórzyła się ani razu, a w generalce Włosi odbijają się od kilku lat między drugim, a czwartym miejscem. Dziś pokazali swój bolid na sezon 2017.
Ostatnie dwa lata w Formule 1 były dla utytułowanego zespołu McLarena jednym z najcięższych okresów w całej historii jego startów, z których pierwsze miały miejsce w 1966 roku. W tym roku po dużej zmianie przepisów formacja stawia na nowy początek. Kolorami i nazwą nowej maszyny odcina się symbolicznie od swojej przeszłości.
Pierwsze sztuki nowego Forda GT znalazły już drogę do swoich właścicieli, ale nie oznacza to, że amerykańska marka może odetchnąć chociaż na chwilę i skupić się wyłącznie na produkcji swojego supercoupe. Pomysłów na specjalne wersje GT nie brakuje, a najnowszą tego typu propozycją jest odchudzona specyfikacja Competition Series.
Od trzech lat, kiedy to silniki V8 zostały wyparte przez turbodoładowane V6, w Formule 1 trwa złota era Mercedesa. Podsumowują ją trzy tytuły mistrzowskie wśród konstruktorów i trzy wśród kierowców oraz aż 51 wygranych w 59 eliminacjach! W tym roku ten trend będzie starała się utrzymać nowa srebrna strzała o oznaczeniu W08 EQ Power+.
Italdesign po prawie siedmiu latach od przejęcia większości udziałów w firmie przez Volkswagena i niespełna dwóch latach po odejściu założyciela, Giorgetto Giugiaro wraz z synem, przegrupowuje swoje szeregi i wychodzi na przeciw klientom poszukującym czegoś unikatowego. Włoskie studio nie będzie się bawić już tylko w prototypy i koncepty.
Dzisiejszy dzień w kalendarzu Formuły 1 został zarezerwowany na prezentację nowego bolidu zespołu Force India, maszyny o oznaczeniu VJM10. Indyjska formacja, która zaczynała od startów w 2008 roku z sezonu na sezon wspina się coraz wyżej. W ubiegłym roku dwa razy znalazła się na podium, a w generalce uplasowała się za Mercedesem, Red Bullem oraz Ferrari.
Renault jako trzeci z dziesięciu zespołów Formuły 1 ujawnił dziś swój tegoroczny bolid. Francuska marka kilkanaście lat temu zdobyła swoje pierwsze mistrzowskie tytuły jako konstruktor, do której to roli wróciła po kilku latach przerwy w minionym sezonie. Powrót zakończył się bardzo słabymi wynikami. Czas na zmianę!
Worek z nowymi bolidami siedemdziesiątego pierwszego sezonu Formuły 1 na siedem dni przed pierwszymi, oficjalnymi testami w Barcelonie czas szeroko otworzyć! Serię codziennych prezentacji maszyn po zeszłotygodniowej publikacji nie ujawniających wszystkiego wizualizacji pojazdu Williamsa jako pierwszy otwiera szwajcarski Sauber.
W przyszłym tygodniu zespoły Formuły 1 pokażą swoje zupełnie nowe bolidy: Mercedes maszynę, która będzie bronić tytułów mistrzów świata, a cała reszta maszyny, które będą starały się zdetronizować dominujący od kilku lat, niemiecki zespół. Przed szereg wyszedł Williams, który wczoraj pokazał pierwsze wizualizacje modelu FW40.