Subaru pokazało odświeżone wydanie modelu WRX, który zobaczyliśmy pierwszy raz w listopadzie 2013 roku. Kilka tygodniu później zadebiutowała również wersja sportowa od Subaru Tecnica International. W tym roku WRX STI po kuracji odmładzającej debiutuje równolegle z modelem bazowym. Oba samochody można zobaczy na wystawie w Detroit.
Lexus pokazał światu swój nowy okręt flagowy, kolejną generację limuzyny LS, która od samego początku jest wyznacznikiem standardów firmy. Pierwszy model tego typu zadebiutował prawe trzy dekady temu i do dnia dzisiejszego cieszy się świetną opinią. Nowy model to już piąte wcielenie LS. Stoi przed nim zadanie zdobycia blisko 90 rynków całego świata.
W ubiegłym roku Audi sprzedało na całym świecie po raz pierwszy ponad sto tysięcy egzemplarzy modelu Q7, największego samochodu typu SUV w swojej ofercie. Inne auta tego typu również zanotowały wyraźny wzrost zainteresowania. A będzie ich jeszcze więcej. I będą jeszcze większe. Właśnie taki kierunek zapowiada koncept luksusowego Q8.
AMG ma za sobą rekordowe dwanaście miesięcy. Oddział odpowiedzialny na najmocniejsze i najszybsze samochody w ofercie koncernu Daimler zaliczył w roku 2016 przeszło 44-procentowy wzrost sprzedaży i wypuścił ponad 99 tysięcy samochodów. W tym roku firma świętuje swoje pięćdziesiąte urodziny, z okazji których przygotowuje niesamowity hipersamochód.
Po latach kuszenia konceptami, zapowiedzi przeniesienia ich do rzeczywistości i miesiącach sygnalizowania, że coś się dzieje, Kia prezentuje zupełnie nowy model, który na zawsze zmieni jej wizerunek. Jest nim mocarny sedan Stinger, którego hasła promocyjne obejmują dawno nie słyszane "opracowany na Nürburgtingu".
Nissan przyzwyczaił nas już do swojej nowej linii stylistycznej, którą definiują przede wszystkim charakterystyczne osłony chłodnic z ramkami w kształcie litery V. Japończycy będą trzymać się tego kierunku, a jego ewolucję oraz plany marki na przyszłość reprezentuje ujawniony w tym tygodniu koncept limuzyny Vmotion 2.0.
Porsche powiększa rodzinę 911 drugiej serii generacji 991 o kolejnych pięć przeprojektowanych modeli: trzy warianty nadwoziowe oraz dwa warianty napędowe oznaczone literami GTS. Będą to kolejne 911, które w ciągu kilkunastu ostatnich miesięcy przesiadają się z silnika wolnossącego na rzecz mniejszej jednostki z turbodoładowaniem.
Chrysler dołącza do producentów poszukujących odpowiedzi na pytanie o samochód najbardziej pożądany przez młode pokolenie kierowców, którzy przyszli na świat w końcówce minionego stulecia i będą spodziewać się dzieci. Ich oczekiwania ma spełniać koncept Portal, zaprojektowany przez zespół podobny wiekiem do samych adresatów auta.
Bentley podchodzi po raz trzeci do Continentala w wersji Supersports, którego nazwa sięga lat dwudziestych ubiegłego stulecia. Maszyna wzorem poprzedników podnosi poprzeczkę po poziomu, którego wcześniej nie osiągnął żaden inny model marki: to najszybszy i najmocniejszy, dopuszczony do zwykłego ruchu drogowego Bentley w historii.
Toyota pracuje nad ociepleniem i zacieśnieniem więzi między człowiekiem, a maszyną na czterech kołach, której podstawową funkcją od zawsze było przemieszczenie się z punktu A do punktu B. Pomysły japońskiego giganta, który w ubiegłym roku sprzedał na całym świecie w sumie około 17,5 milionów samochodów, ucieleśnia koncept Concept-i.