Fiat w swojej długiej historii tylko raz oferował samochód z silnikiem V8 pod maską. Było to przeszło sześćdziesiąt lat temu i był nim model 8V, który powstał w zaledwie 114 egzemplarzach. Najcenniejsze osiągają wartość kilku milionów złotych. Właśnie taki, cenny rodzynek będzie wkrótce do kupienia.
Pomysł na nietypowego Volkswagena, który spalałby jeden litr paliwa na 100 kilometrów ma już ponad dziesięć lat. Tak długi okres badań i testów, podobnie jak w przypadku Bugatti Veyrona, poświęcono na doprowadzenie projektu do perfekcji i końca. Końca, który jest początkiem: XL1 wchodzi do produkcji!
Wypolerowane na połysk Audi R8 wygląda znajomo? To nie przypadek. Auto jest kolejnym krokiem w ewolucji pokazanego dokładnie dwa lata temu przez Motoren Technik Mayer modelu R8 V10 Biturbo, który produkował aż 777 koni mechanicznych. W tym roku niemieckie coupe dysponuje jeszcze większą mocą.
Czy któryś z tunerów wywołał już do tablicy najnowszego Vanquisha ze stajni Aston Martina? Jeśli nie to Wheelsandmore, którego oferta poszerza się każdego miesiąca w zastraszającym tempie, robi to jako pierwsze. Brytyjskie GT wydaje się tym faktem niewzruszone i na razie nie pozwala za zbytnią poufałość.
McLaren odsłania jedną z ostatnich części układanki pod tytułem P1, która pokaże się w całej okazałości już za niecałe dwa tygodnie na salonie samochodowym w Genewie. Tym razem Brytyjczycy zdradzają najważniejsze szczegóły na temat układu napędowego i związanych z nim zdobyczy technologicznych.
Mulsanne jest za duży, a Continental GT ma o jedną parę drzwi za mało? W takim przypadku pozostawał nam do wyboru tylko Continental Flying Spur, który miał już swoje najlepsze lata za sobą. Dlatego odchodzi do historii. Jego miejsce zajmie zupełnie nowy Flying Spur, odcinający się od innych Continentali.
Rodzina modeli Audi z literami S i RS w nazwach rozrasta się w zastraszającym tempie. Po styczniowych SQ5 oraz RS7 Sportback i ujawnionym kilka dni temu S3 Sportback na scenę wchodzi RS Q3. Jako koncept model przedstawiono wiosną minionego roku. Pojazd miał 360 KM i rozwijał setkę w czasie 5,2 s.
Toyota Racing obwieszcza gotowość do startów w serii FIA World Endurance Championship z 24-godzinnym wyścigiem Le Mans na czele. Pierwszy z ośmiu wyścig serii zaplanowano dopiero na połowę kwietnia na Silversone, ale nową ewolucję TS030 pokazano już dziś na torze Paul Ricard High Tech Test Track we Francji.
Zespół Williamsa, który w Formule 1 startuje własnymi samochodami z różnym skutkiem od roku 1978, jako ostatni pokazał dziś swój nowy bolid. Pojazd zaprezentowano w Barcelonie przy okazji rozpoczęcia drugiej w tym roku serii testów, na którą złożą się cztery dni na pętli Circuit de Catalunya.
W ostatnich latach amerykańskie GWA nie szczędziło nam interpretacji najbardziej zasłużonych klasyków, z których w większości nie wynikało jednak nic więcej ponad komputerowe wizje. Z najnowszym projektem teksańskiego zakładu, modelem 300 SLC, jest inaczej. Roadster ten powstaje w rzeczywistości.