Porsche 911 - 50th Anniversary Edition

Jeśli ktoś oczekiwał od Porsche namacalnych ruchów w kierunku uczczenia pięćdziesiątych urodzin modelu 911 może śmiało przystąpić do obrządku udzielenia marce rozgrzeszenia. We wrześniu w salonach sprzedaży pojawi się limitowane 911 50th Anniversary Edition, które Niemcy ujawniają już dziś.
Noble M600 Roadster - Długie podejście

Angielskie Noble po raz kolejny bada opłacalność wypuszczenia na rynek modelu M600 pozbawionego dachu. O samochodzie w takiej konfiguracji usłyszeliśmy po raz pierwszy dokładnie rok temu, od którego firma walczy ze swoim pomysłem na raty. Jego wcielenie w życie zależy od reakcji potencjalnych klientów.
Alfa Romeo 6C 2500 Competizione - W czepku urodzona

Już w połowie sierpnia na jednej z aukcji w Pebble Beach znajdzie się bardzo wyjątkowa Alfa Romeo. Mowa o modelu Romeo 6C 2500 Competizione sprzed 65 lat z krótkiej serii zaledwie trzech egzemplarzy, które startowały w wyścigu Mille Miglia. Ten przeznaczony na sprzedaż jest najcenniejszym z nich.
Aston Martin DB4 GT Jet - Najdroższy

Setne urodziny Aston Martina to okazja nie tylko do prezentacji zupełnie nowych, specjalnie zaprojektowanych modeli, ale także środek pobudzający kolekcjonerów. Najlepiej świadczy o tym niedawna sprzedaż coupe DB4 GT z karoserią od Bertone, które okazało się... najdroższym samochodem w historii marki!
Vauxhall VXR8 GTS - Walka w parterze

Do Wielkiej Brytanii przybywa najmocniejszy, drogowy samochód, jakie kiedykolwiek opuścił granice Australii. Oto nowy, doładowany VXR8 GTS ze stajni Vauxhalla, mocniejszy od poprzednika o ponad 150 koni mechanicznych i prawie 190 niutonometrów. BMW M5 i Mercedes-Benz E 63 AMG - strzeżcie się!
Aston Martin V12 Vantage S - Wewnętrzna przemiana

V12 Vantage zaczynał jako 600-konny koncept RS, który poznaliśmy prawie pięć i pół roku temu. Nieco ponad dwa lata później do produkcji wszedł model o mocy 517 KM, który ustępuje właśnie miejsca nowemu V12 Vantage S. To najmocniejszy i najszybszy pojazd w obecnej ofercie Aston Martina.
Dome Isaku - Zajęcia hobbystyczne

W japońskim Dome, które znamy między innymi z wyścigowych modeli Toyoty i Hondy, a także samochodów własnej marki, praca wre. Firma myśli o samochodzie na zwykłe drogi, który ukrywa na razie się pod kryptonimem Isaku, a także przygotowuje zupełnie nowy prototyp klasy Le Mans, który miałby wystartować za rok.
Grand Prix Monako - Niszczycielskie moce

Siedemdziesiąte drugie Grand Prix Monako Formuły 1 za nami. Wyścig, na który czekają wszyscy kierowcy i kibice, organizowany jest na ulicach Monte Carlo. W obecnej konfiguracji drogowy tor o długości 3,34 kilometrów znamy od roku 2003, a najszybszy na nim był dziewięć lat temu Michael Schumacher.
Moretti EGS - Mała uciecha

Włoskie Moretti zaczynało tuż po II wojnie światowej od minisamochodów, przechodząc wkrótce do modyfikacji Fiatów i skupiając się w latach '70 na karoseriach. Firma zakończyła działalność prawie ćwierć wiek temu, a marka czeka aż ktoś zainteresuje się nią ponownie. Jak mogłoby wyglądać Moretti XXI wieku?
BMW Pininfarina Gran Lusso Coupe - Konkurs elegancji

BMW produkuje samochody pod własną marką od roku 1928, a włoskie studio nadwoziowe Battisty Pininfariny działa do roku 1930, ale w ciągu przeszło ośmiu dekad oba zakłady nie miały okazji do współpracy. Aż do teraz. Oto ich pierwsze, wspólne przedsięwzięcie - grand tourer o nazwie Gran Lusso Coupe.



















