Gallardo robi, co może, aby przed dziesiątymi urodzinami zwracać jeszcze na siebie uwagę. Obok bazowego LP560-4 z przeprojektowanym przodem i tyłem Lamborghini prezentuje nowy, zarezerwowany dla najmocniejszych i najlżejszych wariacji modelu, poziom wyposażenia o kryptonimie Edizione Tecnica.
Rodzina Gallardo jest już na rynku od prawie dziesięciu lat, a LP560-4 ma już za sobą ponad cztery i pół roku kariery, ale zupełnie nowego "baby Lambo" ciągle nie widać. Zamiast tego Włosi serwują nam regularnie coraz mniej znaczące zabiegi kosmetyczne, które dosięgnęły właśnie modelu bazowego.
G-Power od kilku lat buduje najszybsze samochody marki BMW na świecie, które łączy nazwa Hurricane. Do tej pory na to miano zasługiwały jedynie przeróbki modeli M5 oraz M6, które osiągały 800 KM. Teraz w objęcia huraganu wpadło także 1 M Coupe, w którym znalazł się niespodziewanie... silnik V8!
W ciągu ostatnich trzech lat Super Snake od Shelby American wzmocnił się z 735 KM do okolic 760, a w minionym miesiącu specjalny egzemplarz GT500 Cobra osiągnął pułap 860 koni. To najwyraźniej pobudziło wyobraźnię tunera, dzięki któremu GT500 Super Snake w najnowszym wydaniu dysponuje podobną siłą rażenia.
Formuła 1 opuściła Europę i ostatnie siedem eliminacji w tegorocznym sezonie spędzi w Azji i obu Amerykach. Pierwszą z nich był wczorajszy, nocny wyścig na ulicach Singapuru, który na pętli Marina Bay organizowany jest od roku 2008. Rok temu triumfował tu aktualny, dwukrotny mistrz świata, Sebastian Vettel.
Po niedawnych wypadkach w Formule 1 na krótko na tapetę wróciła dyskusja na temat zwiększenia bezpieczeństwa kierowców między innymi poprzez budowę bolidów z zamkniętymi kokpitami. Choć F1 od zawsze stawia na pojazdy z otwartymi kabinami, takie pomysły mają wielu zwolenników. Oto jedna z wizji jego realizacji.
W marcu na wystawie w Genewie poznaliśmy trzecią generację Audi serii A3. Teraz Niemcy prezentują jej sportową odmianę pod tytułem S3, której niewiele brakuje do starego, 340-konnego RS3. Samochód będzie można zobaczyć na własne oczy już w przyszłym tygodniu na salonie samochodowym w Paryżu.
Na kłopoty ze znalezieniem sobie towarzystwa Abart 500 nie może raczej narzekać. Ale z wyróżnieniem się w nim wobec stale mnożącej się konkurencji może być już nieco trudniej. Właśnie na tego typu dolegliwości przygotowano program pod tytułem Fuori Serie, który otwiera model o oznaczeniu 695.
Tuning modelu Murcielago osiągnął zupełnie nowy poziom absurdu. Mowa oczywiście o modyfikacjach w amerykańskim stylu, które kręcą się wokół jednej, a najlepiej dwóch turbosprężarek. Według mechaników i właścicieli włoskie V12 znoszą takie próby zaskakująco dobrze. Oto kolejna z nich.
Niemieckie DMC Exotic Car Tuning, które miało już kilka pomysłów na Aventadora, po miesiącach wytężonej pracy pokazało pierwszy, ukończony egzemplarz. Lamborghini w warsztacie tunera przeszło metamorfozę zarówno na zewnątrz, jak i pod karoserią. Zapomnijcie o seryjnym LP700-4, oto LP900-4!