Chevrolet Corvette Stingray - Pod publikę

Chevrolet bardzo skutecznie broni się przed zdradzeniem wszystkich szczegółów na raz i odsłania najnowsze Corvette Stingray w odcinkach, nieraz bardzo oszczędnych. Po najnowszym epizodzie, poświęconym osiągom auta, o samochodzie wiemy prawie wszystko. Ale i tu jest pewien haczyk, na który trzeba uważać.
Aston Martin Vanquish Volante - Kąpiel w błękicie

Do coupe, które pokazano jesienią ubiegłego roku dołącza otwarty Vanquish Volante. To pierwszy kabriolet marki, w którym karoserię wykonano niemal w całości z włókien węglowych i Volante o najsztywniejszej konstrukcji w całej, 100-letniej historii Aston Martina. Ale sztywniakiem z pewnością nie jest!
Aston Martin DB9 Hybrid - Czy to działa?

Po wyścigowym Rapide S, który połykając kilometry Nordschleife karmił się benzyną i wodorem, powstałym we współpracy z Alset Global, czas na pierwszą hybrydę Aston Martina typu plug-in. Tym razem na warsztat wzięto coupe DB9, a inicjatorem całego zajścia był niemiecki zakład Bosch Engineering.
Bucci Special - Specjalna okazja

Trzy i pół roku temu informowaliśmy o projekcie sportowego auta Clemara Bucci'ego, argentyńskiego weterana kierownicy. Bucci zmarł w styczniu 2011 roku w wieku 90 lat i nie doczekał się niestety spełnienia swojego marzenia. Jego realizacji dopilnowała rodzina, a auto pokazano kilka dni temu.
Alfa Romeo - 90 lat Quadrifoglio Verde

W tym roku mija dokładnie dziewięćdziesiąt lat od kiedy na samochodzie Alfy Romeo pojawił się po raz pierwszy symbol czterolistnej koniczyny, po włosku "quadrifoglio verde". Na początku miało to przynosić szczęście samochodom wyścigowym, dziś towarzyszy najszybszym wersjom aut drogowych marki.
BMW 4 Series Coupe - Czwórka z przodu

Na 4 Series Coupe w wersji seryjnej BMW kazało nam czekać tylko siedem miesięcy, które upłynęły od ujawnienia konceptu. To już czwarta generacja coupe klasy średniej, firmowanego przez niemiecki koncern, która zastępuje 2-drzwiową serię 3 i całkowicie odcina się od wariantów nadwoziowych z większą liczbą drzwi.
Bentley Continental GT3 - Staje się faktem

Bentley obchodzi dziś dziesiątą rocznicę swojej czwartej i jak na razie ostatniej wygranej w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Obecnie Brytyjczycy nie mają maszyny klasy LMP1, więc na kolejną wygraną się nie zanosi. Swój powrót na tor marka wiąże z autem klasy GT3, zbudowanym na bazie Continental GT.
Toyota GT 86 - TRD Griffon Project

Z większych graczy za wyścigową GT 86 z prawdziwego zdarzenia zabierało się do tej pory Gazoo Racing i niemieckie Toyota Motorsport, których wysiłki mogliśmy obserwować już w Europie. Teraz dołącza do nich oddział Toyota Racing Developments, który pokaże swoje auto podczas Festiwalu Prędkości w Goodwood.
Porsche LMP1 - Pierwsze kroki

Powrót Porsche do wyścigów pokroju 24-godzinnego Le Mans idzie zgodnie z planem, a nawet lepiej. Już wczoraj, czyli kilka tygodni przed planowanym terminem, na tor testowy w Weissach po raz pierwszy wyjechał zupełnie nowy model wyścigowy marki, który weźmie udział w serii World Endurance Championship.
SSC Tuatara - W zwolnionym tempie

Pamiętacie wielkie obietnice i zapowiedzi amerykańskiego Shelby Super Cars? Firma po dłuższym okresie niepewności nabiera wiatru w żagle i zaczyna realizować wielki plan pod tytułem Tuatara, który ma już prawie trzy lata. Pierwsze, jeżdżące sztuki modelu mogłyby pojawić się już pod koniec tego roku.



















