Pogea 4C - Podglądanie wszechświata

Alfa Romeo 4C nie trafiła jeszcze do salonów sprzedaży, ale jej produkcja w zakładach Maserati trwa już od przeszło miesiąca. Na kuszącą, wartą ćwierć miliona złotych Włoszkę pożądliwe spoglądają nie tylko klienci prywatni, ale także tunerzy. Jako pierwszy z szeregu wybija się zakład Pogea Racing z Bułgarii.
Drayson B12 69/EV - Robi swoje

Lord Drayson, który po zakończeniu kariery politycznej, prawie całkowicie poświęcił się sportom samochodowym, po raz kolejny dopiął swego. Anglik ma już na koncie udane starty w brytyjskim GT, serii ALMS oraz 24-godzinnym wyścigiem Le Mans. Teraz może do nich dodać rekord prędkości w aucie elektrycznym.
Mark Webber - Długi dystans

Z końcem obecnego sezonu swoją karierę w Formule 1 zakończy Mark Webber. Australijczyk po przeszło 200 wyścigach przesiądzie się do mistrzostw na długim dystansie, w których zasili fabryczny zespół Porsche. Webber poprowadzi zupełnie nowy prototyp klasy LMP1, którego głównym celem jest wygrana w Le Mans.
Hyundai RMR PM580T - Bez lęku wysokości

Przed rokiem najszybszy w Pikes Peak International Hill Climb był Rhys Millen, startujący w specjalnie przygotowanym Hyundai'u Genesis Coupe, znanym jako PM580T. W tym roku do obrony korony zostanie wykorzystany nowy, jeszcze bardziej wyspecjalizowany pojazd, który dla niepoznaki... oznaczono tak samo.
MCA Rascasse - Niebieska pigułka

Monte Carlo Automobile zwykło pokazywać swoje dokonania przy okrągłych rocznicach. Poprzedni model pokazano na 25-lecie firmy i pięćdziesiąte urodziny księcia Alberta II, od których minęło już pięć lat. Najnowszy pojazd przypieczętowuje trzy dekady aktywności MCA. Jest nim supercoupe o nazwie Rascasse.
ATS Sport 1000 - Czysty układ

Od oficjalnych komunikatów zwiastujących powrót na rynek zakładu Automobili Turismo e Sport minęło osiem miesięcy. Czas ten włoska firma wykorzystała na dopracowanie pierwszego modelu, spartańskiego Sport 1000. Samochód, przeznaczony w pierwszej kolejności do jazdy torowej, można już zamawiać.
24 Heures du Mans - Mieszane emocje

Za rok 24-godzinny wyścig Le Mans czekają wielkie zmiany: nowe regulacje, nowe samochody, powrót Porsche i jeszcze więcej eksperymentów. W miniony weekend było jeszcze po staremu. O swoją dwunastą wygraną walczyło Audi, w czym po raz drugi próbowała przeszkodzić Toyota. Czy skończyło się tylko na próbach?
Studiotorino Coupetorino - Akademia smaku

We włoskim Studiotorino praca wre. Turyńskie studio nadwoziowe pracuje nie tylko nad własną wersją Porsche Caymana, ale również pobudza wyobraźnię młodych stylistów, wspierając konkursy stylistyczne i obejmując patronem prace dyplomowe. Efektem takich działań jest sportowe auto o nazwie Coupetorino 2013.
Nissan ZEOD RC - Wyścig pro eko

Całodobowy wyścig Le Mans uświetnić miał w tym roku elektryczny prototyp z wodorowymi ogniwami paliwowymi od GreenGT, ale tak się nie stanie. Auto nie jest po protu jeszcze gotowe na takie wyzwanie. Garaż numer 56 w przyszłym roku zajmie pewniejszy typ - zespół Nissan Motorsports z własnym eksperymentem.
SRT Viper GT3-R - Oferta prywatna

Ten weekend to największy z dotychczasowych sprawdzianów dla zupełnie nowego, wyścigowego Vipera GTS-R. Amerykańska maszyna wystartuje w 24-godzinnym wyścigu Le Mans z zamiarem nie tylko wygranej w swojej klasie, ale także przyciągnięcia klientów. Wersja na sprzedaż jest już gotowa - oto Viper GT3-R.



















