Mosler może mieć się ku upadkowi i bez inwestorów zniknąć w najbliższym czasie z rynku, ale jeszcze nie wszędzie te ponure wieści dotarły. W amerykańskim Supercar Engineering narodził się kolejny przedstawiciel marki, który nie pozwoli o niej szybko zapomnieć. Oto jedyny w swoim rodzaju Raptor GTR Suicide1212.
Zgodnie z planem Volkwagen wystartuje w przyszłym roku w mistrzostwach świata World Rally Championship, ale to nie wszystko. Oprócz rajdowego Polo R WRC powstała także wersja drogowa. Koncept poznaliśmy wiosną tego roku przy okazji spotkania Wörthersee, a teraz ujawniono wersję seryjną.
Półtora roku temu Volkswagen deklarował gotowość do wzięcia udziału w serii WRC. Czas ten wykorzystał na przygotowanie auta, którym będzie Polo R WRC w barwach Volkswagen Motorsport i pod wsparciem Red Bulla. Pojazd gotowy do startu pokazano w Monako w scenerii przypominającej start Rajdu Monte Carlo.
Porsche 911 serii 991 doczekało się pierwszego wcielenia przeznaczonego tylko i wyłącznie na tor. Zupełnie nowy ścigacz, bazujący na siódmej serii przeboju niemieckiej marki, to model 911 GT3 Cup. Maszyna zadebiutowała przy okazji imprezy "Noc Mistrzów" w Weissach, kończącej sezon wyścigowy 2012.
Następca McLarena F1 będzie gotowy najpóźniej w drugiej połowie przyszłego roku. Jego warstwa technologiczna pozostaje nadal ściśle strzeżoną tajemnicą, ale jego wygląd znamy od połowy września. To ostatnie nie wszystkim przypadło do gustu. Mamy dla nich wirtualną alternatywę - koncept MC-1.
Bugatti Veyron trafił po raz kolejny na wystawę sztuki współczesnej. Tym razem mowa o trwającej do niedzieli włącznie ekspozycji Art Basel Miami Beach w Kolekcji Rodziny Rubell i specjalnym egzemplarzu Veyrona Grand Sport. Najszybszego roadstera świata uświetnił swoim talentem Bernar Venet.
Niemieckie 9ff od kilku już lat forsuje pomysł na najszybszy, drogowy samochód w postaci supercoupe GT9, dla którego punktem wyjścia było zwykłe Porsche 911 GT3. Pierwsze wcielenie GT9 w kwietniu 2008 roku rozpędziło się do 409 km/h. Najnowsze, GT9 Vmax, celuje w rekord Bugatti Veyrona Super Sport.
To już oficjalne: BMW serii 3 w nadwoziu z tylko jedną parą drzwi będzie od teraz serią 4 nazywane. To nie tylko sygnał otwierający nowy rozdział w historii modelu, ale również ukłon w stronę dużych coupe o nieparzystych numerach, czyli serii 6 oraz serii 8, której produkcję zakończono w 1999 roku.
BMW opuściło serię DTM na blisko 20 lat, ale w tym roku wróciło. I od razu udowodniło, że ani na chwilę nie zapomniało jak "to" się robi. BMW okazało się najlepszą marką w sezonie 2012, mistrzostwo kierowców zdobył Bruno Spengler z Kanady, a mistrzostwo zespołowe drużyna BMW Team Schnitzer.
Druga generacja RS6 rozpieszczała nas 5-litrowym V10 o mocy aż 580 koni mechanicznych. Trzecia, którą Audi pochwaliło się dzisiaj, wraca do punktu wyjścia, czyli widlastej ósemki biturbo. Mocy tym razem jest pozornie mniej, ale dla zupełnie nowego RS6 nie stanowi to najmniejszego problemu.