Bugatti po przekroczeniu 430 km/h w samochodzie przeznaczonym do zwykłego ruchu drogowego nie musi już nic udowadniać, choć w tym roku ma pojawić się kilka modeli mogących przebić ten wynik. Bardziej interesujące wydaje się jednak to, co Bugatti miałoby pokazać w najbliższym czasie - produkcja Veyrona dobiega końca i czas na nowy pojazd. Opcji jest kilka.
GWA stacjonujące gdzieś w San Antonio w Teksasie, którego ulubionym tematem są samochody marki Mercedes-Benz, zapragnęło przypomnieć nam o skrzydlatych konceptach serii C111. Maszyny te, napędzane silnikami Wankla, a następnie Diesla, ustanowiły w latach '70 kilka znaczących rekordów, po czym odeszły do historii. Ich duch ma powrócić w Ciento Once.
Niemieckie Graf Weckerle to tuner nieco inny, niż pozostali. Firma stawia na najwyższą jakość, misterne wykończenia najmniejszych szczegółów, staranne dopasowanie każdego z aut do potrzeb właściciela oraz nieuchwytną nutę gotyckiej atmosfery. Rocznie modyfikuje się tu około 25 aut. Jednym z nich było w ostatnim czasie Ferrari 599 GTB Fiorano.
Reiter Engineering, o którym można śmiało mówić w kategoriach fabrycznego oddziału Lamborghini zajmującego się samochodami wyścigowymi, przygotowało na rok 2011 zupełnie nową, torową maszynę. Wysiłki Niemców po raz kolejny skupiły się na modelu z rodziny Gallardo, a ich efektem jest LP600+.
Panowanie szóstej generacji Corvette, która pojawiła się na rynku w 2005 roku, zaczyna dobiegać końca. Od kilku lat trwają już prace nad siódmą generacją, która mimo chęci na silnik umieszczony centralnie, ma jednak pozostać wierna tradycyjnego układowi. Mimo iż na temat modelu jeszcze niewiele wiadomo nie brakuje propozycji odnośnie jego wyglądu.
Od zobaczenia zupełnie nowego modelu marki Pagani, który zastąpi Zondę, dzielą nas już tylko niespełna cztery tygodnie. Zanim to jednak nastąpi manufaktura z Modeny będzie drażnić nas filmową historią opowiedzianą w kilku odcinkach. Pierwszy już znamy, kolejne pojawią się wkrótce. Tak właśnie nadchodzi Deus Venti - Bóg Wiatru.
Od zarania dziejów drogami Australii toczą się nieustające starcia miłośników Forda i Holdena, a tym samym oddziałów Ford Performance Vehicles i Holden Special Vehicles, których produkty raz na jakiś czas opuszczają rodzinny kontynent. Tak właśnie jest z najnowszym HSV E3 GTS, który wystąpi również jako Vauxhall VXR8.
W wielu kręgach tuning Golfa to zawody o statusie obecności obowiązkowej i bardzo dobrą okazją do nadrobieniu wszelkich zaległości w ich temacie jest obecne wcielenie Golfa R. Wszystko zaczyna się tu od pokaźnych 265 KM, a kończy znacznie dalej, co udowadnia choćby propozycja od Wimmer RS pod nazwą Red Devil.
Najszybsze, seryjne Skody to obecnie 180-konna Fabia RS, 200-konna Octavia RS oraz 260-konna Superb V6. Na start całkiem nieźle, o czym przekonaliśmy się kilka lat temu dzięki pokazowemu, 500-konnemu coupe na bazie Fabii od firmy Brisk. Z kolei dziś niemieckie MTE przekonuje nas, iż Octavia może równać się z... Audi RS4.
Impreza WRX STI, która wiosną tego roku przeszła znaczącą modernizację, stawia kolejne kroki na drodze do doskonałości. Cała akcja rozgrywa się w Japonii, ilość widzów jest ograniczona, a głowną rolę odgrywa przybrana karbonem i aluminium nowa WRX STI tS. W roli drugoplanowej odmłodzona WRX STI Spec C.