Po miesiącach szumnych zapowiedzi i skąpo sączonych informacji 2-drzwiowe BMW serii 1 przygotowane przez oddział M staje się faktem. To pierwsze wejście oddziału bawarskiego koncernu w ten segment wielkości i wyjście na przeciw nowym oczekiwaniom klientów szukających najmocniejszych wrażeń w każdej zabawce drzemiącej w ich garażach.
Francuskie Renault po wycofaniu się z budowy nowego bolidu Formuły 1 i skupieniu się tylko na dostarczaniu silników wzmacnia swoją flotę samochodów rajdowych. Do 133-konnego Twingo R1, 160-konnego Twingo R2 oraz 230-konnego Clio R3 dołącza właśnie zupełnie nowe Megane RS rajdowej grupy N4.
W przyszłym roku na łono Formuły 1 powróci jedna z najbardziej zasłużonych temu sportowi firma - Lotus, której imię w minionym sezonie użyczono malezyjskiemu Lotus Racing należącemu do Tony'ego Fernandesa. Ekipa brytyjskiej marki pojawi się w miejscu wycofującego się jedynie do roli dostawcy silników Renaulta.
G-Power po kolejnym triumfie nad materią i przestrzenią w postaci 800-konnego M5 i M6 o przydomku Hurricane RR wykorzystuje po raz kolejny swoje know-now na potrzeby roadstera Z4. Tym razem jednak tuner skierował swoją uwagę ku poprzedniej generacji modelu, której produkcję zakończono w 2008 roku.
Do tunerów oferujących pakiety modyfikacji dla skrzydlatego SLS AMG dołączyło niedawno niemieckie WheelsAndMore. Jak na markę przystało firma oferuje szeroki wachlarz nowego obuwia dla modelu, a także zestawy modyfikacji zawieszenia, hamulców oraz układu wydechowego, uwalniające znaczącą ilość koni mechanicznych.
McLaren Automotive świętuje otwarcie nowego oddziału, który będzie spełniał indywidualne zachcianki każdego z klientów, oferując szeroki program indywidualizacji - McLaren Owner Exclusive. Pierwszym okazem, który wypuściła ze swoich rąk nowa ekipa jest... Edition SLR. Model miał swoją premierę na zakończonym niedawno Essen Motor Show.
Wczorajszym wyścigiem na torze Potrero de los Funes w San Luis w Argentynie zakończono pierwszy sezon nowej serii GT1 World, która zastąpiła mistrzostwa Gran Turismo dzielone przez 13 lat na klasę GT1 i GT2. Na cały rok zmagań w nowym formacie złożyło się dziesięć eliminacji rozgrywanych na trzech kontynentach z największym udziałem Europy.
Po udanym wskrzeszeniu marki Abarth w koncernie Fiata nie brakuje sportowych odmian standardowych modeli, które mogłyby dać właścicielom namiastkę tego, co czują kierujący samochodami Ferrari. Do pełni szczęścia brakuje jeszcze tylko pełnoprawnego, sportowego modelu pod postacią coupe lub roadstera.
Malezyjski Proton na trwającej do dnia dwunastego grudnia wystawie w Kuala Lumpur sypnął garścią konceptów, wśród których znajdziemy znajome kształty. W towarzystwie tym znalazł się między innymi 4-drzwiowy Jebat na bazie Lancera Evo oraz coupe Lekir, bazujące na modelu Europa ze stajni Lotusa, który od ponad 15 lat należy do Protona.
W szkole Franco Sbarro we francuskim Montbeliard czas nigdy nie zwalnia, a kolejne projekty opuszczają jej mury z zaskakującą częstotliwością. Najnowsze dzieło podopiecznych szalonego projektanta to sportowy roadster Speed'R, który powstał przy wsparciu między innymi telefonicznego giganta, koncernu Orange.