W dniu dzisiejszym do czterech zespołów Formuły 1, które pokazały już swoje nowe bolidy dołączyły kolejne cztery: Red Bull, Mercedes, Williams oraz Toro Rosso. Scuderia Toro Rosso to druga, obok Ferrari, ekipa mająca swoją bazę we Włoszech. W zeszłym roku zespół uplasował się na odległym, 9 miejscu, mając za plecami jedynie debiutantów.
W miniony piątek Ferrari jako pierwszy zespół Formuły 1 pokazało swój nowy bolid, za którego kierownicą zasiądzie między innymi aktualny wicemistrz świata. Dziś, tuż przed pierwszymi testami w Walencji, swoje samochody pokazały trzy kolejne zespoły. Wśród nich znalazła się ekipa Lotus Renault GP, w której barwach będzie jeździł Robert Kubica.
Trzy dni temu włoska Scuderia Ferrari jako pierwszy zespół Formuły 1 pokazała swój zupełnie nowy bolid na nadchodzący sezon. W dniu dzisiejszym swoje maszyny odsłoniły trzy kolejne zespoły: Lotus Renault GP, Sauber F1 Team oraz malezyjskie Team Lotus, którego prawo do używania legendarnej marki ma zostać wkrótce rozstrzygnięte na drodze sądowej.
Dziś do Scuderii Ferrari, która pokazała swój tegoroczny bolid Formuły 1 już w piątek, dołączyły kolejne trzy zespoły: brytyjski Lotus Renault GP, malezyjski Team Lotus oraz szwajcarski Sauber F1 Team, występujący w ubiegłym roku ze względów przepisowych jeszcze jako BMW Sauber F1 Team. W tym sezonie w barwach Saubera zobaczymy jednego z kierowców debiutujących w Formule 1.
Przywrócenie do życia przez Citroena serii DS, pod którą przed dekadami ukazywały się modele wyprzedzające stylem i techniką swoje czasy, rozbudziły nadzieje na ożywienie również legendarnego DS pod postacią luksusowej limuzyny wielkiego formatu. Pierwszy DS pojawił się jeszcze w 1955 roku, a 20 lat później z taśm zjechały ostatnie sztuki DS23. Jak mógłby wyglądać zupełnie nowy DS24?
Volkswagen rozpoczął kolejny rok tradycyjnie - od wygranej w rajdzie Dakar, już trzeciej z rzędu. Mechanicznym bohaterem tych wydarzeń w każdym przypadku były kolejne ewolucje rajdowego modelu Touareg, który z modelem seryjnym o tej samej nazwie nie ma prawie nic wspólnego. Co nie znaczy, iż nie może pojawić się cywilu...
Turyńskie Autostudi, prowadzone przez Carlo Angiono, to marka ciągle mało znana, choć jako firma konsultingowa w dziedzinach stylistyki, inżynierii i wirtualnej analizy, nie tylko samochodów, działa od 1983 roku. Na trwającej właśnie wystawie Qatar Motor Show studio prezentuje koncept zadziornego kompaktu o oznaczeniu C-Sport.
Scuderia Ferrari jako pierwszy z dwunastu startujących w tym roku zespołów pokazała swój zupełnie nowy bolid Formuły 1. Maszyną noszącą oznaczenie F150 będzie jeździła ta sama para, co w ubiegłym roku: Felipe Massa oraz Fernando Alonso, aktualny wicemistrz świata. Bolid miał swoją premierę oczywiście w Maranello.
Brytyjskie Noble Automotive prezentuje pierwszy, w pełni produkcyjny egzemplarz supercoupe M600, które poznaliśmy w formie prawie nie odbiegającej od ostatecznej przeszło siedemnaście miesięcy temu. Maszyna wchodzi tym samym na rynek z dużym poślizgiem w stosunku do pierwotnych planów, ale nadal mieści się w ścisłej czołówce najszybszych samochodów świata.
V8 Vantage, który jest na rynku już prawie sześć lat, przechodzi kolejną ewolucję. Tym razem nie jest to jednak odmłodzony i udoskonalony model podstawowy, ale zupełnie nowa wersja - Vantage S. Coupe i kabriolet adresowane są do kierowców podziwiających wyczyny modelu na torach wyścigowych i czujących mięte do największego V12.