Niska temperatura za oknem i coraz gorętsza atmosfera oczekiwania na następce Murcielago wzmagają zainteresowanie tunerów modelami Lamborghini, a w szczególności rozmnażającym się w zastraszającym tempie Gallardo. Najmniejsze coupe z Sant'Agata zostało po raz kolejny poddane modyfikacjom w Anderson Germany.
Niewielkie, luksusowe łodzie towarzyszące jeszcze bardziej luksusowym jachtom i zwane z angielska "tenderami" to standard, od którego nie odchodzi się od dziesięcioleci. W pojęciu szwedzkiego Gray Design to jednak za mało. Firma dla jachtów swojego pomysłu tworzy również ekskluzywne tendery w postaci... supersportowych coupe!
Połączenie sił jednego z najstarszych i najbardziej znanych tunerów Forda Mustanga z producentem jednych z najmocniejszych silników świata, pracujących w maszynach mających prawo poruszania się po drogach publicznych, może oznaczać tylko jedno - najwyższy stan zagrożenia. Kod czerwony!
Cadillac CTS-V, zbierający same dobre opinie, dość długo opierał się czarowi niemieckich tunerów, wśród których mogliśmy znaleźć przede wszystkim Geiger Cars specjalizujące się w samochodach z USA. Teraz swoją obecność w segmencie mocarnych limuzyn zaznacza Cam Shaft z siedzibą w Steinbach.
Niemieckie 9ff idzie za ciosem i wraz z 1200-konnym Porsche 911 GT3 RS udoskonala swój flagowy model, czyli przekraczające 400 km/h supercoupe GT9-R. Tuner po raz kolejny uznał, iż najlepszym zabezpieczeniem na niepewną przyszłość będzie nowa dawka niczym nie skrępowanej mocy.
Brytyjskie Keating Cars w spółce z amerykańskim Nelson Racing Engines nie ustaje w dążeniach do zbudowania najmocniejszego, najszybszego, drogowego samochodu świata. Projekt, który wyrósł z niesławnego Barabusa TKR ma już w przyszłym roku wzbić się na jeszcze wyższy poziom. A wszystko dzięki nowemu modelowi o oznaczeniu ZKRs.
Doniesienia o planowanej, nowej klasie B w wydaniu AMG zdążyły zapuścić już silne korzenie w wyobraźni potencjalnych klientów, których oczekiwań nie wypada teraz zawieźć. I oto jest - B z silnikiem od AMG... no prawie. Wynalazek, o którym mowa to tylko jednorazowy wybryk praktykantów Mercedes-Benza. Ale za to jaki!
Mutacja kultowego Mini, stworzonego na nowo przez BMW w 2000 roku, postępuje w najlepsze. Po konceptach roadstera, coupe i wprowadzeniu do produkcji przerośniętego Countrymana producent zapragnął połączyć te dwa ostatnie elementy w pierwszą maszynę typu SAC w segmencie maluchów premium. Tak oto powstał Paceman.
McLaren bez bicia i na przeszło rok przed oddaniem pierwszych sztuk w ręce klientów przyznaje się do tego, iż pracuje już w pocie czoła nad wyścigową wersją coupe o chwytliwym oznaczeniu MP4-12C, która będzie spełniać normy klasy GT3. Wysiłek firmy jest jednak tylko częściowy - większość obowiązków przejmie angielskie CRS Racing.
Rodzina 5-litrowego Mustanga zgodnie z wszelkimi normami powiększa się o nowych członków prawie każdego tygodnia, a amerykańska maszyna stara się sprostać wszelkim wymaganiom klientów o bardzo różnych zapotrzebowaniach. Dwa najnowsze warianty kultowego modelu to wyścigowe bestie - Boss 302S oraz Cobra Jet.