Brabus E V12 Cabriolet - Agresywna ekspansja

Brabus, od lat wypuszczający najszybsze samochody z trójramienną gwiazdą na masce, wpadł na pomysł wypełnienia kolejnej luki na liście najszybszych samochodów świata. Tuner, po całej serii oszałamiających mocą limuzyn, przygotował tym razem kabriolet mieszczący cztery osoby. Tak oto powstała maszyna, której bez dachu nie dogoni nawet Veyron Grand Sport!
Renault Saline4Fun - Czwórka na Bonneville

Już w sierpniu na Bonneville Salt Flats wśród rodzynków z zamiarem ustanowienia nowych rekordów prędkości zjawi się między innymi... wiekowy Renault 4. Auto, które sprzedało się w ponad 8,1 milionach sztuk i zeszło z rynku dopiero w 1994 roku, obchodzi w tym roku swoje 50 urodziny. To świetna okazja aby sięgnąć, tam, gdzie nie sięgnął jeszcze żaden inny egzemplarz.
Aston Martin V12 Zagato - Produkcja ściśle limitowana

Wielkie zainteresowanie potencjalnych klientów najnowszym owocem współpracy Aston Martina i Zagato, który znaliśmy dotychczas w formie samochodu wyścigowego, sprawiło, iż zapadła już decyzja o wprowadzeniu maszyny do produkcji seryjnej. Ściśle limitowany, stylowy grand tourer wyjedzie na ulice dopiero za rok, ale już teraz można składać zamówienia.
Toyota Celica GT4 Sprint - Najszybsza w Goodwood

W tegorocznym finale prestiżowego wyścigu górskiego podczas Festiwalu Prędkości w Goodwood najszybszy był Lotus 88B, należący i prowadzony przez Dana Collinsa, którego mogliśmy niedawno podziwiać podczas warszawskiego Verva Street Racing. Najlepszy czas weekendu nie należał jednak do Lotusa, ani innego bolidu Formuły 1. Najszybsza była... Toyota Celica.
Audi R8 Limited Edition - Na pamiątkę Le Mans

Brytyjski oddział Audi świętuje dziesiąte zwycięstwo marki w 24-godzinnym wyścigu Le Mans, w którym Niemcy startują od 1999 roku. Wyczyn zamknięty w okrągłej liczbie uświetni specjalna, limitowana edycja coupe R8, które nosi nazwę jednego z najbardziej utytułowanych samochodów w historii Le Mans. Wyścigowe R8 wygrało tu aż pięć razy.
Rebellion R1k - Buntownik z wyboru

Jon Olsson, wielokrotny medalista zimowych X Games i miłośnik szybkich samochodów, którymi z bagażnikiem na dachu i nartami zwykł wybierać się w góry, ma nową zabawkę. Oczywiście na czterech kołach. Auto bazuje na Ultimie GTR LMP, którą mogliśmy zobaczyć m.in. podczas GT Polonia, a stopień modyfikacji maszyny ten tak duży, że otrzymała ona nową nazwę - Rebellion R1k.
Pininfarina Coupe - Rozważna i romantyczna

Od kiedy przeszło dekadę temu zakończono produkcję modelu Coupe w ofercie Fiata brakuje czysto sportowego modelu pod własną marką, a odpowiedzialność za auta z pazurem przejął wskrzeszony Abarth. Małe coupe nakreślone przez Chrisa Bangle'a fascynuje jednak do dnia dzisiejszego, a oto jeden z efektów owych fascynacji - coupe przyszłości, które mogłoby pojawić się w ofercie włoskiego koncernu.
Bugatti Veyron Grand Sport L'Or Blanc - Najszybsza porcelana świata

Kilka dni temu Bugatti znalazło chętnego na ostatnią z 300 sztuk 1001-konnego Veyrona z zamkniętym nadwoziem, a 30 egzemplarzy 1200-konnej wersji Super Sport rozdysponowano już kilka miesięcy temu. W ofercie marki pozostał tym samym już tylko roadster Grand Sport, który nie przyciąga oczekiwanej uwagi. Zmienić to może najnowsza edycja specjalna: porcelanowy L'Or Blanc.
Porsche LMP1 - Powrót do Le Mans

Po kilkunastu latach przerwy do pierwszej ligi 24-godzinnego wyścigu Le Mans, w którym od kilku sezonów rządzą Audi i Peugeoty z silnikami Diesla, zamierza powrócić Porsche. Najbardziej utytułowana marka w historii francuskiego maratonu ma tylko jeden cel - zdominować wyścig i sięgnąć po siedemnaste zwycięstwo w swoim dorobku.
Honda CR-Z Mugen - Ekspozycja czasowa

Hybrydowa CR-Z ma już przeszło półtora roku, w czasie którego zebrała bardzo różne oceny i opinie. Wiele z nich zarzucało Hondzie, iż skromne 114 KM z silnika spalinowego i 14 KM z elektrycznego oraz sumaryczny moment 223 Nm to znacznie za mało i lepiej poczekać na wersję przygotowaną przez fabrycznego tunera, Mugen Motorsports. A ta już jest... ale jako kolejny "one-off".



















