Po premierach Gallardo LP550-2 Valentino Blaboni oraz LP570-4 Superleggera dało się słyszeć, iż o podobnych wariacjach na temat R8 coraz poważniej myśli Audi. Zanim jednak do czegoś takiego dojdzie powstającą lukę wypełnią tunerzy - R8 z napędem na jedną oś już jeździ!
Rozpoczynająca się już w tą sobotę wystawa Auto Mobil International w Lipsku przeżyje zmasowany atak samochodów z Ingolstadt. Audi pokaże tu modele od jeszcze gorącego A1, aż po koncept E-Tron, który debiutował w Detroit. Daniem głównym będzie światowa premiera zmodernizowanego TT.
AmoritzGT, które blisko trzy lata temu pokazało w Sao Paulo projekt egzotycznego grand tourera LSPS zamierza w tym roku podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej. Najnowszy projekt brazylijskiej ekipy to supercoupe o oznaczeniu DR7.
Nieśmiertelny Mercedes-Benz klasy G nie przestaje skupiać na sobie uwagi tunerów, którzy zrobili z nim już prawie wszystko. Jeden z ostatnich zakładów, który się nim zainteresował to niemieckie Vath Automobiltechnik. Co z tego wyszło nie trudno sobie wyobrazić.
Lista startowa do zbliżającego się z coraz większą prędkością, 24-godzinnego wyścigu na Nordchleife przybiera na wadze. Poza stałymi pozycjami i sezonowymi rodzynkami nie zabraknie na niej miłych niespodzianek. Jedną z nich będzie... Aston Martin Rapide!
Specjaliści niemieckiego Arden Automobilbau przygotowali na ten rok zestawy wzmacniające dla dwóch najmocniejszych modeli w ofercie Jaguara - coupe XKR i limuzyny XFR. Dla mniej wymagających wśród nowości znalazły się również skromniejsze pakiety.
Celebrujący w tym roku 200 rocznicę istnienia Peugeot, zaczynający produkcję maszyn od sprzętów rolniczych i rowerów, będzie miał kilka okazji do uświetnienia tej wyjątkowej rocznicy. Najbliższą będą majowe zmagania podczas 24-godzinnego wyścigu na Nuerburgringu.
Trzecia eliminacja mistrzostw świata F1 w tym roku przechodzi do historii. To 12 w historii Grand Prix Malezji na 5,54-kilometrowym torze Sepang: łącznie 56 okrążeń i ponad 310 kilometrów, to najdłuższy wyścig w sezonie, podczas którego kierowcy mogą stracić nawet 3 kg wagi. Niespodzianek nie zabrakło - pierwsze pojawiły się już podczas sobotnich kwalifikacji.
Aktualna generacja Imprezy WRX STI, o której braku urody wygłoszono setki, jeśli nie tysiące tyrad, przeszła właśnie największą falę zmian. Zmieniono między innymi wygląd przedniej części nadwozia, a do rodziny dołączyła w końcu wersja 4-drzwiowa.
Oczekiwana od kilku tygodni Impreza w wydaniu brytyjskiego Costwortha, której nie udało pojawić się na salonie w Genewie, jest coraz bliższa ujrzenia światła dziennego. Producent już teraz zdradza najważniejsze dane na jej temat oraz wypuszcza kilka kolejnych zdjęć detali.