Jaguar C-X16 - Uwodzenie wzrokiem

Jaguar pod postacią konceptu C-X16 zapowiada zupełnie nową linię stylistyczną i technologiczną swoich modeli. Pojazd nawiązujący pod tymi dwoma względami do fascynującego C-X75 jest jednocześnie najmniejszym samochodem marki od przeszło pięciu dekad, sugerującym wielkie chęci odebrania klientów między innymi Porsche 911.
Abarth Punto SuperSport - W imię tradycji

Wrześniowy wysyp nowości w ofercie włoskiego Abartha to aż trzy modele, z których każdy w swojej kategorii zajmuje najwyższe półki. W towarzystwie tym oprócz dwóch debiutów na bazie Fiata 500 znajdziemy również premierową ewolucję kompaktowego Punto. Sportowa maszynka o poważnym wyglądzie nosi równie wymowną nazwę - SuperSport.
Toyota EV P001 - Radykalny odłam elektronowy

Rekord elektrycznego Peugeota, który podbił kilka miesięcy temu pętlę Nordschleife, legł w ostatnich dniach w gruzach. Wynik uzyskany przez Francuzów nie miał większych szans na przetrwanie ataku przypuszczonego przez specjalistów z Toyota Motorsport wspartych przez kilku partnerów w postaci innych, młodych firm.
Quimera AEGT - Wspólny wysiłek

Hiszpańskie Quimera Project, skupiające pod swoimi skrzydłami firmy z całego świata w myśl wykorzystania elektryczności w komunikacji i transporcie, pracuje również nad bardziej wyzywającymi pojazdami. Jednym z nich jest maszyna, która miałaby dać początek najmocniejszej, elektrycznej serii wyścigowej świata.
Koenigsegg Agera R - Mistrz przyspieszenia

Jesteście maniakami przyspieszenia na czterech kółkach i na ścianach trzymacie zdjęcia pocisków pokroju Ultimy GTR czy Bugatti Veyrona Super Sport? Czas zrobić między nimi miejsce dla nowego króla podwórka, który przybywa z mroźnej Skandynawii. O kim mowa? Odpowiedź może być tylko jedna - to zważony i zmierzony na torze prób Koenigsegg Agera R.
Nissan GT-R GT3 - Sportowy tryb życia

GT-R, który na światowej arenie wyścigowej znany jest przede wszystkim ze startów w mistrzostwach serii GT1 World, trafił w tym roku oficjalnie również do grupy GT3. Maszyna ma już za sobą pierwszy, poważny sprawdzian i głodna sukcesów czeka z niecierpliwością na następne.
Abarth 695 Competizione - Bez dyskuzji

Fiat 500 w wydaniu Abartha wchodzi na wyższy poziom. Wspinaczkę ułatwiło ponad pięćdziesiąt lat wspaniałych tradycji firmy oraz wyścigowa ewolucja modelu. Jak chwalą się sami Włosi to pierwszy, wyścigowy samochodów ze skorpionem na masce, przeznaczony do zwykłego ruchu drogowego. Na imię mu 695 Competizione.
Porsche 911 GT3 R - Pozycja obowiązkowa

Lada dzień publiczna premiera nowej generacji Porsche 911, ale seria 997 ciągle nie daje za wygrają i próżno wypatrywać jej definitywnego końca. Era jej drogowych ewolucji dobiegła już końca, ale w temacie wyścigów pozostało jeszcze trochę do zrobienia. Dlatego też po sierpniowej premierze odnowionego 911 GT3 Cup przychodzi czas na udoskonalone 911 GT3 R.
Jaguar E-X50 - Urodzinowa pikanteria

Legendarny E-Type, którego sylwetki nie sposób pomylić z niczym innym, obchodzi w tym roku swoje 50 urodziny. Tak okrągła rocznica jest świetną okazją do zaproponowania E-Type'a XXI wieku. Nic nie wskazuje jednak na to, iż zobaczymy coś takiego ze strony samego Jaguara, ale wśród niezależnych stylistów pomysłów wcale nie brakuje.
Ford Evos - Wizytówka przyszłości

Ford podejmuje temat stylowego, sportowego pojazdu niedalekiej przyszłości, który niosąc nowe technologie i zapowiadając nowe kierunki stylistyczne przyszłych produktów marki potrafiłby dostosować się do każdego właściciela i warunków drogowych. W myśl powyższych najbardziej pożądaną pozycją w aucie będzie ta za kierownicą.



















