Ford Focus ST - Bierze szturmem

Proces zbrojenia najnowszej, globalnej generacji Focusa trwa w najlepsze. W ubiegłym roku debiutował 5-drzwiowy, przedprodukcyjny wariant usportowionej odmiany ST, do którego dołączają właśnie seryjne wersje. Model dostępny będzie z piątką drzwi, a klienci w Europie będą mogli wybrać również praktyczne nadwozie kombi.
Seat IBL - Nowy temat

Seat, podobnie jak Skoda, przygotowuje się pieczołowicie do wprowadzenia na rynek nowych modeli o zupełnie nowej linii stylistycznej, wszczepionej głęboko w DNA marki. Tym samym propozycjom na przyszłość nie może ani na chwilę zabraknąć hiszpańskiego temperamentu. Tak też jest w przypadku premierowego konceptu IBL.
Kia GT - Nowe horyzonty

Kia, której modele z każdym miesiącem wyglądają coraz lepiej i sprzedają się coraz lepiej, zapowiada nowy kierunek stylistyczny i technologiczny. Rosnące ambicje marki ucieleśnia koncept dużego, 4-drzwiowego grand tourera, który przeciera nowe szlaki i inspiruje na przyszłość. Maszynę oznaczono krótko i treściwie - GT.
Rimac One - Naelektryzowany

Mało jeszcze znane, chorwackie Rimac Automobili zamierza w najbliższej przyszłości namieszać w segmencie supersamochodów o napędzie elektrycznym, który tak naprawdę dopiero się rodzi. Pierwszy koncept autorskiej maszyny marki, który korzysta z lat doświadczeń i sukcesów założyciela firmy, jest już gotowy. Nazywa się po prostu "Jeden".
Maybach 57 S Edition 125 - Urodzinowe przebranie

Mercedes-Benz z okazji 125 urodzin samochodu, za którego powstanie uważa się datę opatentowania pojazdu spalinowego konstrukcji Karla Benza, przygotował specjalną wersję limuzyny serii 57 S spod znaku Maybacha. Przyszłość marki, która powstała w 1909 roku, jest ciągle niepewna, ale nowa maszyna daje do zrozumienia, iż nie da ona o sobie łatwo zapomnieć.
Ferrari Xezri - Podmuch wiatru

Niedawny finał Ferrari World Design Contest odwrócił na chwilę uwagę wszystkich oczekujących z utęsknieniem na następcę Enzo i pozwolił zobaczyć jak mogłyby wyglądać przyszłe modele marki, gdyby nie zaprojektowano ich w fabrycznym studiu lub Pininfarinie. Wygrać mógł tylko jeden, ale interesujących nie brakowało. Oto jeden z nich.
Opel RAK e - Swoboda ruchu

Opel, który przed dekadami eksperymentował z samochodami o napędzie rakietowym i oznaczeniu RAK, powraca na ścieżkę alternatywnych źródeł zasilania, w temacie których chętnie zostałby pionierem. Tym razem obędzie się bez rewolucji - marka stawia na zasilanie prądem elektrycznym i jak największą swobodę ruchu w miejskim tłoku.
Honda Civic Type R - Mugen 2.2

Europejski oddział Mugen żegna się z utytułowanym, 2-litrowym silnikiem Hondy serii K20, którego ostatnie sztuki opuściły już fabryki w Japonii. Fabryczny tuner marki robi to w jedyny, właściwy sobie sposób - wypuszczając specjalną wersję jednego z najpopularniejszych produktów w ofercie. Mowa o kompaktowym modelu Civic Type R.
Eterniti Hemera - Złe dobrego początki

Na trwającym właśnie salonie samochodowym we Frankfurcie debiutuje zupełnie nowy, brytyjski producent luksusowych samochodów - Eterniti Motors. Marka, która w licznych, hucznych zapowiedziach przedstawiała się jako twórcy pierwszego super-SUV'a okazała się czymś znacznie mniej interesującym. Anglicy mają jednak ambitne plany na przyszłość.
Audi RS5 - Zmiana wizerunku

Fala nowości, jaka przeszła w ostatnich tygodniach między innymi po modelach serii 5 spod znaku Audi dotarła do najmocniejszego z nich - coupe RS5. Odświeżone wydanie jednego z najmocniejszych modeli marki skupia się na walorach wizualnych, pozostawiając sprawdzoną warstwę techniczną w prawie nietkniętym stanie.



















