Wydaje się, że z Transitem robiono już prawie wszystko, łącznie z osadzaniem go na podwoziu 650-konnego bolidu Formuły 1, mechanice legendarnego GT40 czy 550-konnym układzie motorycznym Jaguara XJ220, swego czasu najszybszego samochodu produkowanego seryjnie. Najnowsze wcielenie modelu również goni za mocą i prędkością, nie wyrzekając się swej praktyczności. Oto Transit Transit SuperSportVan.
Chevrolet obchodzi w tym roku 100 rocznicę działalności, a Camaro, jeden z najbardziej znanych modeli w jego historii, świętuje równocześnie swoje 45 urodziny. Z okazji tej niezbyt okrągłej rocznicy Amerykanie zdecydowali się na wypuszczenie specjalnej edycji auta, która poza smaczkami stylistycznymi przedstawia kolejną ewolucję V6 obecnego pod jego maską od samego debiutu.
W minioną niedzielę Shanghai International Circuit stał się świadkiem ósmego w historii Formuły 1 wyścigu o Grand Prix Chin. Była to trzecia w tym roku eliminacja mistrzostw świata F1. Wyścig liczył łącznie pięćdziesiąt sześć okrążeń, które zamknęły się łącznie w dystansie ponad 310,5 kilometrów. Rok temu triumfował tu Jenson Button jadący bolidem McLarena.
Modne Citroeny od lata 2009 ponownie są w cenie, a ich rodzina stale rośnie. Pierwszy objawił się mały DS3, rok po jego premierze zobaczyliśmy DS4, a w nadchodzącym tygodniu na wystawie w Shanghaju zadebiutuje póki co największy z nich - DS5. Atmosfera ta udziela się również młodym stylistom nie związanym z francuskim koncernem. Projekt jednego z nich to koncept Fashionista.
Oddział Aston Martin Racing, trudniący się budową samochodów wyścigowych, wyznacza oficjalny koniec kariery udanego DBRS9, który w tym roku świętuje swoje piąte urodziny. Wysłużoną maszynę zastąpi zupełnie nowy Vantage GT3. Nowy model, nad którym trwają intensywne prace, będzie gotowy do startów w przyszłym roku, stając obok Vantage GT2, GT4, DBR9 GT1 oraz AMR-One.
Zbliżająca się z każdym miesiącem premiera zupełnie nowej generacji 911 i jeszcze szybciej rosnąca liczba odmian wersji obecnie panującej nie są w stanie zdezorientować tunerów i zmusić ich do chwili refleksji. Nowe pakiety modyfikacji dla najdłużej produkowanego Porsche gonią z powodzeniem za trendami, a jeden z ostatnich to propozycja od Ruf Automobile.
Brytyjski Mini w ramach przynależności do koncernu BMW zjawił się w zakładach Rolls-Royce Motor Cars w Goodwood, miejscu na wskroś przesiąkniętym pasją do szybkich i pięknych samochodów. Ekipa stylistów jednej z najbardziej luksusowych marek świata przygotowała tam malucha po swojemu. Tak powstał stylowy Mini Inspired By Goodwood.
Pierwsze Corvette ZR1 obecnie panującej generacji sprzedano jeszcze w styczniu 2008 roku. Model od momentu debiutu zyskał grono zatwardziałych sympatyków, a prawie trzy lata produkcji przyniosły niezliczoną liczbę ofert tunerów, która ciągle rośnie. Jedna z ostatnich to nowy pakiet od amerykańskiego Hennessey Performance.
Melkus, skrzydlata, budżetowa gwiazda byłego NRD sprzed czterech dekad, która rozbłysła na nowo dwa lata temu, otrzyma w tym roku zastrzyk mocy i jeszcze poważniejszej prezencji. Nowy RS2000, który z przodkiem napędzanym silnikiem Wartburga dzieli tylko markę, osiągnie oba cele w dwóch nowych wydaniach: GT oraz GTS. Debiut na startującym dziś Top Marques Monaco.
SPR1, czyli jedna z najmocniejszych i najszybszych ofert tunerów jeśli chodzi o Porsche 911, przechodzi kolejną ewolucję. W ostatnim wcieleniu dzieło szwajcarskiej firmy Sportec oferowało grubo przeszło 800 KM. Tym razem jest nie inaczej, a udoskonalenia nowej wersji FL odnoszą się przede wszystkim do detali potęgujących wrażenie całości.