Po blisko dwóch i pół latach od pierwszych zapowiedzi ucieleśnia się wizja Johna Hennessey'a - jego zakład ukończył właśnie budowę pierwszego egzemplarza jednego z najszybszych i najmocniejszych samochodów świata, jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Oto Venom GT.
Ford rzuca rękawicę wszystkim tunerom mającym chrapkę na obecną generację Focusa RS. A trzeba wiedzieć, iż takowych nie brakuje, a ich dotychczasowe osiągnięcia zamykają się mniej więcej w przedziale 341-401 KM. Nowy RS500 bez problemu się weń również wbija.
Moda na tuning, odcinek 235135. Dziś niemieckie Senner Tuning spotyka się z Audi S5, któremu daje do zrozumienia, iż ma za mało mocy. S5 ulega sugestiom inżynierów firmy i posłusznie poddaje się operacji. Co powie na to rodzina i najbliżsi coupe?
Tegoroczne Grand Prix Australii w Melbourne za nami, kolejne punkty według nowego klucza rozdane. Pięćdziesiąt osiem okrążeń, prawie trzysta osiem kilometrów, dwanaście zespołów, dwudziestu czterech kierowców i deszcz, który pojawił się już podczas treningów.
Po blisko 10 latach przerwy Mercedes-Benz powraca do wyścigów w klasie GT. Nie będzie to jednak tak widoczny powrót, jak w Formule 1 (silnik, samochód i niemieccy kierowcy) - w oddziale Mercedes-AMG przygotowano ścigacz klasy GT3, którym już w przyszłym roku wystartują prywatne zespoły.
Niestrudzeni pracownicy niemieckiego B&B Automobiltechnik na drodze w poszukiwaniu idealnej maszyny koncernu Volkswagena natknęli się na Scirocco R. Coupe, które w zamiarze producenta ma być najmocniejszą wariacją modelu po tym spotkaniu przerosło wszelkie oczekiwania.
Przeszło 500-konne V10 pod maską BMW M3 i Z4 czy też 550-konne M3 Touring, którego próżno szukać w ofercie bawarskiego koncernu, to chleb powszedni w Manhart Racing. Teraz tuner znalazł również sposób na seryjne V8 z coupe M3 - kompresor!
Już latem tego roku do pierwszych salonów sprzedaży za wielką wodą trafi Impreza WRX trzeciej generacji w konfiguracji rocznikowej 2011. Pojazd z umięśnionym nadwoziem i poprawionym prowadzeniem zadebiutuje w kwietniu na salonie w Nowym Jorku.
Oferta w temacie Ferrari Californi poszerzyła się w tym miesiącu o nową skrzynię biegów. Obok standardowej, automatycznej, 7-stopniowej przekładni F1 z podwójnym sprzęgłem klienci mogą teraz wybrać tradycyjny manual o sześciu przełożeniach.
Fabryczna ekipa Peugeota, która liczy na powtórzenie zeszłorocznego sukcesu w Le Mans, ma już za sobą pierwszy sprawdzian przed głównym wyzwaniem - 12-godzinne zmagania w Sebring. Na starcie wyścigu wystawiono dwa, gruntownie zmodyfikowane w myśl nowych przepisów, egzemplarze 908 HDi.