Nic konkretnego na razie nie wskazuje, abyśmy mieli dożyć czasów, w których Maserati będzie produkowało SUV'a. Słuchając jednak plotek i mając w pamięci koncept Kubang GT Wagon sprzed sześciu lat można wierzyć, iż coś jest rzeczywiście na rzeczy.
Amerykańskie Callaway Cars zmierzy się z 25 latami działalności Hendrick Motorsports. Tuner, znany z przeróbek aut Chevroleta, będzie miał ze sobą nie tylko ćwierć wieku firmy słynącej głównie z serii NASCAR (12 tytułów mistrzowskich), ale również najnowsze Camaro SS.
Ile może wytrzymać przednia oś najnowszego Focusa RS? W Fordzie uważają, iż najlepiej jej z okrągłymi 300 KM. Graham Goode Racing twierdzi jednak, iż z 341 KM auto też sobie poradzi, a Loder1899 obstaje przy 345. Do wyliczanki dołącza właśnie Wolf Racing, deklasując dotychczasowych rywali.
Różnica mocy między pierwszym Gallardo (500 KM), a Murcielago (580 KM) sięgała 80 KM. Lamborghini utrzymuje ten dystans do dnia dzisiejszego pod postacią Gallardo LP560-4 oraz Murcielago LP640, ale tunerzy ani myślą trzymać modele na tak dużą odgległość. Gallardo przygotowane przez Wheelsandmore traci do większego brata tylko 20 KM.
Po przeszło 30 latach na rynek powraca Yenko. Marka wiązana w latach świetności muscle carów z dealerem Chevroleta i tunerem Camaro oraz Corvaira odradza się pod skrzydłami firmy General Marketing Capital Incorporated. Pierwszym modelem zakładu będzie oczywiście Camaro.
Wydany kilka miesięcy temu nakładem Giorgio Nada Editore album "Zagato Milano (1919-2009)" ujawnia jeden z nieznanych dotychczas szerzej projektów studia - odsłoniętego bliźniaka coupe 575 GTZ, 550 GTZ. Nieoficjalnie mówi się, iż auto miałoby być pożegnaniem studia Zagato z Ferrari, które miałoby produkować nadwozia tylko u siebie.
Po prawie półtora roku od pierwszych, dość subtelnych poprawek Gallardo LP560-4 niemieckie Individual, Mobile, Style & Art przygotowało dla włoskiego coupe kolejny, pełny pakiet modyfikacji w najlepszym oferowanym przez siebie stylu - GTV.
BMW M5 obchodzi ćwierć wieku istnienia. Model, który dorobił się do dnia dzisiejszego czwartej generacji, zadebiutował dokładnie 25 lat temu na salonie samochodowym w Amsterdamie. Producent uczci ten fakt specjalną wersją o tradycyjnym oznaczeniu CSL.
Dokładnie rok temu Volkswagen przygotował wyczynowe Scirocco Cup zaprojektowane specjalnie z myślą o wyścigowym serialu mającym rozgrywać się w Chinach. Już w przyszłym roku podobny model zagości również na torach wyścigowych Europy.
Specjaliści niemieckiego Loder1899 grzebiący z upodobaniem w modelach Aston Martina, Jaguara, Land Rovera czy Forda nie ukrywają, iż od dawna ostrzyli zęby na nowego Focusa RS. Gdy już się pojawił nie szczędzili sił.