Aktualności

BMW Z4 sDrive18i - Wrodzona skromność

W związku z nadejściem nowego roku roadster Z4 przejdzie kurację odmładzającą, ale zmiany dostrzegą zapewne tylko ci, którzy byli z autem najbliżej. Daniem głównym będzie za to zupełnie nowy wariant silnikowy, plasujący się poniżej 184-konnego sDrive20i, który w ostatnich latach otwierał gamę Z4.

Z4 na rok 2013 zmienia się tylko symbolicznie. W modelu dostrzeżemy między innymi nowe detale przednich reflektorów, wykończenie kierunkowskazów i nowe felgi w rozmiarze 17/18 cali. Oferta kolorystyczna powiększy się do 11 lakierów, które uzupełni pakiet Design Pure Traction z czarno-pomarańczową tapicerką, zastępujący dostępną poprzednio kombinację Design Pure Impulse.

BMW Z4

Nowa paczka M Sport obejmie specjalnie zestrojone zawieszenie, 18-calowe felgi, pakiet aerodynamiczny z powiększonymi wlotami powietrza z przodu, sportowe fotele, nową kierownicę, podnóżek, tapicerkę, zmienione kolory zegarów. Dla modelu Z4 sDrive35is z silnikiem o mocy 340 koni mechanicznych cały zestaw będzie instalowany w standardzie.

BMW Z4

Najmniejszy roadster BMW będzie dostępny z jednym z pięciu silników (trzy 4-cylindrowe i dwa 6-cylindrowe). W ofercie pozostaną sDrive20i, sDrive28i, sDrive35i i sDrive35is, a zupełną nowością będzie bazowy wariant sDrive18i z 2-litrową jednostką TwinPower Turbo o mocy 156 koni mechanicznych i momencie obrotowym 240 Nm. W standardzie auto będzie wyposażone z 6-stopniową, ręczną skrzynią biegów. W opcji 8-stopniowy automat.

BMW Z4

Z4 sDrive18i w szybkich rękach rozpędzi się do 100 km/h w czasie 7,9 sekund, z automatyczną skrzynią biegów będzie o 0,2 sekundy wolniejszy. Prędkość maksymalna sięgnie 221 km/h, a średnie zużycie paliwa 6,8 litrów na 100 kilometrów. Każde Z4 będzie wyposażone m.in. w przełącznik Driving Experience Control, pozwalający na ustawienie jednego z trzech trybów jazdy: Comfort, Sport lub Sport+. W sprzedaży odświeżone Z4 pojawi się w marcu przyszłego roku.

Źródło/zdjęcia: BMW BMW Z4 sDrive18i na forumSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forumUdostępnij