Strona, którą chciałeś/aś odwiedzić zmieniła adres lub odeszła w niebyt. Niestety nie potrafimy jej teraz zlokalizować, ale w zamian polecamy najnowsze wiadomości ze świata sportowych i luksusowych samochodów - poniżej - oraz zachęcamy do eksploracji naszego katalogu takowych pojazdów - przedsmak w prawej kolumnie.
AktualnościMałe i względnie tanie elektryki Volkswagena z numerkami jeden i dwa zbliżają się wielkimi krokami, a atmosferę przed ich wejściem na rynek podgrzewają koncepty. Dokładnie dwa lata temu pokazano malucha ID 2all, do którego dołącza teraz jeszcze mniejszy koncept ID Every1. Wersję gotową do produkcji seryjnej mamy zobaczyć za kolejne dwa lata.
Elektryfikacja i modernizacja klasycznych modeli Rolls-Royce'a to temat coraz popularniejszy, szczególnie w kręgach brytyjskich firm, które regularnie wprowadzają w życie własne pomysły. Najnowszą produkcją opartą na takich właśnie motywach jest blisko 50-letni kabriolet Corniche, pod którym podpisuje się marka Halcyon.
Co wspólnego mogą mieć specjaliści zajmujący się z układami napędowymi Formuły 1 z kosztowną, luksusową limuzyną, której sprzedaż w ostatnich miesiącach uległa załamaniu? Okazuje się bardzo wiele, zwłaszcza gdy dany producent myśli o utrzymaniu danego modelu przy życiu. Oto prototypowy Mercedes-Benz EQS z akumulatorem z elektrolitem stałym.
Koncern Red Bulla ma w Formule 1 dwa zespoły, z których ten drugi cały czas poszukuje własnej tożsamości. Prawie 20 lat temu zaczynał działalność jako Toro Rosso z siedzibą we Włoszech, kilka lat temu przekształcił się w promujące markę odzieżową AlphaTauri, a w ubiegłym roku został przemianowany na RB, skrót od Racing Bulls. Plus kilka liter od sponsorów.
Zainteresowanie elektryfikacją samochodów mogących startować w przyszłości w seriach wyścigowych pod skrzydłami NASCAR wzrasta. Mowa o pełnej elektryfikacji i pozbyciu się silników spalinowych, a nie hybrydach: w ubiegłym roku organizatorzy pokazali prototyp wyścigowego elektryka, a w tym roku auta ze swoimi znaczkami dorzucił Ford oraz Chevrolet.
Trzynasty sezon długodystansowych mistrzostw świata, piąty sezon pod rządami Hypercarów i drugi sezon z samochodami GT3 został oficjalnie rozpoczęty. Pierwszym wyścigiem z ośmiu było wczorajsze starcie w Katarze na symbolicznym dystansie 1812 kilometrów, na którym można było wskazać kilku różnych faworytów kilku różnych marek.
Fabryczny zespół Mercedesa-AMG otwiera nowy rozdział w swojej historii. Po rozstaniu się z 7-krotnym mistrzem świata stawia na młode talenty i bierze na celownik nowe wyzwania. W tym roku niemiecka formacja wystawiać będzie do mistrzostw świata Formuły 1 bolid o oznaczeniu W16, który jest ostatnią konstrukcją według obowiązujących przepisów technicznych.
Dni spalinowych modeli Alpine zostały już policzone i władzę przejmą wkrótce elektryki. Rodzina sportowych coupe A110 ma przed sobą kilkanaście ostatnich miesięcy życia, a z okazji 70-lecia działalności marki została zmodernizowana i przygotowana do obchodów okrągłej rocznicy. W rolach głównych: limitowane A110 R 70 oraz nowe A110 GTS.
Haas wkracza w dziesiąty rok startów w mistrzostwach świata Formuły 1. Amerykańska formacja, współpracująca od samego początku z Ferrari, wchodzi w nowy z rok z kompletnie zmienionym składem i bolidem o oznaczeniu VF-25. Maszynę kilkanaście dni temu wysłano na pierwsze kilometry na torze Silverstone, a w tym tygodniu pokazała się z rywalami na testach w Bahrajnie.
Zespół Red Bull Racing zakończył ubiegłoroczny sezon Formuły 1 na miejscu trzecim w klasyfikacji generalnej konstruktorów, na którym poprzedni raz wylądował w 2019 roku. W tym roku ten wynik poprawić będzie próbował bolid RB21. To pierwsza maszyna Red Bull od prawie dwudziestu lat, która nie została zaprojektowana pod okiem Adrian Newey'a.