Aston Martin V8 Vantage GTE - Całkowite oddanie

Aston Martin Racing po raz dwunasty z rzędu oddany będzie wyścigom długodystansowym w klasie GT. W tym roku w pucharze World Endurance Championship marka wystawi dwa samochody w grupie GTE Pro oraz jeden w GTE Am. Wszystkie z nich będą polować na kolejne zwycięstwa do rekordowej puli 23 wygranych, które wywieziono do tej pory z WEC.
Seat Leon Cup Racer - Strojenie instrumentów

Seat przygotowuje się do nowego sezonu wyścigowego serii Seat Leon Eurocup (i pochodnych), który przyciąga coraz większe zainteresowanie. Nowy sezon oznacza wprowadzenie do użytku zmodernizowanego modelu Leon Cup Racer, który w dotychczasowej specyfikacji znalazł przeszło sto nabywców w postaci drużyn z dwudziestu dwóch krajów.
Lotus Evora Sport 410 - Dodać lekkość

Lotus kontynuuje w najlepsze politykę ulepszeń małymi krokami. W ciągu kilku ostatnich miesięcy doprowadziła ona do nasycenia oferty nowymi wariantami modeli Elise i Exige, a w tym roku zacznie rozmnażać się również Evora. Jak zwykle wszystko będzie szło w kierunku zmniejszenia masy i zwiększenia mocy. Taka właśnie jest Evora Sport 410.
McLaren 570GT - Stan podwyższonej gotowości

Pamiętacie doniesienia o McLarenie pracującym rzekomo nad modelem z karoserią typu shooting brake? Wygląda na to, że plotki i nieoficjalne przecieki nie były aż tak bardzo oderwane od rzeczywistości. Najnowszym pojazdem w ofercie brytyjskiej marki jest 570GT, który wyróżnia się... dodatkową przestrzenią bagażową z tyłu.
Rimac Concept_One - Uruchomienie systemu

Po pięciu latach od ukończenia pierwszego prototypu elektryczne coupe o mocy ponad tysiąca koni mechanicznych od chorwackiego Rimac Automobili jest gotowe do produkcji seryjnej! W tym czasie firma, o której jeszcze niedawno nikt nie słyszał, urosła do pozycji jednego z największych specjalistów i innowatorów w temacie baterii i aut elektrycznych.
Mercedes-AMG C 43 Coupe - Mniejsze zło

W grudniu pokazano światu pierwszy model z tegorocznej oferty Mercedes-AMG z liczbą 43 w nazwie. Był nim roadster SLC, który jako ostatni z maszyn AMG wymienił wolnossący silnik na jednostkę z turbodoładowaniem. W tym roku dołączy do niego kolejny pojazd klasy C: coupe z mocą w tym samym przedziale, co C 350 poprzedniej generacji.
Force India VJM09 - Stała wzrostu

Na pętli Circuit de Barcelona-Catalunya w Hiszpanii od początku tygodnia trwają pierwsze, oficjalne testy przed rozpoczęciem nowego sezonu Formuły 1. W poniedziałek i wtorek najszybszy na torze był Vettel w Ferrari, a w czołówce znaleźli się także kierowcy Force India, zespołu, który ma za sobą najlepszy sezon z dotychczasowych ośmiu lat startów.
Toro Rosso STR11 - Jedenasty rok

Red Bull, austriacki gigant stojący za najpopularniejszymi napojami energetycznymi na świecie, jako jedyny ma w Formule 1 dwa zespoły. Pierwszym z nich jest Red Bull Racing z czterema tytułami mistrzów świata konstruktorów i czterema kierowców, drugim Scuderia Toro Rosso. Nachodzący sezon będzie dla Toro Rosso już jedenastym.
Williams FW38 - Rodzinny interes

Od dwóch lat zespół Williamsa jest jednym z najsilniejszych w Formule 1, a jego zawodnicy zdobywają regularnie punkty i kończą wyścigi bardzo blisko podium lub bezpośrednio na podium. Korzenie przedsiębiorstwa sięgają roku 1966 i założenia Frank Williams Racing Cars, a jego współczesną historię będzie pisać nowy bolid o oznaczeniu FW38.
Manor MRT05 - Wszystko nowe

W tym roku z krajobrazu Formuły 1 znika na stałe nazwa Marussia, pod którą krył się zespół przejęty po bankructwie kilkanaście miesięcy temu przez angielskie Manor Racing. Marussia F1 Team w swojej krótkiej historii zdobyła punkty tylko w jednym Grand Prix, a Manor Marussia F1 Team zakończyło ubiegły rok z zerowym dorobkiem punktowym.



















