Caterham zabiera się za wiosenne porządki i zaczyna od ułożenia oferty modelu Seven w sensowny ciąg znaków. Gamę otwierać będzie trzycylindrowy model 165 o mocy skromnych 81 koni, a zamykać turbodoładowany, przeszło 310-konny 620. Między nimi znajdą się trzy nowości: modele Seven w specyfikacji 270, 360 oraz 420, które będzie można zamówić z pakietami S lub R.
Ferdinand Porsche w początkach swojej wielkiej kariery pracował intensywnie m.in. nad wykorzystaniem do napędu automobili silników elektrycznych. Dzisiaj, przeszło 100 lat później, firma rozwijana kolejno przez jego syna, wnuków i prawnuków do podobnych tematów podchodziła dość ostrożnie. Wyjątkami były hybrydowy model 918, prototypy 911 czy prototypy Boxstera E.
Amerykańskie DeltaWing Technology Group pracuje nad kolejnym, wyścigowym samochodem, który ma niewiele wspólnego z powszechnie przyjętymi kanonami. Będzie nim maszyna o wymownym oznaczeniu GT, której powstanie pociągnie za sobą następne konstrukcje. Będą nimi nietypowe samochody sportowe, przeznaczone do zwykłego ruchu drogowego.
Audi Sport ogłasza pełną gotowość do rozpoczęcia sezonu 2015. Nowe, wyścigowe maszyny niemieckiej marki zobaczymy w niemieckiej serii DTM, wszelkiego typu pucharach GT, markowej serii TT Cup oraz globalnych mistrzostwach World Endurance Championship, które stanowią dziś szczyt sportów motorowych. W tych ostatnich wystartuje kolejna ewolucja prototypu R18.
Prawie dwadzieścia lat temu w ofercie Lotusa, który ratował się Espritem SE i wznowieniem produkcji Elana, pojawił się zupełnie nowy Elise. Mały, lekki roadster okazał się zbawieniem dla podupadającej, brytyjskiej marki, która trzyma się go do dnia dzisiejszego. Z okazji okrągłych urodzin na rynku pojawi się Elise 20th Anniversary Edition.
Phiaro Group to japońska spółka, która od lat wspiera przemysł motorowy, służąc na wszelkie możliwe sposoby pomocą przy pracach nad motocyklami i samochodami. Korzenie firmy sięgają 1939 roku, co oznacza, że dopiero co obchodziła swoje 75-lecie. Z tej właśnie okazji przygotowano koncept spartańskiego, sportowego auta P75 Cipher.
Henrik Fisker nie ma już z Fisker Automotive nic wspólnego, a jego hybrydowa Karma ma wrócić na rynek pod marką Elux oraz jako spalinowe WM. W nowych okolicznościach ścieżka kariery duńskiego stylisty połączyła się z działaniami amerykańskiej grupy Galpin, czego efektem był niedawny Mustang Rocket. Teraz Fisker zabrał się za grand tourera Aston Martina.
Bez Alonso, bez zespołu Caterhama, z nową Marusią nie gotową do odpalenia silników, Sauberem ciąganym po sądach, trapionym problemami technicznymi McLarenem, nowym serwisem internetowym i innymi przygodami w ten weekend rozpoczął się sześćdziesiąty szósty sezon mistrzostw świata Formuły 1. Na ten rok zaplanowano dwadzieścia eliminacji.
Do firm zainteresowanych autonomicznymi samochodami dołącza Italdesign Giugiaro. Włoskie studio widzi nowe technologie przede wszystkim w segmencie najbardziej luksusowych i największych maszyn, które stałyby się dosłownie jeżdżącymi biurami. Wizje te ucieleśnia koncept Gea, który w ramach przynależności do koncernu Volkswagena korzysta z systemów Piloted Driving.
Uczniowie szkoły Franca Sbarro ukończyli kolejny, wspólny projekt sportowego auta, których przybywa regularnie po kilka egzemplarzy rocznie. Nowy samochód stanął wśród innych, jedynych w swoim rodzaju pojazdów, firmowanych przez szwajcarskiego konstruktora, na tegorocznym salonie samochodowym w Genewie. Auto przybrało imię Aria.