Gdy kilka lat temu debiutował LP670-4 SV wiadomo było, że oznacza to kres władania Murcielago. Od czterech lat jego miejsce na szczycie oferty Lamborghini zajmuje Aventador, który ma teoretycznie jeszcze wiele przed sobą, łącznie z wydaniem Super Veloce. Poprawka: na SV nie musimy już czekać. Maszynę pokazano w tym tygodniu na wystawie w Genewie.
Morgan ma nowego Aero 8, który na wzór większości modeli marki utrudnia na wiele sposobów określenie siebie postronnemu obserwatorowi w przestrzeni i czasie... i odróżnienie od poprzedniej generacji. Ale model ten nie jest adresowany do przypadkowych osób. Sportowe auto w stylu retro wypełnia niszę, do której zaglądają tylko nieliczni.
W ubiegłym tygodniu do sesji testowych przed rozpoczęciem nowego sezonu Formuły 1 z nowym bolidem dołączył dziewiąty z dziesięciu zespołów, które widnieją na aktualnej liście startowej. Mowa o ekipie Force India, która testy w Jerez pominęła, a jazdy w Barcelonie rozpoczęła z zeszłorocznym samochodem. Tegoroczny bolid pojawił się na torze dopiero w piątek rano.
Być może słyszeliście o tym, że Christian von Koenigsegg nie lubi typowych hybryd. Są według Szweda zbyt ciężkie, mało efektywne, za drogie i w ogóle komplikują zbyt wiele rzeczy. Dlatego Koenigsegg przygotował własną hybrydę, która pod wieloma względami jest zupełnie inna od pozostałych. Maszynę nazwano Regera, co w jej ojczystym języku oznacza "królować".
Andy Palmer, który po latach kariery w Nissanie objął kilka miesięcy temu stanowisko prezesa Aston Martina nie pozwala ani na chwilę odetchnąć od brytyjskiej marki. W krótkim czasie ogłoszono model DB10 dla agenta Bonda, sportowe coupe Vantage GT3, torowego potwora o nazwie Vulcan i sprzedaż na naszym kontynencie luksusowej limuzyny Lagodna Taraf. A teraz to - DBX.
Bentley przed salonem samochodowym w Genewie robił wszystko, aby uśpić czujność swoich miłośników. Najpierw ujawnił nazwę swojego przyszłego SUV'a, która nie przez wszystkich musiała zostać potraktowana poważnie, a potem przedstawił odświeżonego Continentala GT, który mógł umknąć uwadze roztargnionych. A tu niespodzianka! Wczoraj wieczorem ujawniono koncept EXP 10 Speed 6.
Na ręce zarządu Volkswagena złożono wczoraj po raz trzeci w tym stuleciu nagrodę za europejski samochód roku. Został nim Passat generacji B8, który wyprzedził dość nietypowego C4 Cactusa od Citroena i klasę C z palety Mercedes-Benza. Ale limuzyna pokrzyżowała plany nie tylko konkurencji. Jej sukces odebrał również blask premierze konceptu Sport Coupe GTE.
Czy ktoś tęsknił za rakietami od Brabusa? Jeśli tak to mamy dla Was dobrą wiadomość! Niemiecki tuner jest już gotowy do wystrzelenia kolejnej z nich, dla której ponownie trzeba będzie poszerzyć skalę opisującą poziom wyrządzonych zniszczeń. Punktem wyjścia dla nowego modelu Rocket 900, bo o nim mowa, był Mercedes-Benz S 65 AMG.
W styczniu do listy sukcesów torowego SLS AMG GT3 dopisano kolejną wygraną w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju, ale dni niemieckiego ścigacza są już policzone. Już wkrótce maszynę zastąpi nowe dzieło AMG, które w tym tygodniu pojawi się na salonie samochodowym w Genewie. Mowa o modelu klasy GT3 na bazie drogowego coupe Mercedes-AMG GT.
Z wyeksponowaniem pojęć "reaktywny", "niebezpieczny" i "wyzywający" Lamborghini zapowiada na wystawę w Genewie prezentację nowego modelu. Oczekiwania rosną, ale wszystko wskazuje na to, że premiera wytraciła swój impet już kilka tygodni temu wraz z pojawieniem się zdjęć pewnego Aventadora z oznaczeniem SV. A tymczasem w wirtualnej rzeczywistości...