Każdego roku koncern Honda dostarcza 28 milionom osób na całym świecie nowoczesne jednostki napędowe, które przeznaczone są dla pojazdów o dwóch i czterech kołach, maszyn i urządzeń oraz jednostek pływających i latających. Pozycję firmy jako największego producenta silników na świecie uosabia nietypowy koncept sportowego auta Project 2&4.
SQ5 to dość nietypowy model w ofercie Audi. Auto debiutowało przeszło trzy lata temu z 313-konnym, przeznaczonym na europejski rynek silnikiem wysokoprężnym, a pół roku później pojawiło się na rynku amerykańskim z 354-konną jednostką benzynową. Teraz dołącza do stale powiększającego się klubu z "plusem" w nazwie jako SQ5 TDI Plus.
Czterdzieste urodziny Golfa GTI to okazja do świętowania cały rok... i jeszcze dłużej. Okrągła rocznica wprowadzenia wiekopomnego hot hatcha na rynek minie mniej więcej w połowie przyszłego roku, ale już teraz Volkwagen ma gotowy model, którym przypieczętuje ogromny kawałek swojej historii. Jest nim Golf GTI Clubsport, który jako koncept został pokazany w maju.
Straszenie super SUV'ami trwa już kilka lat, w ciągu których swoje koncepty przedstawił Spyker, Lamborghini i Bentley, a grunt pod nadejście nowego utwardziły najmocniejsze warianty modeli marek Porsche, BMW, Mercedes-Benz czy Infiniti. To, co jeszcze wczoraj wydawało się absurdem dziś jest już rzeczywistością. Nową erę otwiera Bentley Bentayga.
W świecie Rolls-Royce'a ciemną nocą, a w szczególności tuż przed świtem grasują widma, duchy i zjawy. Phantom, Ghost oraz Wraith. Już wkróce dołączy do nich czwarty element, świt właśnie. Dawn. Nowy model pokazano dziś w Goodwood, domu Rolls-Royce'a, a dzięki mocy internetu premierę z udziałem CEO marki można było oglądać na żywo na całym świecie.
Od czterdziestu lat "turbo" w przypadku 911 kojarzyło się wyłącznie z najmocniejszymi i najszybszymi wariantami klasyka Porsche. Aż do dziś. Nowa odsłona niemieckiej maszyny już w podstawowej wersji wyrzeka się jednostek wolnossących i sięga łapczywie po dwie turbosprężarki. Z takim orężem auto pojawi się w sprzedaży w czterech wersjach już w grudniu.
Formuła 1 zakończyła dzisiaj letnie tournee po Europie. Ostatnim wyścigiem w tej części sezonu było popołudniowe Grand Prix Włoch na 5,8-kilometrowym torze Monza, domowy wyścig Ferrari. Czerwone bolidy z Maranello wygrywały tu najczęściej, aż dziewiętnaście razy, ostatni raz w sezonie 2010. Czy w tym roku udało się poprawić te statystyki?
Wszystko wskazuje na to, że w tym roku nie zobaczymy następcy Veyrona, najszybszego, produkowanego seryjnie samochodu na świecie, a kolejne Bugatti nie będzie adresowane do garstki wybrańców, ale do milionów osób na całym świecie. Jak to możliwe? Otóż kolejnym Bugatti będzie wirtualny model, którzy przygotowano specjalnie na potrzeby gry Gran Turismo 6.
Do końca tegorocznego sezonu Deutsche Tourenwagen Masters zostały trzy eliminacje i sześć wyścigów, przed którymi w tabeli producentów prowadzi Audi przed Mercedes-Benzem. Przed wrześniową kulminacją w postaci potyczek na pętlach Oschersleben oraz Nürburgring marka ze Stuttgartu prezentuje swoją przyszłoroczną broń, nową generację coupe C 63 DTM.
Renault powiększa rodzinę Megane RS z liczbą 275 w nazwie, ale tylko w wersji z kierownicą po prawej stronie. Na rynku Wielkiej Brytanii jeszcze w tym roku pojawią się dwa nowe warianty: RS 275 Cup-S, w którym główne role odgrywa sportowe zacięcie i niższa cena oraz RS 275 Nav dla tych, którzy cenią sobie wygodę podróżowania.