Ile razy słyszeliśmy o tym, że jakiś samochód wyścigowy generuje tyle docisku aerodynamicznego, że będzie mógł jechać do góry kołami? Ile razy oglądaliśmy taki wyczyn w rzeczywistości? Czy tego typu ciekawość zostanie kiedyś zaspokojona? Wygląda na to, że tak! Odpowiedzią ma być Project Inversion.
Manifattura Automobili Torino, znana z krótkich serii samochodów marek Glickenhaus, New Stratos czy Aspark oraz pojedynczych prototypów, może pochwalić się kolejnym, egzotycznym projektem. Tym razem włoskie przedsiębiorstwo zostało wciągnięte w budowę wyścigowego samochodu firmowanego przez estońskie Oldbac.
W elitarnym królestwie pucharowych ścigaczy rodem z Maranello wielkimi krokami zbliża się moment przejęcia władzy przez zupełnie nowy model. Na odejście do historii prawie gotowe jest już Ferrari 488 Challenge z widlastą ósemką. Jego miejsce w przyszłorocznym sezonie zajmie 296 Challenge z widlastą szóstką.
Klienci Skody zastanawiający się nad sięgnięciem po elektryka Enyaq w usportowionym wydaniu RS będą mieli w modelu rocznikowym 2024 jeszcze więcej do przemyślenia. Crossover otrzyma wyraźny zastrzyk dodatkowych koni mechanicznych i pochwali się jeszcze szybszym ładowaniem baterii oraz poprawionymi osiągami.
Jesienny rozkład jazdy Nissana obejmuje premierę kilku konceptów jednocześnie. Wszystkie mają reprezentować pomysły marki na najbliższą przyszłość i możliwości rozszerzenia oferty aut o napędzie elektrycznym, które będą odpowiadać potrzebom młodego pokolenia. Jednym z takich konceptów jest Hyper Adventure.
Genesis pokazał odświeżone modele z serii GV80, której w styczniu miną dokładnie cztery lata od wejścia do sprzedaży. Duże, luksusowe SUV'y zadebiutowały w Korei z drobnymi zmianami stylistycznymi, nowymi technologiami na pokładzie i ofertą napędową, która przekracza czterysta koni mechanicznych.
Elektryfikacja klasyków dotarła do modelu MGB z lat sześćdziesiątych minionego stulecia, jednego z najsłynniejszych, sportowych samochodów rodem z brytyjskiej ziemi. Właśnie z taką propozycją wyszło Frontline Cars, którego specjaliści od ponad trzydziestu lat zajmują się zabytkowymi samochodami marki MG.
Frontline Developments, którego specjaliści od ponad trzydziestu lat zajmują się klasycznymi samochodami marki MG, otwiera nowy rozdział w swojej historii. Firma w tym roku została oficjalnie przemianowana na Frontline Cars i z okazji 100-lecia MG oraz 60-lecia modelu MGB przygotowała jego gruntownie zmodernizowaną wersję, LE60.
Najmniejszy crossover ze stajni BMW doczekał się zupełnie nowej, drugiej generacji. Mowa o modelu z rodziny X2, który w nowej odsłonie się po raz pierwszy został przygotowany również w elektrycznej wersji pod szyldem iX2. Jednocześnie ujawniono także najmocniejszą wersję wśród spalinowych: X2 M35i.
Daihatsu szykuje się na pierwszą edycję wystawy Japan Mobility Show, która pod koniec tego miesiąca zastąpi organizowane od 1954 roku Tokyo Motor Show. Japońska marka wystawi na swoim stoisku modele historyczne, a także kilka nowych konceptów. W tej drugiej grupie znajdzie się miniaturowy roadster Vision Copen.