Volkswagen zbroi się na amerykańskie mistrzostwa w rallycrossie. Akcje zaczepne w pierwszej połowie sezonu będą prowadzone w Polo na bazie zeszłorocznego zwycięzcy rajdowych mistrzostw świata. Po zmiękczeniu przeciwników na arenę wyjedzie zupełnie nowy Beetle GRC, który zadebiutuje w weekend na wystawie w Chicago.
Audi świętuje dwudzieste urodziny kombi RS2, przygotowanego dwie dekady temu we współpracy z Porsche. Model, który był pierwszym z całej serii RS, rozwijał za młodu aż 315 koni mechanicznych. Dziś jego linię kontynuuje RS4 Avant, które z wspomnianej wyżej okazji wydano w wersji "Nogaro selection".
Już jutro na aukcji w Paryżu pojawią się trzy prototypy rodem z 24-godzinnego wyścigu Le Mans, bolid Formuły 1, legendarna rajdówka grupy B oraz dominator serii Can-Am. Wśród prototypów, obok c-grupowego Porsche 956 oraz Peugeota 908 HDi FAP klasy LMP1, pod młotek trafi mniej znane Rondeau M482.
G-Power ma na sumieniu jeszcze jeden model BMW, które we własnej rodzinie i w swoim przedziale klasowym może chwalić się tytułem tego najszybszego. Tym razem zmierzono i zważono kolejną przeróbkę coupe M3 poprzedniej generacji. Swój wyczyn tuner upamiętnił limitowanym wydaniem rekordowego pojazdu.
Samochody sportowe rodem z Kanady nie przestają się mnożyć. W październiku poznaliśmy Magnum Mk5, w grudniu zobaczyliśmy pierwszą zapowiedź małego coupe marki Dubuc, a w przedostatnim tygodniu stycznia na salonie samochodowym w Montrealu zadebiutował kolejny pojazd. Oto coupe CB7 spod znaku Felino.
Marussia F1 Team jako dziesiąta z jedenastu drużyn Formuły 1 pokazała swój zupełnie nowy bolid na nadchodzący sezon. Debiut maszyny podczas oficjalnych testów na torze Jerez w Hiszpanii opóźniły na początku tygodnia problemy techniczne. Samochód pokazał się w ruchu dopiero w czwartek po południu.
Ubiegły rok był jednym z najgorszych w historii zespołu Franka Williamsa. Jeden z najstarszych i najbardziej utytułowanych składów w Formule 1 tylko dwa razy znalazł się w punktowanej strefie. Z nowym bolidem FW36, który pokazano po raz pierwszy w tym tygodniu, wiązane są nadzieje na o wiele lepsze wyniki.
W tym roku po raz trzeci w wyścigach Formuły 1 pojawią się bolidy Caterhama. W minionym sezonie zespół zajął w tabeli konstruktorów ostatnie, jedenaste miejsce z zerowym dorobkiem punktowym. W tym tygodniu pokazał swój nowy bolid o oznaczeniu CT04, który zadebiutował podczas testów na torze Jerez.
Red Bull opanował do perfekcji zasady Formuły 1 z wolnossącymi, widlastymi ósemkami w roli głównej. Zasady, które całkowicie zmieniono z końcem sezonu 2013. Oznacza to, że po raz pierwszy od pięciu lat nikt nie może przewidzieć przyszłości i na najwyższych stopniach Grand Prix może wiele sie zmienić.
Ubiegły rok był najbardziej udanym w 4-letniej karierze zespołu Mercedes AMG Petronas w Formule 1. Bolidy ekipy dziewięć razy stawiały na podium i wygrały trzy wyścigi, co pozwoliło na zdobycie drugiego miejsca w klasyfikacji konstruktorów. Czy nowa, pokazana dziś maszyna pozwoli utrzymać świetną formę?