Bugatti Coupemotion - Niebieska linia

Działającej w Molsheim marce Bugatti zostało do sprzedania już tylko niespełna 20 egzemplarzy modelu Veyron, który dostępny jest w 1200-konnym wydaniu Grand Sport Vitesse. Prace nad następcą trwają już od kilku lat, a nieoficjalnie mówi się, że badane są aż trzy warianty napędowe, w tym oczywiście hybrydy. O powiększeniu oferty o jeszcze jeden model nie ma na razie mowy.
Dodge Viper ACR - Powtarzalne doświadczenie

Przerwy w produkcji Vipera z powodu bardzo słabych wyników sprzedaży można liczyć od dawna w miesiącach, a pozbycie się egzemplarzy zalegających u dealerów możliwe było dopiero do dużych obniżkach cen. Model po zdobyciu tytułów w serii United SportsCar Championship opuścił także tory wyścigowe. Ten dość ponury krajobraz rozjaśni nieco Viper ACR.
ATS Sport 490 Stradale - Pod przykryciem

Automobili Turismo e Sport informowało we wrześniu o przeprowadzce z Włoch na Wyspy Kanaryjskie, nowych inwestorach, sprzedaży licencji na produkcję roadstera Leggera, porzuceniu planów przejęcia marki De Tomaso oraz skupieniu się przede wszystkim na maszynach torowych z modelem Sport 1000 na czele. Tym ostatnim do niedawna nie można było wyjechać na zwykłe drogi.
Lotus Exige S Automatic - Płatna opcja

Lotus w ostatnich tygodniach zanotował najlepsze wyniki sprzedaży od sezonu 2008/09, zmienił szefa stylistów, uruchomił nowy program odbioru samochodów bezpośrednio w swojej siedzibie w Hethel i wystartował z wielkim programem restrukturyzacji, mogącym oznaczać zwolnienie aż 325 osób. Dzisiaj marka wraca do rzeczy namacalnych i zapowiada nową odmianę Exige S.
BMW M4 - DTM Champion Edition

W niedzielę w finałowym wyścigu tegorocznego sezonu DTM zwyciężyło Audi, które zajęło całe podium i sięgnęło po mistrzostwo producentów, wyprzedzając Mercedes-Benza oraz BMW. W tabeli zespołów i kierowców triumfowała jednak konkurencja: BMW Team RMG oraz Marco Wittmann, jeżdżący w modelu M4 DTM. Z okazji sukcesów przygotowano limitowane M4 DTM Champion Edition.
Arrinera Hussarya - We własnej skórze

Prace nad sportowym modelem polskiej marki Arrinera wchodzą w kolejną, decydującą fazę. Prawie dokładnie rok po pierwszych testach jeżdżącej ramy ruszą próby w terenie prototypowego egzemplarza z kompletnym nadwoziem z elementami aktywnymi aerodynamicznie. Właśnie w takiej formie coupe Hussarya pojawi się w najbliższych dniach na jednym z polskich lotnisk.
Nissan Micra Cup - Mały gniew

W miniony weekend prototypy klasy LMP2 z silnikami Nissana sięgnęły po wygraną w finale i tytuły mistrzowskie pucharu European Le Mans Series. I na tym torowe aktywności marki w ostatnim czasie się nie kończą. Kilka dni temu w Kanadzie ujawniono coś z zupełnie innej beczki: Micrę Cup, pomost pomiędzy kartingiem, a samochodami wyścigowymi pełnego formatu.
Audi TT Cup - Selektywna zbiórka

Od prawie sześciu lat w ofercie Audi znajduje się torowe coupe R8 LMS, uprawniające do startów w różnego rodzaju wyścigach klas GT. W tym roku dołączy do niego drugi model marki, w którym miejsce za kierownicą nie będzie zarezerwowane tylko dla etatowych kierowców firmy. Mowa o zupełnie nowym TT Cup, które z definicji nie będzie tak wszechstronne, jak większe R8.
Ariel Atom 3S - Suma dobrych pomysłów

Od prawie dekady Ariel Atom produkowany jest po obu stronach Atlantyku. Na terenie USA obowiązki te spoczywały początkowo na Brammo Motorsports, a od 2008 na powołanym specjalnie w tym celu TMI AutoTech z siedzibą przy torze Virginia International Raceway. Ich najnowsza propozycja to Atom trzeciej generacji w specyfikacji 3S.
Infiniti Q50 NGTC - Pożytek publiczny

Jeśli chodzi o markę Infiniti i wyścigi samochodowe to... nie ma za bardzo nad czym się rozwodzić. Firma od kilku lat kojarzona jest jako sponsor tytularny zespołu Red Bulla w Formule 1, a jej auta tylko sporadycznie bywają widywane w zawodach klasy GT. W przyszłym roku to się zmieni: sedan Q50 dołączy na stałe do brytyjskiego pucharu samochodów turystycznych.



















