Ile osób chciałoby posiadać wyścigowy prototyp historycznej grupy C, albo coś z repertuaru obecnego LMP? Ile chciałoby taki samochód przystosować do zwykłego ruchu drogowego? Do odważnych świat należy i takich osób nie brakuje, ale tylko nielicznych na to stać. A może tak kupić coś mniej kosztownego?
Najwyższy czas pokazać następcę Gallardo? Nic z tych rzeczy! Lamborghini idzie w ślady Porsche i mnoży wariacje swojego najlepiej sprzedającego się modelu w nieskończoność. W tej chwili oferta obejmuje 6 bazowych Gallardo, 4 wersje limitowane i 2 torowe. Oto numer 13 na liście: LP570-4 Squadra Corse.
Kampania torowych Aston Martinów klasy LMP1 zakończyła się w 2011 roku po druzgocącej klęsce w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Do tego czasu opracowano tylko dwa prototypowe modele: pierwszy na podwoziu Loli, drugi zaprojektowany w całości od zera. Oba już wkrótce będą miały swoje kolejne pięć minut.
Amerykańskie Lucra Cars, znane przede wszystkim z budowy szalonego roadstera LC470, przygotowuje zupełnie nowy model. Maszyna ma tak samo porażać osiągami, ale całość będzie podana w znacznie bardziej cywilizowanym opakowaniu. Projekt skrywa się na razie pod niewiele mówiącym kryptonimem 2.2.
Formuła 1 po dziesięciu wyścigach robi sobie trwające prawie cały miesiąc wakacje. Dziesiątą eliminacją był wyścig na Węgrzech, który rozegrano w miniony weekend na pętli Hungaroring. Rok temu najszybszy był tu Lewis Hamilton, który w tym roku nie wygrał jeszcze ani razu. Czy tym razem było inaczej?
W sezonie 2012 samochody Audi wygrały w aż trzech 24-godzinnych wyścigach: na Nordschleife, Spa oraz oczywiście w Le Mans. W tym roku marka po raz dwunasty wygrała we Francji, ale w Niemczech musiała uznać wyższość Mercedes-Benza oraz BMW. W ten weekend walczyła o wygraną na pętli Spa-Francorchamps w Belgii.
Układy panujące między Brabusem i Mercedes-Benzem sprawiają, że tuner może bawić się modelami marki na długo przed ich światową premierą. Tak jest z najnowszą generacją limuzyn klasy S, które publicznie pokazane zostaną dopiero we wrześniu. Brabus ma już gotowe odpowiedzi dla kręcących na auto nosem.
BMW zakończyło już produkcję M3 w nadwoziu coupe poprzedniej generacji, na które od 2007 roku znalazło się ponad 40 tysięcy chętnych. Na tych, którym bazowa wersja już nie wystarcza poluje między innymi G-Power. Najnowsza propozycja tunera to format GT2 R, według twórców najgorętsze M3 na świecie.
Bugatti robi co tylko może, aby przyciągnąć klientów do modelu Veyron Grand Sport. Robi co może, czyli serwuje kolejne edycje limitowane. Najnowsza to seria sześciu modelu pod tytułem "Les Legendes de Bugatti", upamiętniająca najważniejsze postacie w historii marki. Na razie przedstawiono jedną z nich.
Miesiąc temu Citroen zapowiedział udział w przyszłorocznym sezonie serii World Touring Car Championship z Sebastienem Loebem na czele. Dziś ujawniono w jakim samochodzie wystartuje 8-krotny, rajdowy mistrz świata. Będzie nim maszyna zbudowana na bazie bijącego rekordy sprzedaży modelu C-Elysee.