Po raz pierwszy o pracach nad nową ewolucją Zondy R usłyszeliśmy rok temu. Od tamtego czasu Pagani widziane było z samochodem w różnych sytuacjach, od testów na Nordschleife, po występy na Festiwalu Prędkości w Goodwood, ale R Evo pozostawała tajemnicą. Aż to teraz. Oto oficjalnie oficjalna Zonda Revolucion.
Jeśli ktoś oczekiwał od Porsche namacalnych ruchów w kierunku uczczenia pięćdziesiątych urodzin modelu 911 może śmiało przystąpić do obrządku udzielenia marce rozgrzeszenia. We wrześniu w salonach sprzedaży pojawi się limitowane 911 50th Anniversary Edition, które Niemcy ujawniają już dziś.
Angielskie Noble po raz kolejny bada opłacalność wypuszczenia na rynek modelu M600 pozbawionego dachu. O samochodzie w takiej konfiguracji usłyszeliśmy po raz pierwszy dokładnie rok temu, od którego firma walczy ze swoim pomysłem na raty. Jego wcielenie w życie zależy od reakcji potencjalnych klientów.
Już w połowie sierpnia na jednej z aukcji w Pebble Beach znajdzie się bardzo wyjątkowa Alfa Romeo. Mowa o modelu Romeo 6C 2500 Competizione sprzed 65 lat z krótkiej serii zaledwie trzech egzemplarzy, które startowały w wyścigu Mille Miglia. Ten przeznaczony na sprzedaż jest najcenniejszym z nich.
Setne urodziny Aston Martina to okazja nie tylko do prezentacji zupełnie nowych, specjalnie zaprojektowanych modeli, ale także środek pobudzający kolekcjonerów. Najlepiej świadczy o tym niedawna sprzedaż coupe DB4 GT z karoserią od Bertone, które okazało się... najdroższym samochodem w historii marki!
Do Wielkiej Brytanii przybywa najmocniejszy, drogowy samochód, jakie kiedykolwiek opuścił granice Australii. Oto nowy, doładowany VXR8 GTS ze stajni Vauxhalla, mocniejszy od poprzednika o ponad 150 koni mechanicznych i prawie 190 niutonometrów. BMW M5 i Mercedes-Benz E 63 AMG - strzeżcie się!
V12 Vantage zaczynał jako 600-konny koncept RS, który poznaliśmy prawie pięć i pół roku temu. Nieco ponad dwa lata później do produkcji wszedł model o mocy 517 KM, który ustępuje właśnie miejsca nowemu V12 Vantage S. To najmocniejszy i najszybszy pojazd w obecnej ofercie Aston Martina.
W japońskim Dome, które znamy między innymi z wyścigowych modeli Toyoty i Hondy, a także samochodów własnej marki, praca wre. Firma myśli o samochodzie na zwykłe drogi, który ukrywa na razie się pod kryptonimem Isaku, a także przygotowuje zupełnie nowy prototyp klasy Le Mans, który miałby wystartować za rok.
Siedemdziesiąte drugie Grand Prix Monako Formuły 1 za nami. Wyścig, na który czekają wszyscy kierowcy i kibice, organizowany jest na ulicach Monte Carlo. W obecnej konfiguracji drogowy tor o długości 3,34 kilometrów znamy od roku 2003, a najszybszy na nim był dziewięć lat temu Michael Schumacher.
Włoskie Moretti zaczynało tuż po II wojnie światowej od minisamochodów, przechodząc wkrótce do modyfikacji Fiatów i skupiając się w latach '70 na karoseriach. Firma zakończyła działalność prawie ćwierć wiek temu, a marka czeka aż ktoś zainteresuje się nią ponownie. Jak mogłoby wyglądać Moretti XXI wieku?