Gruntownie odnowione Porsche 911 Turbo zbliża się coraz większymi krokami, ale nie oznacza to wcale, że aktualna generacja jest już traktowana przez tunerów na zasadach taryfy ulgowej. Jest wręcz przeciwnie, a jednym z najlepszych przykładów będzie tu pakiet oferowany przez zakład SKN.
Znane są już ceny najnowszego modelu Ferrari na rynku brytyjskim. Zgodnie z zapowiedziami najmniejszy model nie znaczy również najtańszy i wszyscy, którzy zapisali się na Californię muszą na nią wyłożyć właściwie tyle samo, co na większy i mocniejszy model F430.
Po obiecującym debiucie blisko 400-konnego, wyścigowego Lancera Evo X w 24-godzinnym wyścigu na Silverstone projekt otrzymał również zielone światło w wymiarze pojazdu cywilnego. Samochód zostanie opracowany, podobnie jak wariant wyścigowy, przez brytyjskich inżynierów.
Już w przyszłym miesiącu sprzedany zostanie ostatni na rynku USA przedstawiciel rodu SLR sygnowanego przez Mercedesa i McLarena. Jedyny w swoim rodzaju roadster, który położy kres żywotowi opiewanego niemal samymi superlatywami grand tourera zostanie oddany w ręce nowego właściciela na drodze licytacji.
Pokazany wczesną wiosną tego roku wyczynowy roadster Levante opracowany przez Caterhama i RS Performance został już całkowicie wysprzedany. Nic w tym z resztą dziwnego - produkcję auta ograniczono do zaledwie ośmiu egzemplarzy, a chętnych było zapewne znacznie więcej.
Już na początku przyszłego roku powinno pojawić się odnowione Porsche 911 Turbo. Auto, podobnie jak cała seria Carrera i Targa, przejdzie rewolucyjne zmiany w postaci nowej, dwusprzęgłowej skrzyni biegów PDK, układu Porsche Traction Management oraz silnika z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Brabus zabrał się za debiutującą w tym roku klasę GLK, kompaktowego crossovera, który ma stanowić głównego konkurenta dla BMW X3 oraz Audi Q5. Wizyta u tunera zakłada wyposażenie pojazdu w bojowy body kit oraz znaczny przyrost mocy wiążący się z wszystkimi jednostkami napędowymi.
Pokazane w marcu tego roku na salonie samochodowym najnowsze, reprezentacyjne coupe koreańskiego Hyundai'a wchodzi właśnie na macierzysty rynek. Atrakcyjnie stylizowane auto bazujące na flagowej limuzynie koncernu oferowane będzie w kilku wersjach silnikowych, z których w najmocniejszej znajdziemy ponad 300 KM.
Zapowiadany od kilku miesięcy pakiet japońskiego ASI (rozwijać jako Accuracy, Spirit, Imagination - Dbałość, Duch, Wyobraźnia) kontrowersyjny pakiet dla Bentley'a Continentala GT jest już gotowy. Dzieło pod tytułem Tetstu GTR zadebiutuje już 4 listopada na tagach SEMA (Specialty Equipment Market Association) w Las Vegas.
Jednym z ulubieńców niemieckich tunerów jest Porsche 911. Nie ważne co już zrobiła z nim konkurencja, nie ważne, jak mnogą liczbę wersji oferuje macierzysty koncern, nie ważne, jeśli zmiany będą tylko symboliczne - trzema mieć "swoje" 911. Podążając tym tropem trafimy do razu na pakiet od DKR Tuning.