Już w przyszłym roku wystartuje fabryczny puchar Lamborghini Blancpain Super Trofeo z modelem Gallardo LP560-4 w roli głównej, ale samo Gallardo najwyraźniej wcale nie straci na atrakcyjności objawiającej się w działaniach firm zewnętrznych. Najnowszym tego dowodem będzie Gallardo GTR.
Inżynierowie brytyjskiego McLarena pracują już od kilku miesięcy nad trzema (!) zupełnie nowymi modelami, które zaczną wyjeżdżać na ulice w ciągu kolejnej dekady. Tymczasem ich najbardziej znane dzieło, 15-letnie już supercoupe F1, wcale nie pozwala o sobie zapomnieć.
Zakład Hamanna, którego ostatnie prace z coraz większą siłą wzniecają dyskusje o niepoczytalności pracujących tam specjalistów rzuca wszelkim przeciwnikom swoich działań obiekt jeszcze bardziej wart pożarcia niż wszystko poprzednie razem wzięte. Oto Volcano.
Inżynierowie zakładu TechArt mając do czynienia z 911 nie poprzestają na ciągłym dążeniu do perfekcji, która objawia się przede wszystkim w drastycznie podniesionej mocy. Nie inaczej jest w ich najnowszym dziele - supercoupe GTstreet R.
Po miesiącach szczątkowych informacji, niepewności i oczekiwania Nissan GT-R doczekał się rodzeństwa w postaci zupełnie nowego 370Z. To niewielkie coupe zastąpi produkowany od 2003 roku model 350Z dumnie kontynuując linię sportowych Japończyków z "zetką" w nazwie.
Od kiedy na rynku pojawiło się fascynujące M1 minęły wieki, a jeszcze bardziej intrygujące M8, które nie miało okazji dostąpić zaszczytu produkcji według wielu przekazów oficjalnie nie istniało. Te dwa przykłady dowodzą, że BMW nie ma szczęścia do supersportowych modeli. Także pomysł na nowy budzi pewne wątpliwości.
Jeśli myśleliście, że pula tunerów, którzy włożyli znaczący wkład w najnowsze Audi RS6 Avant jest już na wyczerpaniu to byliście w poważnym błędzie. Do ekipy, na której wymienienie nie starczyłoby miejsca i czasu dołączyło w ostatnim czasie DKR Tuning.
Stereotyp amerykańskich wozów z zawieszeniami od dyliżansów potrafiących jechać tylko na wprost coraz szybciej ucieka w rejony opowieści, które można będzie prawić wnukom - od kiedy za wielką wodą zaczęto traktować każde z kół niezależnym zawieszeniem nic nie jest już takie jak przedtem. Na samej górze zmian znajduje się niemieckie Nordschelife.
Najlepiej sprzedający się Caterham w historii wchodzi na rynek w zupełnie nowej wersji. Roadster kontynuujący linię legendarnego Lotusa Seven w przyszłym roku porzuci jednostkę napędową Rovera i przeniesie się na silnik ze stajni Forda.
Już w przyszłym miesiącu na salonie samochodowym w Los Angeles powinny pojawić się dwa najmniejsze modele Porsche w odnowionych wydaniach. Coupe Cayman i roadster Boxster zostaną dotknięte falą zmian identyczną właściwie z tym, co poprawiono już w większości wariantów flagowego 911.