Pokazany wczesną wiosną tego roku wyczynowy roadster Levante opracowany przez Caterhama i RS Performance został już całkowicie wysprzedany. Nic w tym z resztą dziwnego - produkcję auta ograniczono do zaledwie ośmiu egzemplarzy, a chętnych było zapewne znacznie więcej.
Już na początku przyszłego roku powinno pojawić się odnowione Porsche 911 Turbo. Auto, podobnie jak cała seria Carrera i Targa, przejdzie rewolucyjne zmiany w postaci nowej, dwusprzęgłowej skrzyni biegów PDK, układu Porsche Traction Management oraz silnika z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Brabus zabrał się za debiutującą w tym roku klasę GLK, kompaktowego crossovera, który ma stanowić głównego konkurenta dla BMW X3 oraz Audi Q5. Wizyta u tunera zakłada wyposażenie pojazdu w bojowy body kit oraz znaczny przyrost mocy wiążący się z wszystkimi jednostkami napędowymi.
Pokazane w marcu tego roku na salonie samochodowym najnowsze, reprezentacyjne coupe koreańskiego Hyundai'a wchodzi właśnie na macierzysty rynek. Atrakcyjnie stylizowane auto bazujące na flagowej limuzynie koncernu oferowane będzie w kilku wersjach silnikowych, z których w najmocniejszej znajdziemy ponad 300 KM.
Zapowiadany od kilku miesięcy pakiet japońskiego ASI (rozwijać jako Accuracy, Spirit, Imagination - Dbałość, Duch, Wyobraźnia) kontrowersyjny pakiet dla Bentley'a Continentala GT jest już gotowy. Dzieło pod tytułem Tetstu GTR zadebiutuje już 4 listopada na tagach SEMA (Specialty Equipment Market Association) w Las Vegas.
Jednym z ulubieńców niemieckich tunerów jest Porsche 911. Nie ważne co już zrobiła z nim konkurencja, nie ważne, jak mnogą liczbę wersji oferuje macierzysty koncern, nie ważne, jeśli zmiany będą tylko symboliczne - trzema mieć "swoje" 911. Podążając tym tropem trafimy do razu na pakiet od DKR Tuning.
One-77, ucieleśnienie wszystkiego, co w Aston Martinie najlepsze pozostaje w dalszym ciągu dość tajemniczym obiektem, którego bliższe dane techniczne i detale stylistyczne pozostają nieznane. Nie przeszkadza to jednak w fakcie, iż wszystkie egzemplarze zostały już sprzedane.
Wheelsandmore, które niedawno raczyło upiększyć i podrasować rodzime Audi R8 wzięło na warsztat kolejne auto. Tym razem niemiecki tuner zabrał się za prawdziwego klasyka: ubóstwianą w kinowym hicie "Gone in 60 seconds" ("60 sekund") Eleanor - Forda Mustanga z 1967 roku w wydaniu pod tytułem Shelby GT500.
Na listopadowych targach SEMA, skupiających wszelkiego rodzaju tunerów i producentów pozafabrycznych akcesoriów i modyfikacji, znaczną grupę wystawionych aut będą stanowiły najnowsze Challengery. Do tej ekipy dołączy również macierzysty koncern modelu - swoją wizję podkręconego coupe zaprezentuje również ekipa Dodge'a.
Na zbliżających się wielkimi krokami targach SEMA nie może zabraknąć dwój najnowszych klejnotów motoryzacji: czekającego jeszcze na swój debiut rynkowy Chevroleta Camaro oraz podbijającego już serca klientów Dodge'a Challengera. Tym drugim zajmie się między innymi Mr. Norm, legendarny dealer i tuner aut marki Dodge.