Wszystko wskazuje na to, że przyszły rok będzie bardzo gorący. Zobaczymy w nim nie tylko podkręconego do 1350 koni mechanicznych Veyrona GT, ale również dwa modele Ferrari: 430 Scuderię Spider oraz długo oczekiwanego następcę Enzo, po którym można spodziewać się co najmniej równie oszałamiających osiągów.
Lamborghini przez kilkunastoma miesiącami zapowiadało, że na najważniejszych salonach samochodowych będzie prezentować zupełnie nowe modele. I słowa dotrzymuje: we Frankfurcie mieliśmy Reventona, w Genewie zobaczyliśmy Gallardo LP560-4 a w Paryżu zobaczymy... No właśnie - nie wiadomo jeszcze, co, ale pewno coś wyjątkowego!
Z jakimi sportami samochodowymi kojarzy nam się USA? Naturalnie z zapętloną serią Nascar oraz wyścigami na ćwierć mili, w których udział biorą wszelkiego rodzaju przypakowane do granic możliwości Corvette, Vipery, muscle cars i hot rody. Ostatnio jednak w ich szeregach sieje spustoszenie coś z goła innego: Lamborghini Gallardo... Twin Turbo!
Zapowiadane dwa tygodnie temu coupe LM 85 od Spykera, czyli cywilna wersja modelu C8 Laviolette GT2-R startującego w wyścigach serii GT, zostało oficjalnie potwierdzone. Auto będzie miało swoją premierę pod koniec października w Arabii Saudykskiej oraz na salonie samochodowym w Los Angeles w listopadzie.
Po długich miesiącach przepełnionych setkami zdjęć i filmów szpiegowskich przedstawiających zupełnie nowy model Porsche rusza jego oficjalna promocja. 4-drzwiową limuzynę, której dano na imię Panamera Gran Turismo można już podziwiać na pierwszej, oficjalnej fotografii...
Od jakiegoś już czasu słyszy się, że Bugatti przygotowuje na pożegnanie z Veyronem wersję specjalną, która przewyższałaby bazowe auto zarówno pod względem mocy jak i osiągów. Krążące w nieoficjalnych kanałach wieści o Veyronie GT, bo tak miałoby się to auto nazywać, przybrały właśnie na sile. W sieci pojawił się skan dokumentu ujawniającego najważniejsze szczegóły na temat modelu!
Ostatnie lata w maratonie Le Mans zostały zdominowane przez silniki wysokoprężne. Pierwszy Diesel w historii wyścigu zwyciężył w 2006 roku. Było to Audi R10, z którym od dwóch sezonów zaciekle walczy Paugeot 908 HDi FAP. Francuzi muszą się póki co zadowolić tylko 2 miejscem (zarówno w tym jak i ubiegłym roku), ale pomysł na broń, którą mieliby w końcu pokonać Niemców jest już gotowy. Będzie nią świetnie spisujący się 908 z napędem hybrydowym, który pokazano wczoraj na torze Silverstone.
Wczorajsza sesja kwalifikacyjna przed kolejnym wyścigiem F1, odbyta w strugach ulewnego deszczu, zaowocowała niespodziewanym rozstawieniem na starcie dzisiejszego GP Włoch. Poza pierwszą 10 znalazła się dwójka kierowców znajdujących obecnie w pierwszej trójce punktacji generalnej (Hamilton i Kubica), a pole position zdobył najmłodszy w całej stawce Sebastian Vettel z zespołu Scuderia Toro Rosso korzystającego z silników Ferrari! Podczas wyścigu również nie zabrakło niespodzianek.
Już w najbliższą niedzielę w kwaterze w Hethel brytyjski Lotus będzie świętował swoją 60 rocznicę istnienia, którą zwykło się określać mianem diamentowej. Anglicy potraktowali to dosłownie i przy okazji uroczystości zaprezentują obsadzane diamentami coupe Europa.
Po chwilowej przerwie powraca temat tuningu Audi RS6 Avant, tym razem nie w wydaniu niemieckim. W dalszym ciągu czekamy na kompletny pakiet od szwajcarskiego zakładu Sportec, podczas gdy z własnymi modyfikacjami wychodzi właśnie O.CT Tuning. Austriacy jednocześnie prezentują wizję supercoupe R8!