Na trwających właśnie w Las Vegas targach SEMA japoński Hyundai Genesis reprezentowany jest aż przez siedem modeli. Cztery z nich to wariacje w temacie limuzyny, a pozostałe trzy to interpretacje coupe. Jedną z najciekawszych propozycji w tej grupie jest wyścigowy Genesis Coupe przygotowany przez zakłada Rhys Millena.
Tunerzy mają to do siebie, że bez względu na to, co by się działo zawsze znajdą jakieś zajęcie dla siebie. Na przykład Kicherer: podczas gdy największą uwagę stara zwrócić na siebie Mercedes GLK z wszelkimi odmianami niemiecki zakład z tradycjami obmyśla plan ulepszenia klasy CL.
Aktualna sytuacja rynkowa, prognozy na przyszłość oraz potrzeba (a raczej jej brak) super limuzyny najwyższej klasy zadecydowały o porzuceniu planów BMW budowy auta bazującego na koncepcie CS. Tym samym w ofercie Bawarczyków ponad serią 7 nie będzie niczego.
Amerykańskie Hybrid Technologies szykuje się do wypuszczenia na rynek sportowego coupe o elektrycznym napędzie, które zasili szeregi wynalazków pokroju Tesli Roadster. Pierwszy, specjalny egzemplarz będzie już za kilka dni do nabycia poprzez sklep internetowy Sam's Club.
Od kilku lat amerykańskie Anteros Coachworks oferuje stylizowanego na europejskie klasyki z lat '60 o nazwie XTM. Firma buduje swoje modele na bazie szóstej generacji Corvette, a jej oferta powiększyła się właśnie o coupe XTR oraz wersję z nadwoziem targa ochrzczoną mianem XTS.
Jeśli posiadacie w garażu jeden z modeli Ferarri, z którego z różnych powodów jesteście niezadowoleni jednym z lepszych sposobów na wyzbycie się wszelkich wątpliwości może być oddanie auta w ręce niemieckiego Novitec Rosso. Tuner specjalizujący się wyłącznie w autach z rozbrykanym rumakiem na masce dołączył właśnie do oferty ekstremalnie podkręcone coupe 599 GTB Fiorano.
W połowie czerwca tego roku Hamann jako jeden z pierwszych tunerów na świecie wyraził swoje żywe zainteresowanie BMW serii X6 prezentując niezbyt rzucający się w oczy body kit. Praca ta była oczywiście jedynie przedsmakiem tego, co ujawniono w całości w minionym miesiącu.
Nie ma raczej wątpliwości, że największą gwiazdą odbywających się w tym tygodniu targów SEMA będzie Dodge Challenger, którego przewaga nad Camaro wynika z tego, że ten pierwszy jest już w sprzedaży, a ten drugi ciągle na nią czeka. Challenger pojawi się na SEMA w kilku wariantach fabrycznych i pozafabrycznych.
Już jutro w Las Vegas startują targi SEMA - miejsce pielgrzymek miłośników wszelkiego rodzaju niepohamowanego tuningu, dodatkowych akcesoriów samochodowych oraz szalonych przeróbek, o których wielkie koncerny boją się nawet myśleć. Jedną z silniejszych reprezentacji będzie tam miał najnowszy Chevrolet Camaro.
Arash AF10, nowy ścigacz z brytyjskim rodowodem, którego finalne kształty ujawniono przed kilkudziesięcioma dniami, jest już na ostatniej prostej prowadzącej do wejścia do sprzedaży w przyszłym roku. Pierwszy, przedprodukcyjny egzemplarz jest coraz bliższy ukończenia.