W ubiegłym roku Porsche zbudowało kilka sztuk Cayenne do pracy we własnych oddziałach w formie pojazdów służb ratowniczych. Teraz firma przygotowała kolejne dwa auta z identycznym przeznaczeniem, które będą służyć w Stuttgarcie w straży pożarnej.
Połączone siły amerykańskiego Fox Marketing oraz Artisan znanego z produkcji układów wydechowych zamanifestują się na zbliżających się wielkimi krokami tarach SEMA w postaci pakietu dla japońskiego Lexusa. Dla jakiego? Oczywiście dla IS-F.
Specjaliści z japońskiego Walda niejednokrotnie już udowodnili, że prezentowane przez nich body kity wykraczają poza normy europejskie. Podobne odczucia można mieć obserwując dzieła niemieckiego Asma. Obie firmy z powodzeniem goni japońskie ASI, którego najnowszy twór wypełznie na światło dzienne za niespełna dwa miesiące.
Zamaskowane prototypy odkrytej wersji Fiata 500 spodziewanej na przyszły rok jeżdżą już po ulicach Europy. I zapowiadają nie tylko jeden wariant! Zanim je jednak zobaczymy w finałowej formie minie trochę czasu, który już teraz wypełnia studio Castagna swoją wizją otwartej 500, modelem Tender Two.
W ostatnich latach terenowy Rajd TransSyberia ciągnący się przez tysiące kilometrów bezdroży Rosji i państw sąsiednich zdominowany został przez Porsche Cayenne. Mniej lub bardziej znacznie zmodyfikowane w kolejnych edycjach zmagań pojazdy (regulamin wymaga, aby spełniały one normy dopuszczenia do zwykłego ruchu drogowego) niejednokrotnie okupowały całe podium. Inżynierowie Porsche zdecydowali się właśnie należycie uczcić te sukcesy.
Już tylko tygodnie dzielą nas od wejścia do sprzedaży Audi Q7 napędzanego wysokoprężnym V12, czyli pojazdu, który z miejsca zajmie tron najpotężniejszego SUV'a świata. Choć użycie w tym przypadku określenia "SUV" to trochę jak nazwanie buldoga Pikuś i twierdzenie, że jest równie potulny, co inni jego imiennicy.
Przed dwoma tygodniami 12 wyścig tegorocznego sezonu Formuły 1 na nowo rozbudził apetyty na sukcesy Polaka - Robert Kubica był na mecie trzeci. Do dzisiejszego GP Belgii mimo obiecujących wyników podczas treningów i wczesnych sesji kwalifikacyjnych startował dopiero z ósmej pozycji, pole position należało do Lewisa Hamiltona.
Jeremie Paret korzystając z kilku lat pracy w magazynie "Chief of Modify" (między innymi jako redaktor naczelny) traktującym o tuningu najbardziej luksusowych i egzotycznych aut świata zaczyna zbierać tym podobne dokonania na własne konto. Najnowszym obiektem zainteresowania Franzuca stało się Lamborghini Gallardo LP560-4.
W przyszłym tygodniu zakończy się półfinałowe głosowanie internautów w piątym już konkursie stylistycznym Peugeota. 29 prac biorących w nim udział wyłoniono z 2,5 tysiąca zgłoszeń z prawie 10 krajów. Spośród nich na drodze głosowania wybranych zostanie 10 finałowych modeli, z których jury wyłoni zwycięzcę. Poznamy go już w pierwszych dniach października na salonie samochodowym w Paryżu.
W drugiej połowie lat '60 ubiegłego stulecia Lamborghini sprezentowało światu spektakularne coupe Miura, które dało początek nowej klasie aut określanych dziś mianem supersamochodów. Po kilku latach produkcji Włosi stworzyli również otwartą wersję, która powstała tylko w jednym egzemplarzu. Właśnie teraz po 40 latach roadster ten powraca do pierwotnego stanu.