Hybrydowy McLaren P1 o mocy przeszło 900 koni mechanicznych ma już prawie dziesięć lat, jego produkcja została już dawno zakończona, ale... nie przestaje przybywać jego nowych wariantów. Wszystko dzięki staraniom zakładów Lanzante i zachciankom bogatych właścicieli. Najnowsza, limitowana propozycja to pierwszy P1 z otwartym nadwoziem.
Od debiutu pierwszej, rajdowej Imprezy klasy World Rally Car, którą Subaru wylansowało dzięki współpracy z Prodrive, minęło już ćwierć wieku. Z tej okazji charakterystyczna, dwudrzwiowa maszyna w błękitnym kolorze wraca w niespodziewanej odsłonie. Oto P25 od Prodrive, 25-letnia Impreza po gruntownej modernizacji.
Lista zupełnie nowych, wyścigowych samochodów klasy GT4, które wyjadą na tory całego świata już w przyszłym roku, nie przestaje się powiększać. W ostatnim czasie swoje propozycje zaprezentował Lotus oraz BMW, a teraz na odsłonę nowego ścigacza zdecydował się McLaren. Najnowsza pozycja w ofercie brytyjskiej marki to coupe Artura GT4.
Legendy o pojedynczych wcieleniach M3 w nadwoziu kombi, które pozostały tylko prototypami krążyły od wieków i inspirowały właścicieli oraz tunerów samochodów BMW do podjęcia własnych działań. W roku, w którym BMW M świętuje 50-lecie działalności, można już o tym zapomnieć. Oto pierwsze w historii seryjne M3 Touring.
Pod koniec ubiegłego roku na tory wyścigowe wyjechało zupełnie nowe BMW M4 klasy GT3, które od początku aktualnego sezonu oferowane jest zespołom prywatnym. W przyszłym roku do zestawu maszyn firmowanych przez BMW Motorsport dołączy kolejna ewolucja wyścigowego M4. Tym razem będzie to maszyna niższego stopnia, maszyna klasy GT4.
Formuła 1 po dwóch sezonach przerwy wróciła w minionym tygodniu do Kanady, która od kilkunastu lat jest specjalnością Hamiltona. Aktualny kierowca Mercedesa i 7-krotny mistrz świata wygrywał tu w sumie siedem razy w swojej karierze, wyrównując w 2019 roku rekord Schumachera, który ma na koncie również siedem tytułów mistrza świata.
Już we wrześniu mamy zobaczyć trzeci, zupełnie nowy model Pagani Automobili, ale produkowania od 2011 roku Huayra nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. Na specjalne życzenie garstki wiernych klientów włoskiej marki postała Huayra Codalunga, coupe z przeprojektowaną, wydłużoną karoserią i silnikiem przekraczającym znacznie moc 800 KM.
Elektryfikacja klasyków, od oryginalnych egzemplarzy sprzed dziesiątek lat, poprzez serie kontynuacyjne po wierne repliki i daleko idące restomody, zatacza coraz większe kręgi. Tym razem rewolucja technologiczna dotarła do... legendarnego Forda GT40! Po wersję z elektrycznym układem napędowym można zgłaszać się do Everrati.
Wygląda na to, że ostanie premiery Bentley'a chodzą nie tylko parami, ale zaczynają zbierać się w większe grupy. Na początku tego miesiąca pokazano coupe i kabriolet Continental GT w specyfikacji S, do których dołącza teraz coś większego. Mowa o limuzynie Flying Spur, która nie mogła zostać w tyle i która również doczekała się specyfikacji S.
Na scenie producentów egzotycznych samochodów sportowych jakiś czas temu pojawiło się Picasso Automotive, które zapowiadało produkcję małej, lekkiej maszyny o napędzie spalinowym. Tym razem nie skończyło się tylko na obietnicach. Pierwszy model marki nazywa się 660 LMS i prezentuje się tak, jak na załączonym obrazku.