Koenigsegg CC850 - Najwyższy poziom satysfakcji

W tym roku minęło dokładnie dwadzieścia lat od kiedy Koenigsegg pokazał światu pierwszą sztukę swojego pierwszego modelu produkcyjnego, coupe CC8S, które w chwili premiery było jednym z najmocniejszych i najszybszych samochodów drogowych na świecie. Z tej okazji pierwszy Koenigsegg narodził się na nowo: oto CC850.
Bugatti W16 Mistral - Ostatni podmuch

Kariera 8-litrowego W16 z czterema turbosprężarkami, które od prawie dwudziestu lat napędza każde seryjnie produkowane Bugatti, dobiega nieubłaganie końca. Benzynowa jednostka będzie budowana jeszcze tylko przez kilka lat, a w ostatnich dniach pokazano ostatni drogowy model, który będzie z niej korzystał. Oto W16 Mistral.
Bentley Mulliner Batur - Wschodząca fala

Bentley szykuje się do pożegnania ze swoim aktualnym językiem stylistycznym i przeskoku na nową ścieżkę wizualną, którą podążą nowe modele o napędzie elektrycznym. Kierunek wyznacza im grand tourer Batur, klasyczne coupe z silnikiem spalinowym firmowane przez oddział Mulliner, którego produkcja będzie ściśle limitowana.
Lamborghini Urus Performante - Systematyczna nauka

Urus, który wprowadził Lamborghini na zupełnie nowe tereny i pozwolił na osiągnięcie rekordowych wyników sprzedaży, ma już prawie pięć lat. W tym czasie włoskiemu SUV'owi o bojowym charakterze przybyło rywali, którzy po części mogli odebrać mu pewność siebie. Aby wszystko wróciło do normy przygotowano nową wersję - oto Urus Performante.
Hennessey Venom F5 Roadster - Niezrównane wrażenia

W ubiegłym roku amerykańskie zakłady Hennessey Special Vehicles rozpoczęły oficjalnie seryjną produkcję coupe Venom F5, jednego z najmocniejszych i najszybszych samochodów drogowych obecnej dekady. Ponad trzy lata temu, jeszcze przy okazji pracy nad pierwszym prototypem, zakomunikowano, że model powstanie również jako roadster.
Porsche 911 GT3 RS - Znowu to zrobili

Ewolucja 911 generacji 992 dotarła do przystanku pod tytułem GT3 RS, na którym kryje się najszybsze i najmocniejsze 911 z silnikiem wolnossącym i rozwiązaniami zaczerpniętymi prosto z torów wyścigowych. Porsche już na premierze deklaruje, że tak samo, jak poprzednio, produkcja nowego modelu będzie mniejsza niż zapotrzebowanie.
Acura ARX-06 - Czwarty gracz

Północnoamerykański oddział Hondy pokazał swoją najnowszą, wyścigową maszynę klasy Le Mans Daytona h po raz pierwszy bez maskowania. Prototyp nowej kategorii, przygotowany tradycyjnie pod luksusową marką Acura, będzie od przyszłego roku rywalizował z samochodami takich producentów, jak BMW, Cadillac oraz Porsche.
Aston Martin DBR22 - Pożądane cechy

Aston Martin świętuje 10-lecie działalności oddziału Q, u którego można liczyć na kosmetyczne przeróbki seryjnych modeli brytyjskiej marki dyktowane własnymi upodobaniami, krótkie serie limitowane, a w najbardziej ekstremalnych przypadkach kompletne samochody budowane na indywidualne zamówienia. Dziesięciolecie Q przypieczętowano modelem DBR22.
Rodin FZero - Zero kompromisów

Nowozelandzkie Rodin Cars, które oferuje od kilku lat oferuje ekstremalną maszynę wywodzącą się z Formuły 1 i jednego z projektów brytyjskiego Lotusa, zdradziło szczegóły swojego najnowszego projektu. Oto FZero, drugi model w krótkiej historii marki. FZero ma być jednym z najszybszych samochodów jakie kiedykolwiek produkowano.
Hyundai N Vision 74 - Parametryczne piksele

Przeróbki zabytkowych samochodów Hyundai'a w maszyny z alternatywnej rzeczywistości idą koreańskiej marce tak dobrze, że możemy mówić już o całej kolekcji i śmiało spodziewać się jej ciągłego powiększania. Najnowszym przykładem takiej właśnie działalności jest koncept N Vision 74, dla którego punktem wyjścia był prototyp z 1974 roku.



















