Maserati Project24 - MC20 na tory

Maserati wraca na tory wyścigowe! Ale w dość ograniczonym stopniu. Oto zapowiedź zupełnie nowego, torowego modelu włoskiej marki, który wywodzi się z coupe MC20 z umieszczonym centralnie silnikiem spalinowym Nettuno. Maszyna ukrywa się na razie pod kryptonimem Project24 i nie jest związana z żadną konkretną serią wyścigową.
Honda Civic Type R - Szóste wcielenie

Honda Civic Type R liczy sobie już ponad ćwierć wieku, w którym to czasie urosła z małego, trzydrzwiowego hatchbacka o mocy 185 koni mechanicznych do krzykliwej, 5-dzwiowej, piątej generacji, która doszła do 320 koni mechanicznych. Dziś poznaliśmy generację szóstą, najmocniejszą ze wszystkich, a jakże by inaczej!
Chevrolet Blazer EV - Elektryczny Super Sport

Chevrolet przedstawił nowego Blazera o napędzie elektrycznym, który na amerykańskim rynku będzie wpisywał się w grupę crossoverów średniego rozmiaru. Maszyna, która ma przyciągać praktycznością i opcjami będzie oferowana również w sportowym wydaniu o tradycyjnym oznaczeniu Super Sport. Do tej pory znaczek SS lądował tylko na modelach spalinowych.
Hyundai RN22e - Linia ciągła

Ioniq 6 to nie tylko najnowsza, elektryczna limuzyna w repertuarze Hyundai'a, która nie jest podobna do niczego innego. To również okazja do przeprowadzenia kolejnego eksperymentu, którego efektem jest kolejny koncept sportowego samochodu niedalekiej przyszłości. Oto projekt RN22e, wizja Ioniqa 6 przeznaczonego na tory wyścigowe.
Ferrari 250 GT Lusso Fantuzzi - Bezcenna propozycja

Prowadzony od kilkunastu lat program budowy specjalnych, pojedynczych modeli Ferrari na indywidualne zamówienia nie jest dla każdego, ale alternatyw nie brakuje. Zabytkowych, unikatowych aut włoskiej marki jest pod dostatkiem, a co jakiś czas na rynek wypływają kolejne, kolekcjonerskie perełki. Oto jedna z nich: 250 GT Lusso z karoserią Fantuzzi.
Volkswagen Phaeton D2 - Utracona władza

Dwadzieścia lat temu Volkswagen rozpoczął produkcję nietypowego dla siebie modelu Phaeton. Duża, luksusowa limuzyna, która miała zagrozić krążownikom marek Mercedes-Benz i BMW, budowana była w słynnej Szklanej Manufakturze w Dreźnie przez kilkanaście lat. Drugiej generacji Phaetona nie było. Ale była bardzo blisko realizacji.
Pagani Zonda Revo Barchetta - Nieustająca inspiracja

Jeśli komuś wydawało się, że Pagani definitywnie skończyło już z Zondą to... był w dużym błędzie. Model, którego pierwsza generacja zadebiutowała w 1999 roku, cieszy się w dalszym ciągu zainteresowaniem klientów i samego producenta. Oto jego najnowsza i jedna z najbardziej ekstremalnych ewolucji: jedyna w swoim rodzaju Zonda Revo Barchetta.
Hyundai Ioniq 6 - Elektryczny streamliner

Po bardzo oszczędnej w dodatkowe informacje, czerwcowej publikacji pierwszych zdjęć zupełnie nowego, elektrycznego samochodu Hyundai'a, przyszedł czas na jego właściwą premierę. Oto model o nazwie Ioniq 6: prawie 4,9-metrowa limuzyna o bardzo opływowych kształtach, które przekładają się bezpośrednio na zwiększony zasięg.
Bentley Speed Six - Kontynuacja serii

Bentley Mulliner ma nowe zadanie specjalne. Oddział dedykowany przede wszystkim produkcjom limitowanych modeli oraz indywidualizacjom podejmie się budowy kolejnej serii kontynuacyjnej jednego z przedwojennych modeli marki. Tym razem będzie to słynny Speed Six, dwukrotny zwycięzca 24-godzinnego wyścigu Le Mans.
6 godzin Monza - Powrót Peugeota

Długodystansowe, wyścigowe mistrzostwa świata zameldowały się w minionym tygodniu we Włoszech. Czwartą z sześciu rund w aktualnym sezonie serii FIA WEC był niedzielny, 6-godzinny wyścig na pętli Autodromo Nazionale Monza, w którym w topowej grupie Hypercar po raz pierwszy wystartował hybrydowy Peugeot 9X8 klasy Le Mans Hypercar.
- Fragmenty DNA

CWS T8 Roadster

Audi Skorpion

Aston Martin AM 305

Chrysler Patriot

Porsche Carrera GTR
- Najpopularniejsze

Ariel Atom 2 300

FSO StratoPolonez

Bugatti Veyron

Mercedes-Benz G 55 AMG

McLaren F1









