Amerykańsko-chińskie Karma Automotive kontynuuje prace nad przejętą jakiś czas temu platformą, która kilkanaście lat temu zadebiutowała jako hybrydowa limuzyna Karma marki Fisker. Najnowsza propozycja firmy to składająca się z dwóch ewolucji seria GS-6, która obejmuje pierwszą wersję o napędzie wyłącznie elektrycznym.
Dziś po południu swój nowy bolid Formuły 1 odsłoniło Ferrari, najstarszy i najbardziej utytułowany zespół w historii mistrzostw świata... który stracił ostatnio siłę przebicia. Włoskie dzieło noszące oznaczenie SF21 nosi kilka nowości, które miałyby pozwolić na zatarcie złego wrażenia po minionym sezonie.
Audi i samochody spod szyldu Quattro wracają do rajdowych mistrzostw świata! Z kilkoma zastrzeżeniami: nowa rajdówka z czterema pierścieniami na masce jest efektem prywatnej inicjatywy, a nie wysiłków fabrycznego oddziału Audi Sport, a jej twórcy celują w jedną z niższych kategorii, a nie główne zmagania na szczycie drabinki WRC.
Razem z wejściem na rynek trzeciej generacji limuzyny IS ze stajni Lexusa zniknął usportowiony model IS F, pod którego maską pracowało wolnossące V8 o mocy przeszło 420 koni mechanicznych. W modelu oferowanym od 2013 roku zadomowiły się widlaste szóstki oraz rzędowe czwórki, które wyparły V8 na stałe. Aż do teraz: oto IS 500 F Sport Performance.
Premierę nowego bolidu Williamsa na mistrzostwa świata Formuły 1, która miała odbyć się za pośrednictwem aplikacji na urządzenia mobilne, pokrzyżowali ogólnie rozumiani hakerzy, którzy do grafik maszyny FW43B dobrali się na długo przed jej ujawnieniem. Czy niepowodzenie jeszcze przed rozpoczęciem sezonu oznacza, że zespół będzie miał je już za sobą?
Dwa late temu mogliśmy podziwiać koncept, a dziś możemy już ustawiać się w długiej kolejce po zakup. Za czym? Za nowym, elektrycznym Porsche. Oto druga wersja nadwoziowa modelu Taycan, kombi Cross Turismo, które obok zwiększonej przestrzeni bagażonej nabywa liczne umiejętności przydatne w jeździe poza utwardzonymi drogami.
Haas to kolejny zespół ze stawki mistrzostw świata Formuły 1, który pokazał swój bolid na nadchodzący wielkimi krokami sezon 2021. To jednocześnie jedyny zespół, który z końcem minionego sezonu pożegnał się ze swoimi dotychczasowymi kierowcami i zatrudnił dwa młode talenty. Jeden z nich nosi nazwisko Schumacher.
Powrót Aston Martina do Formuły 1 w roli konstruktora stał się faktem. Dziś po południu zaprezentowano światu pierwszy bolid w barwach brytyjskiej marki na mistrzostwa świata od ponad sześćdziesięciu lat. Zespół mierzy bardzo wysoko: w swoich szeregach ma mistrza świata, a miniony sezon jako Racing Point zakończył na miejscu czwartym.
Dziś przed południem swoją nową maszynę Formuły 1 zaprezentował zespół firmowany przez markę Mercedes-AMG, różnego rodzaju oddziały wewnątrz imperium Daimlera, koncern naftowy Petronas i grupę chemiczną Ineos. Pojazd noszący oznaczenie F1 W12 E Performance to bolid, na który spada ciężar obrony tytułów mistrzowskich wśród kierowców i konstruktorów.
Sportowe odmiany Golfa nie przestają się dwoić i troić, a pierwszy GTI w tym roku będzie obchodził swoje czterdzieste piąte urodziny. Dzisiejsze maszyny z oryginałem, ważącym tylko około 810 kilogramów i dysponującym mocą 110 koni mechanicznych, mają niewiele wspólnego, ale lubią sobie przypominać o przodku przy każdej możliwej okazji.