Włoskie studio Carrozzeria Touring Superleggera świętuje 95 rocznicę rozpoczęcia swojej działalności, która w ostatnich latach sprowadzała się do specjalnych modeli budowanych na bazie samochodów Ferrari, Maserati, Alfy Romeo czy Bentley'a. Z okazji rocznicy przygotowano kolejny specjał. Oto supercoupe Arese RH95.
Po ponad trzech latach od prezentacji konceptu Rimac Automobili ujawnia drugi model w swojej krótkiej historii w finalnej, gotowej do produkcji seryjnej postaci. Sportowa, elektryczna maszyna, którą do tej pory znaliśmy pod nazwą C_Two, wchodzi na rynek pod imieniem Nevera i swoimi osiągami bije z miejsca kilka rekordów w kategorii aut drogowych.
Rodzina czterodrzwiowego BMW M3 oraz dwudrzwiowego M4 rozrosła się w ostatnich tygodniach o nowe warianty. Od początku wiadomo, że wielkimi krokami nadciąga kombi, ale na taki samochód musimy jeszcze poczekać. Ostatnie nowości to limuzyna i coupe w wersji Competition z napędem obu osi oraz pierwszy kabriolet, od razu w wersji Competition.
SSC North America, które celuje w dalszym ciągu w przekroczenie prędkości 500 kilometrów na godzinę samochodem drogowym, zapowiada nowe ewolucje modelu Tuatara, które mogą pomóc w osiągnięciu ambitnego celu. Klienci amerykańskiej marki będą mogli zamówić auto w dwóch zupełnie nowych specyfikacjach: pierwszą nazwano Striker, drugą Aggressor.
Rosyjskie BR Engineering, którego prototypy weszły w ostatnich latach do długodystansowych wyścigów klasy LMP1 oraz LMP2, zaprezentowało zupełnie nową maszynę. Zminiaturyzowany prototyp o oznaczeniu BR03 tym razem nie celuje w mistrzostwa świata. To pojazd przygotowany specjalnie z myślą o mistrzostwach o zasięgu lokalnym.
Kilka dni temu Rolls-Royce potwierdził oficjalną reaktywację oddziału dedykowanego nadwoziom budowanym na specjalne zamówienia, których złota era przypadła na okres międzywojenny. Nowe technologie oraz zachcianki i grube portfele współczesnych kolekcjonerów sprawiają, że moda na taką działalność wraca. Oto jej najnowszy przykład: Boat Tail.
Na początku kwietnia Lamborghini świętowało wyprodukowanie czterystu wyścigowych Huracanów w specyfikacjach Super Trofeo oraz GT3, których pierwsze ewolucje zadebiutowały w sezonie 2014. W tym tygodniu dedykowany markowemu pucharowi Huracan Super Trofeo doczekał się kolejnej ewolucji, którą oznaczono jako Evo2.
Czy w palecie Bentley'a Bentaygi, luksusowego SUV'a w rozmiarze XXL, może jeszcze czegoś brakować? Szukając wśród nowych sztuk lub używek mamy tu do wyboru benzynowe W12, benzynowe V8, wysokoprężne V8, hybrydę z benzynowym V6, a także specyfikację Speed, której moc dochodzi aż do 625 koni mechanicznych. Okazuje się, że to ciągle za mało. Oto nowa Bentayga S.
Po dwóch latach przerwy Formuła 1 wróciła w minionym tygodniu na ulice Monte Carlo, stolicy małego księstwa Monako, które na czas odwiedzin mistrzostw świata zamienia się na kilka dni w tor wyścigowy. Najsłynniejszy, najbardziej prestiżowy i najbardziej wymagający wyścig w sezonie mógł zamieszać w dotychczasowym układzie sił.
Na scenę coraz bardziej popularnych i śmiałych restomodów wkracza włoskie Kimera Automobili z Cuneo. Pierwszy projekt młodej firmy i młodego zespołu wzorowany jest na słynnej Lancii 037, która rywalizowała w rajdowej grupie B. Obok rajdówki powstała również wersja drogowa. Kimera Evo37 to jej współczesna reinterpretacja.