Związki między mistrzostwami świata Formuły 1 i Polską zacieśniają się: dziś po południu na scenie Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie miała miejsce uroczysta premiera nowego bolidu zespołu Alfy Romeo, którego sponsorem tytularnym drugi rok z rzędu jest grupa Orlen. Było to pierwsze tego typu wydarzenie w naszym kraju.
Scuderia AlphaTauri to kolejny z dziesięciu zespołów Formuły 1, który pokazał swój najnowszy bolid na nadchodzący sezon mistrzostw świata. Sezon, który planowany jest na rekordową liczbę aż dwudziestu trzech wyścigów grand prix i sezon, który ma być ostatnim rokiem panowania maszyn w obecnej specyfikacji technicznej.
McLaren Automotive otwiera nowy rozdział swojej historii. Po ponad dziesięciu latach produkcji super samochodów z silnikami V8 oraz kilkoma eksperymentami z limitowanymi hybrydami wprowadza do swojej regularnej oferty zupełnie nową maszynę z silnikiem V6, który wspomagany jest przez jednostkę elektryczną. Oto McLaren Artura.
Porsche pokazało pierwsze 911 generacji 992 z serii GT, do której zaliczają się sportowe odmiany z zamiłowaniem do wycieczek na tory wyścigowe. Pierwszym GT w tej generacji jest zapowiadane od kilku miesięcy 911 GT3, które czerpie pełnymi garściami z dorobku torowych 911, pucharowego GT3 Cup oraz RSR z długodystansowych mistrzostw świata.
Wczoraj wieczorem w McLaren Technology Centre odsłonięto najnowszą maszynę brytyjskiej marki, która w ciągu nadchodzących miesięcy będzie walczyć w mistrzostwach świata Formuły 1. W tym roku brytyjski zespół będzie bronił trzeciego miejsca w klasyfikacji generalnej konstruktorów z nowym składem za kierownicami i nową jednostką napędową.
Motoryzacyjnie Szwajcaria kojarzona jest przede wszystkim z wystawą w Genewie oraz zakazem organizowania wyścigów, który obowiązuje od wypadku podczas 24-godzinnego Le Mans od 1955 roku i który poluzowano dopiero kilka lat temu. Szwajcaria ma być wkrótce postrzegana jako producent hiper samochodów, a wszystko dzięki marce Morand.
Oczekiwanie na zupełnie nowy, elektryczny okręt flagowy spod znaku Audi dobiegło końca! Dzisiaj wieczorem podczas serii specjalnych wydarzeń pokazano światu w całej okazałości model E-Tron GT. W topowej specyfikacji limuzyna o sportowym zacięciu zajmuje dumnie miejsce najmocniejszego modelu w historii aut z rodziny RS.
W tym roku Lotus zamknie najważniejszy i największy rozdział w historii swoich samochodów drogowych: zakończy produkcję modeli z serii Elise oraz Exige, które budowane są nieprzerwanie od ponad dwudziestu lat. Z tej okazji na rynek trafi aż pięć nowych wersji: dwie nowe edycje roadstera Elise oraz trzy nowe edycje coupe Exige.
Audi odnowiło swoje przyrzeczenie wierności wyścigom niższego szczebla i obsłudze zainteresowanych takimi aktywnościami prywatnych zespołów. Zaczynając od zupełnie nowego samochodu, który właśnie takim celom posłuży. Oto RS3 LMS drugiej generacji, które pojawia się zanim zobaczymy odpowiednik przeznaczony do poruszania się po drogach publicznych.
Cadillac pokazał światu dwa zupełnie nowe modele z rodziny V-Series, które zaliczają się do najmocniejszych, drogowych samochodów w całej historii marki. Duetowi przewodzi przeszło 675-konna limuzyna CT5-V Blackwing, w cieniu której ukrywa się mniejszy sedan, model CT4-V Blackwing. Różnic poza rozmiarami i cyfrą w nazwie jest między nimi dużo więcej.