6 godzin Spa-Francorchamps - Przerywane ściganie

Po pierwszej od lat wizycie na wyboistym Sebring długodystansowe mistrzostwa świata wróciły na bardziej znajome tereny. Znajome, ale nie do końca: World Endurance Championship odwiedziło przebudowane i zmodernizowane Spa-Francorchamps, na którym pojawiły się żwirowe pobocza w miejscu asfaltowych, nowe trybuny i nowa nawierzchnia.
Grand Prix Miami - I po krzyku

Tak mocno promowanego wyścigu w Formule 1 już dawno nie było: w minionym tygodniu po raz pierwszy w historii zacumowano w Miami u wybrzeży Oceanu Atlantyckiego na Florydzie. Piątą rundę mistrzostw świata z zaplanowanych dwudziestu trzech zorganizowano na ulicach liczącego ponad 440 tysięcy mieszkańców miasta. O co było tyle hałasu?
Brabus Clawler - Pustynny biegacz

Brabus, jeden z najstarszych, największych i najważniejszych tunerów samochodów Mercedes-Benza i nie tylko, wkracza na nowe tereny. Po serii mocarnych SUV'ów klasy G, których moc dochodzi do 900 koni mechanicznych, zakład zabrał się za klasę G od zupełnie innej strony. Oto Clawler, odchudzona, surowa maszyna na pustynne bezdroża.
Mercedes-AMG Will.I.AMG - Symbol sukcesu

Coraz więcej luksusowych marek decyduje się na budowę unikatowych samochodów na specjalne zamówienia, zwłaszcza, że klientów gotowych na rzucenie gotówką nie brakuje. Ferrari, Rolls-Royce, Aston Martin, McLaren, Bugatti - tylko największe z nich. Swojego one-off'a pokazało teraz również AMG, które od kilkunastu lat należy do Mercedes-Benza.
Ferrari SP48 Unica - Dynamiczna płynność

Fabrykę w Maranello opuściło kolejne, unikatowe Ferrari, które powstało w ramach prowadzonego od kilkunastu lat programu projektów specjalnych na indywidualne zamówienia. Samochód, którego szczęśliwy właściciel mógł od razu skorzystać z fabrycznego toru testowego Fiorano, zbudowano na bazie produkowanego seryjnie coupe F8 Tributo.
Abarth 695 - Tributo 131 Rally

Abarth wraca do czasów swoich największych sukcesów rajdowych i prezentuje kolejną edycję specjalną malucha serii 695, który bazuje na Fiacie 500. Tym razem za wzór do naśladowania postawiony został rajdowy Abarth 131, który wygrywał w mistrzostwach świata na przełomie lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych.
Lamborghini Huracan GT3 Evo2 - Nieustanna pogoń

Sezon na zupełnie nowe i zmodernizowane, wyścigowe samochody klasy GT3, które coraz mocniej czują zapach długodystansowych mistrzostw świata, nabiera rozpędu. Nowy model testuje już Ferrari, do swojej pierwszej homologacji GT3 szykuje się Glickenhaus, a dziś swoją ulepszoną maszynę na przyszły rok pokazało Lamborghini.
Toyota GR Supra - Ocalić manual

Miłośnicy sportowych samochodów spod znaku Toyoty, a w szczególności coupe Supra firmowanego przez oddział Gazoo Racing, doczekali się wypatrywanej od lat opcji, która pozwoli na jeszcze bliższe obcowanie z samochodem. Mowa o ręcznej skrzyni biegów, która stała pod znakiem zapytania od momentu rozpoczęcia produkcji auta.
Porsche 911 Sport Classic - Styl minionych dekad

Do oferty Porsche wraca 911 w specyfikacji Sport Classic, która adresowana jest do wszystkich tęskniących za dawnymi 911, ale nie mających koniecznie zamiaru na bliższe obcowanie i mocowanie się z zabytkami. Limitowany model bije pokłony 911 produkowanym w latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych minionego stulecia.
Wiesmann Thunderball - Zmiana trajektorii

Po prawie dziesięciu burzliwych latach od bankructwa na rynek z zupełnie nowym modelem wraca niemiecki Wiesmann. Marka, która do tej pory była znana z produkcji sportowych roadsterów i coupe z układami napędowymi prosto od BMW, otwiera nowy rozdział w swojej historii autem o napędzie elektrycznym. Oto Project Thunderball.
- Najpopularniejsze

McLaren F1

Ford GT

Opel Astra Coupe

Peugeot 406 Coupe

Mercedes-Benz CL 65 AMG














