Chevrolet nie traci ani chwili i kuje zupełnie nowe, rewolucyjne Corvette Stingray póki jest gorące. Po lipcowej premierze coupe możemy teraz cieszyć oko również kabrioletem z twardym, chowanym dachem. I na tym wcale nie koniec: obok drogowego modelu z otwartą karoserią pokazano niespodziewanie również model wyścigowy, Corvette C8.R.
Abarth odświeżył jeden ze swoich najmocniejszych modeli, który adresowany jest do najmłodszych klientów marki. Mowa o maluchu 595 Pista, który został uzbrojony w elementy niezbędne na każdym torze wyścigowym. Razem z autem wystartował nowy program komunikacji i identyfikacji Abartha, nastawiony na wzmocnienie wizerunku marki w mediach społecznościowych.
Mazda serii 3, której czwarta generacja zadebiutowała w Los Angeles w listopadzie ubiegłego roku, zabiera się za promowanie swojego wizerunku na torach wyścigowych. Już w styczniu przyszłego roku do walki wyruszy zupełnie nowa maszyna w specyfikacji TCR. Podobnie, jak w przypadku auta osobowego, w pierwszej kolejności zobaczymy ją w USA.
Czasy, w który oddział Audi Sport trzymał się z daleka od crossoverów minęły już bezpowrotnie, a reakcje rynku i konkurencji sprawiły, że odwrotu już nie ma. Najnowszym modelem goniącym za najnowszymi trendami oraz mocą jest RS Q3 drugiej generacji, które po raz pierwszy dostępne będzie w dwóch wersjach nadwoziowych.
Końcówkę września Formuła 1 spędziła w Rosji, gdzie wczoraj miała miejsce szestansta z dwudziestu jeden rund mistrzostw świata. Wyścig organizowany od 2014 roku był do tej pory domeną Mercedesa: pięć wygranych i cztery pole position w pięciu wyścigach. Wszystko wskazywało na to, że dominacja niemieckiej marki miała być w tym roku przełamana.
Koenigsegg pochwalił się kolejnym rekordem świata w przedziale prędkości, o którym wielu osobom nawet się nie śniło. Tym razem szwedzka marka zaatakowała z powodzeniem jeden z własnych rekordów: próbę przyspieszenia do prędkości czterystu kilometrów na godzinę i wyhamowania do zera. W roku głównej hybrydowy model Regera.
Ian Callum, który kilka miesięcy temu opuścił po blisko dwóch dekadach Jaguara i razem z kilkoma pasjonatami założył zakład firmowany własnym nazwiskiem, przestawił pierwszą maszynę przygotowaną w ramach nowego przedsięwzięcia. Jest nią... Aston Martin Vanquish z początku tego stulecia, który został odmłodzony o dwadzieścia lat.
Audi przeprowadziło modernizację modeli z rodziny A5 drugiej generacji, które w dotychczasowej formie znamy od 2016 roku. Gama, która obejmuje coupe, kabriolet oraz limuzynę, może pochwalić się przede wszystkim zmianami stylistycznymi oraz zwiększonym zainteresowaniem silnikami wysokoprężnymi i hybrydowymi układami napędowymi.
Bentley Motors idzie w ślady Aston Martina oraz Jaguara i zapowiada wznowienie produkcji jednego z klasyków z początków swojej działalności. Garstka kolekcjonerów otrzyma szansę zakupu słynnego "Blowera", wyścigowej maszyny prosto z lat dwudziestych minionego stulecia, do której napędu służył 4,5-litrowy silnik z mechaniczną sprężarką.
Siedemdziesiąty sezon mistrzostw świata Formuły 1 wszedł w ostatnią fazę. Po serii europejskich wyścigów mistrzostwa udały się do Singapuru, gdzie wczoraj odbyła się piętnasta z dwudziestu jeden zaplanowanych na ten rok rund. Grand prix, które ma dopiero jedenaście lat, jeszcze ani razu nie obyło się bez samochodu bezpieczeństwa. Czy wczoraj było podobnie?