Zakład Mulliner, znany w ostatnich latach ze specjalnych edycji modeli Bentley'a oraz realizacji nietypowych życzeń poszczególnych klientów, zakończył prace nad kolejnym, zupełnie nowym wyzwaniem. Była nim budowa wiernej repliki luksusowej limuzyny Corniche, która powstała tylko w jednym egzemplarzu i zaginęła w czasie drugiej wojny światowej.
Od kilku lat możemy śledzić mistrzostwa świata elektrycznej Formuły E i obserwować przymiarki do kolejnych serii z samochodami elektrycznymi w rolach głównych, jak markowy puchar Jaguara czy mistrzostwa dla samochodów szeroko rozumianej klasy GT i turystyków. Teraz na pole walki nadciągają również elektryczne terenówki. Oto Extreme E Odyssey 21.
W świecie, w którym osobowe samochody elektryczne zdobywają coraz większą popularność, a hybrydy kroczą ścieżkami sukcesów już od ponad trzech dekad, tylko kwestią czasu jest aż podobne trendy opanują na dobre segment samochodów sportowych. Właśnie takie kierunki coraz częściej obierają zakłady małe i duże. Do tych pierwszych należy Tushek Supercars.
Trzy ostatnie wyścigi Formuły 1 przyniosły nieoczekiwane rezultaty: dwie wygrane Red Bulla, jedną wygraną Mercedesa, jedno podium bez śladu Mercedesów, jedno podium z dwoma bolidami z silnikami Hondy, pierwszy punkt Williamsa i Kubicy oraz serię nieszczęśliwych wypadków w obozie Ferrari. Czy wczorajszy wyścig na Węgrzech przyniósł kolejne zaskoczenia?
Pagani Huayra ma już ponad osiem lat, ale auta produkowane obecnie, Huayra Roadster oraz limitowane coupe Huayra BC, nie mają z coupe pierwszej serii wiele wspólnego. Każda z kolejnych ewolucji modelu wiązała się z wielkimi zmianami natury technologicznej i nie inaczej jest z najnowszą wersją. Oto nowa Huayra Roadster BC.
W listopadzie ubiegłego roku zadebiutowało zupełnie nowe 911 ósmej generacji, które Porsche zdecydowało się pokazać na premierze w mocniejszych, 450-konnych odmianach S z napędem przenoszonym tylko na tylną lub obie osie. Teraz do rodziny dołącza bazowe 911 Carrera, które pokazuje się od razu jako coupe oraz kabriolet.
Aktualny sezon Formuły 1 przekroczył półmetek. Jedenastą z dwudziestu jeden rund mistrzostw świata było wczorajsze Grand Prix Niemiec na pętli Hockenheimring, które za sobą ma kilka niepewnych lat, a przed sobą ma coraz bardziej niepewną przyszłość. Trzy ostatnie wyścigi należały tu do zespołu Mercedesa, który dominuje w Formule 1 nieprzerwanie od pięciu lat.
Lotus odświeża swoją ofertę na Amerykę Północą, do której od kilku lat wysyła tylko jeden ze swoich modeli, coupe Evora. Maszyna, która zadebiutowała dziesięć lat temu ma już za sobą kilka modernizacji i kilka ewolucji, a najnowszą z nich jest wydanie o oznaczeniu GT, adresowane tylko do klientów na terenie USA oraz Kanady.
Caterham, który w ostatnim czasie ze względu na nowe normy emisji spalin i pomiarów musiał uszczuplić swoją ofertę poza Wielką Brytanią do jedynie dwóch modeli, zapowiada, że taki stan nie utrzyma się długo. Pierwszą nowością, która trafi na cały kontynent będzie Seven 485 w wersji CSR.
AMG przeprowadziło gruntowną modernizację modelu GLC 43, który w dotychczasowej formie znany jest od blisko trzech lat. A raczej formach: samochód dostępny jest jako typowy SUV oraz auto identyfikujące się jako coupe, które wpisuje się w jeszcze węższą niszę. Tegorocznej modernizacji poddano od razu obie wersje nadwoziowe.