W ubiegłym roku Bentley wysłał na Pikes Peak swojego jedynego SUV'a, luksusowy model Bentayga. Maszynie wyznaczono jeden cel: pobicie rekordu wspinaczki na słynny szczyt we własnej kategorii. Udało się! W tym roku zachęcona sukcesem, brytyjska marka wysyła do USA kolejną maszynę z identyczną misją. Tym razem jest nią Continental GT.
Rodzina BMW serii 8 powiększa się o trzeci wariant nadwoziowy, który dołącza do coupe i kabrioletu. Tym razem mamy do czynienia z czymś zupełnie nowym, czego w ofercie BMW do tej pory jeszcze nie było: to luksusowy grand tourer o sportowym zacięciu z dwiema parami drzwi, który będzie konkurował z takimi sławami, jak Panamera, AMG GT 4-Door czy Quattroporte.
Po debiucie na początku 2016 roku turbodoładowanych modeli serii 718, które wywołały mieszane reakcje, Porsche mogło jawić się jako marka, na której ciąży obowiązek udowodnienia, że była to tylko chwilowa słabość. Jeśli ktoś uznaje właśnie taką wersję wydarzeń, uspokajamy: wszystko wraca na swoje miejsce razem z nowym, drogowym Caymanem GT4.
Do oferty Porsche po kilku latach przerwy wraca model noszący dumne imię Spyder. Z nazwą sięgającą sportowych i wyścigowych modeli z lat pięćdziesiątych wiąże się wielka odpowiedzialność, która podpowiada, że należy spodziewać się modelu wykraczającego ponad standardy. Zupełnie nowy 718 Spyder nie zamierza zawieść swoich przodków.
Na osiemdziesiątym siódmym, 24-godzinnym wyścigu Le Mans zakończył się w miniony weekend super sezon długodystansowych, wyścigowych mistrzostw świata, World Endurance Championship. Toyota, która po raz pierwszy w historii wygrała w Le Mans rok temu, jako jedyny, fabryczny zespół w topowej klasie LMP1 była faworytem również w tym roku.
Po kilku miesiącach niepewności, znakach małego kryzysu i braku porozumienia w życie wchodzą zupełnie nowe przepisy, które zmienią obraz wyścigowych, długodystansowych mistrzostw świata. Do historii odejdą znane od kilkunastu lat prototypy klasy LMP1, a ich miejsce zajmą hiper samochody. W nowej rzeczywistości zobaczymy między innymi... Aston Martina Valkyrie!
Apline, które wróciło do żywych kilka lat temu i ożywiło segment małych, lekkich i przystępnych cenowo samochodów sportowych, podkręca swoją ofertę o jeden stopień. Najnowszą propozycją francuskiej marki, należącej do Renaulta, jest coupe A110 w wersji S, które staje na szczycie bardzo wąskiego katalogu firmy.
Ferrari już kilka lat temu zareagowało na rosnące potrzeby swoich klientów i zaproponowało im nietypowe FF, model w formacie shooting brake z napędem przenoszonym na obie osie. A jak mogłoby wyglądać tego typu Ferrari, gdyby marka zdecydowała się na podobny ruch dużo wcześniej? Na to pytanie odpowiada Vandenbrink Design.
Oczekiwanie na zupełnie nową, luksusową limuzynę pod szyldem Flying Spur od Bentley'a dobiegło końca. Zapowiadany od kilku miesięcy Flying Spur trzeciej generacji zastępuje maszynę, która produkowana była od roku 2013 i debiutuje z zamiarem ustanowienia nowych standardów i punktu odniesienia w swoim segmencie.
Jedna trzecia obecnego sezonu Formuły 1 jest już za nami. Na siódmą z dwudziestu jeden rund mistrzostw świata przeskoczono w minionym tygodniu z Monako aż do Montrealu w Kanadzie. Rok temu na pętli imienia Gillesa Villeneuve'a zwyciężyło Ferrari, które w tym roku nie wygrało jeszcze ani razu. Jakie nowiny przyniósł wczorajszy wyścig?